Avto
37 ogledov

Važič v mestu

Ford fiesta deluxe
1/24
Gregor Prebil
Ford fiesta deluxe je namenjena zgolj Slovencem. Atraktivno črna-bela kombinacija se poda športnim oblikovnim elementom, šopiri se z glasnim zvokom iz izpušnega sistema, zaradi česar bodo v njeni družbi dlje vztrajali zgolj mlajši vozniki.

Ob pogledu na športno dodelano fiesto smo najprej pomislili na besedo važič. In prav to je fiesta deluxe, ki glede na videz in zvok izpolnjuje želje novopečenih voznikov. Ob številnih dodatkih deluje napihnjeno in športno.

Zunanji videz prepriča z opremo, ki zajema zadnji difuzor, strešni spojler, poudarjene bočne pragove, sprednji spojler, dvojno kromirano izpušno cev, LED dnevne luči ter črna 17-palčna platišča iz lahke litine.

Notranjost preveč navadna

Ford fiesta deluxe | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Lahko rečemo, da so se pri Fordu oblikovno res izkazali, a navdušenje nekoliko usahne, ko vstopimo v notranjost vozila, ki ne odstopa od klasičnih fiest. Pogrešali smo športne aluminijaste pedalke, ročica petstopenjskega menjalnika bi bila lahko oplemenitena s športnim zaključkom, merilniki bi lahko bili obarvani v športno belo-črno kombinacijo, na splošno bi lahko malo bolj skopirali svojo športno linijo.

Ker je narejena za mlade, je bil poudarek na tem. Komplet šestih zvočnikov ustvari prijetno akustiko, dobro deluje klimatska naprava, ki so ji v pomoč zatemnjena stekla, tempomat in sistem Bluetooth za prostoročno upravljanje sta preprosta za uporabo. Ni pa sistema ESP, ki bi ga avtomobil, po katerem bodo posegali mladi, moral imeti.

Na srečo staršev ali žalost voznikov pa je fiesta deluxe opremljena z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z 71 kW (96 KM). Glede na strupen videz bi pomislili, da se pod motornim pokrovom skriva bistveno številčnejša konjenica. Avto je tako velik važič, ki se šopiri z zvokom iz izpušnega sistema. In to tako na glas, da po daljši vožnji bolijo ušesa.

Laja, a ne grize

Ob pritisku na stopalko za plin pa vas na sedež ne bo prisesalo. Motor zahteva veliko dela s prestavno ročico in veliko vrtenja v visoke obrate, kar posledično prinese večji račun za gorivo. Na testu se je poraba gibala med šestimi (zmerna vožnja) in tudi devetimi litri, ko smo ga priganjali v vrtljaje.

Avtomobil je kljub bolj športnemu vzmetenju Eibach dokaj udoben, a v ovinkih natančen in dobro vodljiv. Manj udobno je vihtenje volanskega obroča, ko je treba parkirati naprej ali obrniti v križiščih. Avtomobil ima zaradi velikih koles velik obračalni krog.

Ford fiesta deluxe | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
S fiesto deluxe boste ekskluzivni, saj je Ford pripravil le 35 takih primerkov. Morda je prav to prednost pred konkurenco, še posebej pred na cesti zelo množičnimi opel corsami black and white. A taka fiesta ni poceni. Za 14.700 evrov, kolikor stane testnik, dobite že zelo spodobno opremljenega trivaljnega ford focusa, ki bi tudi moral biti po meri mladih voznikov.

Podatki o vozilu: (ford fiesta deluxe)
Motor: bencinski, štirivaljni
Prostornina: 1.388ccm
Najvišja moč: 71 kW (96 KM) pri 5.750
Najvišji navor: 128 Nm pri 4.200 vrt./min.
Poraba na testu: 7,2 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 133 g CO2/km
Zmogljivosti: 175 km/h, pospešek 12,0 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 3.950 x 1.720 x 1.480 medosna razdalja: 2.490
Prtljažnik: 295–980 litrov
Cena: 14.700 evrov (testni)

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.

Sorodne novice