Seat je športni oddelek Cupra leta 2018 preoblikoval v posebno podznamko s športnim značajem, iz katere je kot prvi samostojni model pred dvema letoma pripeljal formentor.
Ko slišimo ime cupra formentor, nas večina takoj pomisli na različico VZ (veloz) s 310-'konjskim 2-litrskim turbobencinskim motorjem, ali celo na VZ5 z 2,5-litrskim motorjem, ki razvija moč 390 'konjev', morda pa tudi na zmogljive priključne hibride.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
Znamka je zadela "v zid z glavo". Tale ubogi skropucalasti avto, nepraktičen, zgolj našminkan, z motorjem komaj 1.5 litra, naj bi stal realno več kot za dva takšna avta. Tale "jajček" nivreden niti 15.000 €. Pa še zelo špartansko neudoben… ...prikaži več v notranjosti, da tiste "dvignjene šolske table" spredaj, ki zastira pogled in je neokusna, niti ne govorimo!