...in nadaljujem, citroen že od zadnjih C5 druge in tretje generacije, nima nobenega uporabnega in všečnega modela. CX novejše variante so spakedrala celega kupa poceni komponent, nepotrebno štrlečih delov zunaj, kup nepotrebne in neuporabne elektronike, ki že pri starejših, že… ...prikaži več omenjenih modelih, pomeni dokaj velik problem in stalne menjave.
In koliko naj bi to predstavljeno čudo stalo? 15 ali 18 tisoč evrov, če je sploh vredno tega denarja!?
Ubogi proizvajalci avtomobilov! A tako kravo težko 1.7 tone naj bi poganjal 1.2 motor? To je malo še za kakšen C3. Tale skvot bi moral imeti vsaj 2.5 l dizel in ne neke bencinarje in baterije, pa hibride. Da sploh… ...prikaži več ne omenjam "vse reciklirano...Kot lastnik več citroenov v nekaj desetletjih, s sedanjim 2 l strojem dizlom, lahko samo rečem: nikoli več citroena, kakršni so danes, če so sedeži iz recikliranih materialov, vemo kakšni so, nikakršni, neudobni in oh, groza... kakšen grd znak..
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
...in nadaljujem, citroen že od zadnjih C5 druge in tretje generacije, nima nobenega uporabnega in všečnega modela. CX novejše variante so spakedrala celega kupa poceni komponent, nepotrebno štrlečih delov zunaj, kup nepotrebne in neuporabne elektronike, ki že pri starejših, že… ...prikaži več omenjenih modelih, pomeni dokaj velik problem in stalne menjave. In koliko naj bi to predstavljeno čudo stalo? 15 ali 18 tisoč evrov, če je sploh vredno tega denarja!?
Ubogi proizvajalci avtomobilov! A tako kravo težko 1.7 tone naj bi poganjal 1.2 motor? To je malo še za kakšen C3. Tale skvot bi moral imeti vsaj 2.5 l dizel in ne neke bencinarje in baterije, pa hibride. Da sploh… ...prikaži več ne omenjam "vse reciklirano...Kot lastnik več citroenov v nekaj desetletjih, s sedanjim 2 l strojem dizlom, lahko samo rečem: nikoli več citroena, kakršni so danes, če so sedeži iz recikliranih materialov, vemo kakšni so, nikakršni, neudobni in oh, groza... kakšen grd znak..