Avto
4 ogledov

Za športne navdušence

DS3 je ekskluziven tudi zaradi svoje edinstvene podobe, ki je v pripravi samo za
1/17
Žurnal24 main
Citroën svojo športno pripadnost nadaljuje z avtomobilom DS3 Racing. Na 1000 primerkov omejena serija avtomobilov DS3 Racing bo v prodaji v drugi polovici leta 2010.

Citroën DS3 Racing v dolžino meri 3,94 metra. Njegove linije, ki so tekoče in napete hkrati, izražajo moč in energijo, užitek v vožnji in varnost. Od modela DS3 se razlikuje s pomočjo športnih lastnosti, ki izražajo močan in energičen temperament.

Karbonske dodatke opazimo na poltrdi letvi na sprednjem odbijaču, na spodnjem robu karoserije ter na zaščitnih oblogah blatnikov, ki poudarjajo velika 18-palčna kolesa visoke tehnologije s popolnoma novo in hkrati športno obliko. Tudi stranske okrasne letve na vratih so obdelane na ta način.DS3 Racing je bil predmet študija tudi na področju aerodinamike, ki se navezuje na avtomobilistična tekmovanja. Vgrajen ima zračni karbonski difuzor, ki ohranja stabilnost avtomobila pri visoki hitrosti. In na koncu: kromiran izhod izpušne cevi elegantno zaključuje privlačne linije. Vsa našteta oprema izhaja iz sveta rallya in poudarja izredno športen in atletski značaj avtomobila DS3 Racing, ki si zasluži ekskluzivnost tudi zaradi posebnega simbola na prtljažnih vratih.

DS3 je ekskluziven tudi zaradi svoje edinstvene podobe, ki je v pripravi samo za Ženevski avtomobilski salon: karoserija bo obarvana temno sivo, medtem ko bodo streha, zunanja ogledala in zavorna sedla oranžne barve. Oranžna barva se v kromirani izvedbi pojavi na okrasni maski in platiščih.

Drugačna ureditev notranjosti

Posebno skrbna obdelava je bila namenjena tudi potniškemu prostoru, ki je sicer povzet po avtomobilu DS3. Potniki lahko uživajo v luksuznem, drznem in izvirnem vzdušju. Karbon je elegantno našel svoj prostor na osrednjem čelnem delu armaturne plošče, na okrasnem elementu volanskega obroča, na naslonih za roke na vratih in na nosilcih ščitnika instrumentne plošče.

Oranžna barva strehe se v obliki širokih in elegantnih trakov pojavi tudi na letvi armaturne plošče, na ročaju prestavne ročice ter na spodnjem delu okrasnega elementa prestavne ročice.

Še bolj temperamenten motor

Ekipa Citroën Racing je poskrbela za nastavitve motorja, v katerega je vgrajeno vse znanje ekip znamke Citroën, petkratne nosilke naslova svetovnega prvaka v kategoriji konstruktorji v rallyu WRC (2003, 2004, 2005, 2008 in 2009). Motor je narejen na osnovi 1,6-litrskega motorja THP 150 in lahko zagotavlja izjemne rezultate. Inženirji so delo posvetili predvsem moči motorja, ki se je s 156 KM povzpela na 200 KM. Radodarnejši je tudi navor. Z 240 Nm se je povečal na 275 Nm, kar pomeni skoraj 15 odstotno povečanje, in je na voljo v širokem območju števila vrtljajev.

Povečanje moči in navora so omogočile številne spremembe in izboljšave mehanskih delov. Tako prilagojeni turbokompresor omogoča kar 30 odstotkov povečanje moči. Prilagojene vrednosti računalniško obdelanih signalov računalnika motorja prispevajo k polni izrabi zmogljivosti motorja. Tudi izpušni sistem ima posebno cev in glušnik.

Podvozje je naklonjeno užitku v vožnji

Podvozje in preme avtomobila DS3 so bili predmet izredno natančnih nastavitev. Za dobro vodljivost sta kolotek spredaj in zadaj večja za 30 mm. Za 15 mm je znižano tudi podvozje. Vse naštete spremembe korenito vplivajo na lego avtomobila DS3 na cesti. Blažilniki spredaj in zadaj so novi in se ponašajo s prilagojenimi nastavitvami podvozja, ki omogočajo obvladovanje moči. Avtomobil DS3 Racing je opremljen s posebnimi vzmetmi z večjo stopnjo trdote. Vse omenjene spremembe izboljšujejo vlečno moč in stabilnost že tako dobro zasnovanega avtomobila. Zagotavljajo izvrstno prilagajanje cestišču in omogočajo hitrejšo, a vendar popolnoma brezskrbno vožnjo v ovinkih.

Športnemu značaju avtomobila je prilagojen tudi krmilni mehanizem: računalniški nadzor krmilnega mehanizma avtomobila DS3 Racing je specifičen, pravila servopomoči so drugačna in prilagojena novim dimenzijam pnevmatik. Moč je obvladljiva po zaslugi zavornega sistema, ki se prav tako ponaša s tekmovalno definicijo, ki zagotavlja večjo trpežnost in zmogljivost. DS3 Racing ima spredaj zavorni sedli s po 4 bati in posebna zavorna koluta. Zadaj učinkovitost, zmogljivosti in varnost zagotavljajo serijski zavorni koluti z izvrtinami. Nenazadnje ima sistem za dinamični nadzor stabilnosti vgrajeno posebno programiranje, ki je še posebej namenjeno užitkom v živahni in športni vožnji. Glede na želje voznika ga je možno v celoti izključiti.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.