PLUSI, MINUSI |
Plusi: Videz, motor, neposreden volanski mehanizem, zavore, zmogljivosti in poraba, menjalnik. Minusi: Ni sredinskega naslona, majhna stranska ogledala, ni parkirnih pomagal. |
Nakopičenost kratic
O obliki tega modela ne kaže izgubljati besed, saj ga že vsi dobro poznamo, prav
tako nista primarni domeni tega modela prostornost in prilagodljivost. TFSi pri koncernu Volkswagen
(katerega del je tudi Seat) pomeni prisilno polnjen bencinski agregat z neposrednim vbrizgom. Pri
testniku ta razvije 147 kilovatov ali 200 iskrivih konjičev. V podporo mu je še vedno odličen
DSG-menjalnik, ki ima dva zelo različna obraza: v programu D omogoča zelo umirjeno, udobno, celo
ekonomično vožnjo, ko pa menjalno ročico prestavite v S ali posežete po ročicah za menjalnikom,
oživi celotna in dovolj številčna konjenica, ki leona FR požene do končnih 229 kilometrov na uro,
prvo stotico pa doseže v vsega 7,2 sekunde. Več kot zadostna zaloga navora je na voljo že od nizkih
1800 vrtljajev in vztraja (večinoma) do visokih pet tisoč.
Podvozje je izjemno uglašeno in športno trdo, kar poskrbi za odlično zlepljenost s podlago, lega na cesti pa prav tako ne zaostaja veliko.
Formula racing pospeši utrip
Različica FR se od drugih razlikuje tudi po bolj dodelani zunanjosti, velja pa
poseči po doplačljivih 18-palčnih platiščih in posebnih enodelnih športnih sedežih z izdatnim
bočnim oprijemom, zaradi katerih ne trpi udobje spredaj sedečih. Cena prav tako ostaja v mejah
normale, čeprav leon FR v segmentu kompaktnih športnikov ni najcenejši.
Plusi: videz, motor, neposreden volanski mehanizem, zavore, zmogljivosti in poraba, menjalnik.
Minusi: ni sredinskega naslona, majhna stranska ogledala, ni parkirnih pomagal.