Avto
8 ogledov

Vrnitev najuspešnejšega Volkswagnovega kupeja

Štirisedežni kupe s svojo podobo že nakazuje golfa šeste generacije. Za VW je ob
1/15
Žurnal24 main
Scirocco je za mladostnike v sredini sedemdesetih in osemdesetih let prejšnjega tisočletja, ko so jih prodali 500.000, predstavljal mokre sanje. Danes se sanje vračajo.

Scirocco je najuspešnejši Volkswagnov kupe vseh časov, in če je prvega oblikoval slavni Giugiaro, je danes uradno predstavljeni avtomobil oblikoval prav tako slavni Slovenec Robert Lešnik. 

Scirocco je pravi štirisedežni kupe, ki nakazuje oblikovne smernice Volkswagnovih prihodnjih modelov, predvsem pa neprikrito nakazuje končni videz golfa šeste generacije.

Prednji del je tako nenavadno nizek, svetila pa so razpotegnjena in dajejo vtis še večje širine vozila kot v resnici. Meter v ta namen pokaže 1,81 metra, medtem ko je scirocca v dolžino za 4,26 metra. Prtljažnik vase sprejme zadostnih 292 litrov, ob podiranju dveh sedežev v drugi vrsti pa dobite 755 litrov velik prostor. Kupec lahko dokupi tudi posebno mrežo, ki pregradi prostor takoj za prednjima sedežema, s čimer je prtljažni prostor še bolj uporaben.

Športnost tudi v notranjosti
Na prednjih sedežih se sedi zelo športno, zadaj je prostora za dve osebi, ki pa bosta nad prostorom, še posebej če bosta višje rasti, negodovali. Sredinska konzola je tipična za tega proizvajalca, smo pa pogrešili malce modernejši pristop, ki bi šel v korak z zunanjostjo vozila. Kar se tiče kakovosti in  ergonomije pripomb nimamo, opreme je dovolj že v osnovi, če vam to ni dovolj, je spisek doplačil dovolj bogat, končna cena pa se od izhodiščne ne bo preveč razlikovala, če ne boste res pretiravali.


Zmogljiv in varčen pogon

Motorno paleto za sedaj sestavljata 1,4- in 2,0-litrska TSI-motorja, ki razvijeta 118 oziroma 147 kilovatov, oba pa odlikuje zadostna zaloga moči v vseh režimih delovanja,  zmerna poraba in odlične zmogljivosti. Močnejši od obeh doseže največjo hitrost 235 km/h, stotico na merilniku pa prekrije v 7,1 sekunde. Oba motorja se zelo rada vrtita in proizvajata globok bas za štirivaljnik, obenem pa se zadovoljita zgolj s 6,6 oziroma 7,6 litri goriva na vsakih 100 prevoženih kilometrov. Kasneje bodo motorno paleto dodatno obogatili še osnovni 1,4-litrski TSI-motor z 90 kW in dva 2,0-litrska TDI-motorja s 103 oziroma 125 kW. Kot rečeno bodo ti prihajali postopoma, in sicer konec novembra šibkejša 2,0 TDI in 1,4 TSI, junija prihodnje leto pa pride še močnejši dizel.

Menjalniki so trije, del serijske opreme je šeststopenjski ročni, ki je prenovljen in izboljšan, po želji pa vam scirocca opremijo tudi z avtomatskim menjalnikom DSG z dvojno sklopko, ki ima v odvisnosti od motorja šest (1,4 TSI, 118 kW) ali sedem prestavnih razmerij (2,0 TDI in TSI). Novost v vozilu tega velikostnega razreda je še sistem za dinamično uravnavanje podvozja, ki 1000-krat v sekundi prilagaja svoje delovanje glede na vozne razmere. Ima tri programe delovanja, in sicer normal, comfort in sport, pri zadnjem  pa poleg tršega podvozja bolj neposredno deluje še volanski obroč.


Bogata serijska oprema

Sciroccova serijska oprema je zelo bogata, od klimatske naprave climatic, ESP-sistema in ostale varnostne opreme, športnih sedežev in usnjene prestavne ročice ter volanskega obroča, avdiosistema s stikali na volanu in osmimi zvočniki, športnega podvozja do 17-palčnih platišč iz lahke litine. Na voljo pa so številni dodatki s seznama doplačil, med drugim športni paket, panoramsko strešno okno in usnjena notranjost v različnih izvedbah in barvah.

Cene se začnejo pri 22.022 evrih za 90-kilovatno različico 1,4 TSI, najmanj 23.969 evrov stane 118-kilovatna različica enako velikega motorja, 26.685 boste morali odšteti za različico 2,0 TSI, malo manj, in sicer 26.226, pa za šibkejšo različico 2,0 TDI (103 kW). DSG-menjalnik odvisno od motorja zahteva od 1900 do 2500 evrov doplačila, športni paket pa 663 evrov.

Uvoznik namerava še letos najti 60 do 80 kupcev za scirocca, naslednje leto pa pri Porsche Slovenija načrtujejo prodajo 100 vozil.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.