Avto
24 ogledov

Transport, preprost kot še nikoli

Z novim transporterjem boste lahko hkrati prepeljali do 9,3 kubičnega metra tovo
1/26
Žurnal24 main
Šestdeset let dolga tradicija in več kot milijon kupcev je rezultat, ki ga je do zdaj zabeležil model transporter ali T5, kot se glasi tovarniška oznaka.

Novinec, ki pomeni nadaljevanje odmika od tradicionalnega mišljenja, daje za transport nujno le osnovno udobje. T5 je tako dobil veliko vsebine, ki jo ponavadi srečujemo v civilnih modelih, tu velja omeniti serijski ESP in možnost doplačila za DSG-menjalnik, pogon 4motion in sisteme, kot sta kamera rear view in side assist.

Enako velik kot predhodnik
T5 je dobil izrazito spremenjen obraz, ki gre v korak s časom in povzema smernice bolj civilnih modelov v ponudbi. Tako kot prej je na voljo z dvema medosnima razdaljama, tremi višinami strehe, na voljo so štiri različne nosilnosti, pet volumnov in sedem različic. Na voljo je pet motorjev pri različicah s štirikolesnim pogonom 4motion, za optimalni oprijem skrbi haldex sklopka četrte generacije.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Limuzinski v vožnji in glede varnosti
Oblikovalci in inženirji so veliko pozornosti namenili vedenju med vožnjo in nasploh udobju. Transporter in druge različice se tako ne glede na obtežitev peljejo dobro, enako trdimo tudi za lego na cesti, ki je v samem razrednem vrhu. Veliko pozornosti je bilo namenjene tudi varnosti in v tem pogledu je del serijske opreme pri vseh različicah sistem ESC in štiri varnostne zračne blazine, pri močnejšem zaviranju in v sili pa zasvetijo tudi utripalke. Dobil pa je tudi sistem za zaznavo vozila v mrtvem kotu, imenovanem side assist, in kamero za vzvratno vožnjo.

Vsi motorji Euro5, dizli s skupnim vodom
Motorna paleta je prav tako korenito prenovljena, vsi agregati pa ustrezajo emisijskemu razredu čistosti izpuhov Euro5. Paleta na dizelski strani zdaj obsega štiri različice 2.0-litrskega TDI-agregata, razpona moči od 62 preko 75 in 103 pa vse do 132 kilovatov (biturbo). Agregat po novem premore tudi vbrizg prek skupnega voda, vsi agregati pa so v primerjavi s predhodnimi čistejši, gospodarnejši in imajo več navora v širšem območju vrtljajev. Na bencinski strani je agregat en sam, in sicer enako velik kot dizelaši, razvije pa 85 kilovatov moči. Menjalnik pri tem agregatu, kot pri dveh šibkejših dizelskih, je petstopenjski ročni, drugod ima prestavno razmerje več. Za doplačilo si lahko pri dveh najzmogljivejših kot rečeno omislite tudi DSG-avtomatskega.

 | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main



Več opreme, večja gospodarnost
Opremski paketi se sicer razlikujejo glede na to, ali gre za različico za prevoz potnikov ali tovora. Pri multivanu pa jih le lahko razmejimo in naštejemo štiri: startline, comfortline, panamericana in highline. Že osnovni paket vsebuje ESC, štiri varnostne blazine, servovolan in še kaj. Comfortline je bogatejši še za 16-palčna lita platišča (pri različici s 132 kW so ta 17-palčna), polavtomatsko klimatsko napravo, prtljažni rolo in vrtljiva enojna sedeža spredaj. Highline pomeni višek ponudbe, temu primerno je tudi udobje: 17-palčna platišča so tu standard, dodatna drsna vrata na boku z električnim pomikom, kombinacija usnja in alkantare na sedežih, klimatska naprava je tu dvoobmočna in avtomatska, serijska sta tudi tempomat in gretje prednjih sedežev. Panamericana je namenjena avanturistom, saj je del serijske opreme tudi že štirikolesni pogon z mehansko zaporo diferenciala na zadnji premi, prilagojen pa je tudi videz vozila.  

Cene se začnejo pri 21.282 evrih, pri modelu transporter furgonpri kombiju pa pri 22.690 evrih. Za osnovnega multivana boste primorani odšteti 29.355 evrov, za caravelle pa 27.920 evrov. Model california je na voljo po naročilu. Apetiti uvoznika so nekoliko večji kot lani in znašajo 330 vozil.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.