Avto
2544 ogledov

Z električnim avtomobilom po slavnem smukaškem Streifu

priprave Streif Kitzbuhel 2010 Žurnal24 main
Tam, kjer se sicer za zmago na Petelinjem grebenu borijo najboljši alpski smučarji na svetu, je Audi konec januarja na progo postavil tehnološki prototip svojega prvega SUV-ja z izključno električnim pogonom.

Posebej opremljeni Audi e-tron se je povzpel po "mišnici" na legendarnem Streifu – s 85-odstotnim naklonom je to najbolj strm odsek spektakularne smukaške proge. 

Audi A3 sportback Audi A3 e-tron Avto Audi A3 e-tron šest tisočakov nad primerljivim bencinarjem

Audi je e-trona extreme lani preizkušal na na gorski dirki na Pikes Peak v ZDA, zdaj pa ga je poslal na sloviti Streif v Kitzbuhlu, kjer se najboljši smučarji sveta vsako leto merijo v smuku. Audi je svoje električno vozilo poslal na vožnjo navkreber skozi znamenito "mišnico" in s tem pokazali, je s tehnologijo quattro tehnično izvedljivo v električnem avtomobilu.

Audi e-tron quattro concept Audi Q6 Avto Audi e-tron quattro bo šel daleč, zelo daleč

Za volanom prototipnega električnega SUV vozila je sedel Mattias Ekström svetovni prvak v rallycrossu in dvakratni prvak v DTM. 'Mišnica' je z do 85-odstotnim naklonom najbolj strm odsek slavne smukaške proge Streif v Kitzbühelu. Za to, da je tehnološki prototip lahko peljal navkreber po tem delu proge, je bil opremljen s posebnim pogonom quattro, ki ima na zadnji premi vgrajena dva elektromotorja, na sprednji pa enega.

Audi e-tron GT E-tron GT Avto Audi e-tron GT je športna limuzina jutrišnjega dne

V seštevku je vozilo razvilo kratkotrajno moč do 370 kW in 8.920 Nm navora na kolesih. Za posebne pogoje na progi Streif je Audi poleg tega v programski opremi vozila prilagodil pogonske navore in porazdelitev navora. Za ustrezen oprijem na snegu in ledu so poskrbele 19 palčne pnevmatike s posebnimi žebljički, izdelanimi posebej za to preizkušnjo. 

Audi Q7 e-tron Porabi manj kot 2 l Avto Orjaški audi Q7 e-tron obljublja porabo pod dvema litroma

Za varnost je bilo vozilo opremljeno z varnostno kletko in dirkalnim sedežem s 6-točkovnim varnostnim pasom. Vozilo samo je bilo zavarovano s protipovratnim varovalom, skozi katerega je bila napeljana varnostna žica. Podvig so opravili brez vlečne naprave. 

Komentarjev 3
  • iravadi 07:50 24.februar 2019.

    Ko prispe na vrh, se vidi bela zajla. Na tak način vlečejo ratrage gor...

  • Pepe007 08:36 22.februar 2019.

    Zanimivo, ampak za vsakdanje premikanje od točke A do točke B povsem nepomembno. Če bi želeli storiti kaj dobrega za bližnjo prihodnost in okolje, bi bilo precej bolj pomembno promovirati dosežke, kjer je masa vozila manjša, vozilo zasede manj prostora ...prikaži več na cesti in ko je parkirano.

  • Snežinko 07:15 22.februar 2019.

    Naslov je malce zavajajoč. Elektrika nima tukaj kaj dosti povezave, glavni in edini "krivec" za to je pogon quattro, pa ni važno, ali gre na nafto, bencin, plin, elektriko ali premog. Quattro je pač eden najboljših 4kolesnih pogonov, kar jih obstaja.