Prenova je bila po osmih letih na trgu in 1,5 milijona prodanih primerkov dobrodošla. Ne zaradi videza, tega jim ni bilo treba bistveno spreminjati, saj gre za edinstveno oblikovan in všečen avtomobil, pač pa zaradi novih tehnologij za varnost in udobje, ki si v zadnjih letih sledijo v hitrem tempu.
Testnega fiata 500 kljub majhnim meram (3,57 metra v dolžino), ni bilo težko opaziti. Ne zaradi "zategnjenih gubic" ampak zaradi posebnosti s področja personalizacije. Kar nekaj ljudi se je zapičilo v nalepke na strehi in stebričkih avtomobila. Dodatek res ni poceni (980 evrov), tako kot ni poceni fiat 500, če bi ga prodajali na centimetre, vsekakor pa zažge. Všeč mi je tudi, da je na vozilu več kromiranih dodatkov, ki poživijo dizajn, tudi na daleč ga prej opazimo. Hvalim tudi led dnevna svetila, čeprav bi si v led tehnologiji želel tudi glavna svetila, ki pa so bila le halogenska.
V 3,57 metra dolgi fiat 500 so odlično zapakirali 1.800 sprememb
1/27
Spremembe od prenovi fiata 500 na pogled res niso velike, a je tehnično temeljito izboljšan. 1.800 sprememb se še kako pozna v boljši vozni izkušnji. Preizkušeni 1,2-litrski motor se dobro obnese tudi na avtocesti, a zmoti lenobnost v nizkih vrtljajih.
Ta članek je del naše premijske ponudbe.
Žal vam celotna vsebina trenutno ni na voljo, saj je dostopna le naročnikom našega premium paketa.
S premium naročnino dobite neomejen dostop do vseh naših poglobljenih člankov,
ekskluzivnih intervjujev in strokovnih analiz.
Vabimo vas, da razmislite o naročnini in si tako zagotovite popoln vpogled v to in številne druge zanimive teme.