Avto
9 ogledov

Voziti na bencin, dizel ali elektriko

nano_100308_reuters Žurnal24 main
Avtomobilsko tržišče se je (oziroma se bo) letos v najmanjšem razredu, tako imenovanem segmentu A0, okrepilo za nekaj tekmecev, od katerih ima vsak neko okoljsko, ekonomično ali cenovno tržno zanimivost.

Veliko se je že pisalo o indijskem malčku, s katerim želi Tata med velike, treba pa je upoštevati tudi njegovo cenovno ugodnost. Nano bo za najmanj 1700 evrov zmogel prepeljati štiri ljudi, njegov 0,6-litrski bencinski motor pa bo v povprečju porabil okoli pet litrov goriva. Pomisleki se nanašajo predvsem na področje varnosti in ekološkosti.

Izdelek norveškega proizvajalca Think City je prav tako v Ženevi predstavljena novost, gre pa za dvosedežnika z elektromotorjem z dosegom 200 kilometrov na uro. Manj tržno zanimiva je cena, ki je okoli 25 tisoč evrov. Smart že kakšno leto trži novega fortwo, s katerim za osnovno ceno 11.230 evrov dobite dizelsko gnanega dvosedežnika z vso varnostno opremo (ESP). V povprečju porabi okoli štiri litre nafte.


Toyota iQ © Toyota

 
Toyote IQ je dva centimetra manj kot tri metre dolgega trisedežnika, ki bo vaš za ceno od 12 do 13 tisoč evrov, bencinski motor v nosu pa naj bi v povprečju porabil okoli štiri litre goriva. Izbira je bogata, svoje predstavnike med ekološkimi malčki pa najavljajo še VW, Ford in drugi.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.