Peugeot 308 ima vse potrebne lastnosti, da uspešno stopi v ne tako majhne čevlje svojega predhodnika. V marsičem se spogleduje tudi z razredom višje.
PLUSI, MINUSI |
Plusi: udobje, opremljenost, vozne lastnosti. Minusi: cena. |
Rast in izboljšana kakovost
Peugeot 308 je tako v dolžino kot širino za šest centimetrov večji, ima enako
medosno razdaljo (261 centimetrov) in je le za odtenek nižji, kar pomeni prostorno notranjost,
namenjeno prevozu do pet ljudi. Položaj za volanom je za razred boljši kot pri predhodniku, enako
trdimo tudi za izbrane materiale in kakovost izdelave. Paket premium ponuja tudi nadpovprečno
založenost z opremo, v katero spadajo tudi v celoti usnjena notranjost, navigacijska naprava in
panoramsko strešno okno.
Za pogon testnika je skrbel že znani prepričljivi 2.0-litrski agregat Hdi , ki v sodelovanju s šeststopenjskim ročnim menjalnikom deluje zelo dobro. Izboljšav je bilo deležno tudi podvozje, ki zagotavlja suvereno lego na cesti, le ob zaviranju pri večjih hitrostih avtomobil nevarno zaniha, kar nakazuje neenakomerno porazdelitev teže. Na papirju zelo dober, v praksi pa še boljši je peugeot 308. Pomisleki se bodo pojavili le glede cene, s katero sili razred višje, čeprav to ni edino področje, kjer je tako.