Škoda karoq s prenovo ostaja na varni strani kategorije avtomobilov, ki z manj pompa opravijo vse zadolžitve.
Škoda karoq je zakorakal že v šesto leto svojega zelo uspešnega obstoja. Lani so ga prenovili, o čemer smo že pisali in ga tudi testirali. Zdaj smo zapeljali še njegovo različico za tiste, ki prisegajo na več mehanike in manj avtomatike. Govorimo o ročnem menjalniku, ki je bil vgrajen v kombinaciji z 1,5 TSI motorjem. Dvojec torej po eni strani nagovarja tiste, ki nočejo podhranjenega pogona v naloženem avtu, še vedno pa želijo imeti tudi nadzor nad prestavami ter ugodno porabo. Za štirikolesni pogon pa tudi še ni potrebe, niti denarja.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
sam fotko o prtljažniku z zloženimi zadnjimi sedeži pogledam in .. lahk ugotovim daje avto brez veze.. še to ne znajo naredit, da bi imel ravno dno in kaj naj vozim po tistem puklu ? hladilno omaro ? sedi cevk,… ...prikaži več, pa direktor naj v šolo pride.
Ja glih SUV mora bit. 33k mala malica. Kupim kot snikers, daj 2, recem na blagajni. Vceraj sem na mojem za 5k kupljenem avtu obrnil 70k km. Na moj denar se bodo se nacakali.