je še sedma točka- kitajski podjetnik ki nategne kupce gre pred zid. europski pa na havaje . in osmič europski mladinec ima dve levi roki, in zna prijet samo za flašo in čik. izvijač pa mu več ne sede. in… ...prikaži več hočeš nočeš bomo se morali sprijaznit da bodo izdelki iz azije ali afrike, mi se pa bomo morali preusmerit na kaj takega kar bo ostalo- preprodajat malinove marmelade pa naj bo v angliji al pa sloveniji.
kot prvo fejst dogaja a kje piše da sem ciljal na točno slovenske. in drugič ajde naštej par mladincev. pa ne mi hodit z 40 letniki. kajti ti so kot mladinci nekaj naredil. tilahko pokažem jih kar dosti. fesjtdogaja oglej… ...prikaži več si film od iskre delte, kaj so počeli mladinci, pa tudi o časih ko je mirko še tipkal na radirko. krasni časi. v Jugi. prvi na svetu ! najboljši ! učil kitajce ! naši podkaravnški mladci so učil kitajce. dons nas pa kitajci za vajence nočjo. ta zadnji stavek ni moj
Nakladate....Kitajska je odločilno prednost dobila točno tedaj, ko smo se odpovedali poceni energentom iz Rusije in jih je Kitajska potem dobila še ceneje, tudi Indija si je tako opomogla....Sedaj pa drago plačujemo prav ruski LNG...Bolj butasto pač ne gre...
Če vsak kitajc prispeva samo en euro na dan v državno blagajno je to 1,5 milijarde,pa izračunajte pametnjakoviči koliko je to na leto,in že zdaj trgovci nabavljajo kitajsko robo,prodajajo jo pa za 10x ceno in se s tem prživljajo,a koliko časa še
Hitre, pravočasne odločitve kitajske vlade so tisto, ki jih dela učinkovite in konkurenčne. Pred leti so, kar čez noč prepovedali uporabo dvotaktnih motorjev. Ta zalogaj so izvedli s tem, da so imeli že pripravljeno alternativo v električnem pogonu. In nikogar… ...prikaži več ne čudi, da so omejili uporabo diselskih motorjev. Vsako vozilo ima na reg.tablicah oznako ali gre za brncinski ali električni pogon. In, ko se v EU samo deklerativno govori o zelenem prehodu to Kitajci izvajajo že v praksi....
Sam opažam še eno evropsko pomanjkljivost proti konkurenci. To je vzvišenost in predsodek. Dolgo časa je Evropejc živel v prepričanju, da je večvreden in da mu npr. Aziati niso kos, zaspal je na lovorikah, podcenjeval in zdaj smo tu, kjer… ...prikaži več smo. Sam sem se z nekim trgovcem z motorji meenil za menjavo staro za novo, ker sem imel motor narejen v Indiji, je trgovec rekel, da je "eksotika" in da ga ne vzame. Revež slovenski ni vedel, da so znamke iz Indije št. 3 in 4 na svetu v proizvodnji motorjev,
Indija proizvaja KTM (morda ga bo prav Indija rešila pred letošnjim bankrotom), Indija proizvaja Harley Davidson itd...seveda ne vseh modelov, predvsem manjše kubiture, a vseeno, podcenjevati tako nekoga,...rezultat je, da nas je Kitajska prehitela, Indija pa prav sedaj gre mimo… ...prikaži več nas, mi zastajamo in se v Evropi jebamo z vojnami in medsebojnim sovraštvom.
je še sedma točka- kitajski podjetnik ki nategne kupce gre pred zid. europski pa na havaje . in osmič europski mladinec ima dve levi roki, in zna prijet samo za flašo in čik. izvijač pa mu več ne sede. in… ...prikaži več hočeš nočeš bomo se morali sprijaznit da bodo izdelki iz azije ali afrike, mi se pa bomo morali preusmerit na kaj takega kar bo ostalo- preprodajat malinove marmelade pa naj bo v angliji al pa sloveniji.
Žalostno, kakšno mnenje imaš o slovenskih mladih. Njihovo znanje tujina z veseljem sprejme. Sklepaš po svojih?
Tujina, da, jim privoščim. A nam to ne pomaga.
kot prvo fejst dogaja a kje piše da sem ciljal na točno slovenske. in drugič ajde naštej par mladincev. pa ne mi hodit z 40 letniki. kajti ti so kot mladinci nekaj naredil. tilahko pokažem jih kar dosti. fesjtdogaja oglej… ...prikaži več si film od iskre delte, kaj so počeli mladinci, pa tudi o časih ko je mirko še tipkal na radirko. krasni časi. v Jugi. prvi na svetu ! najboljši ! učil kitajce ! naši podkaravnški mladci so učil kitajce. dons nas pa kitajci za vajence nočjo. ta zadnji stavek ni moj
Nakladate....Kitajska je odločilno prednost dobila točno tedaj, ko smo se odpovedali poceni energentom iz Rusije in jih je Kitajska potem dobila še ceneje, tudi Indija si je tako opomogla....Sedaj pa drago plačujemo prav ruski LNG...Bolj butasto pač ne gre...
Točka 7 - neumne odločitve političnega vodstva EU o emisijskih kuponih, favoriziranju električne mobilnosti brez osnov,...
Če vsak kitajc prispeva samo en euro na dan v državno blagajno je to 1,5 milijarde,pa izračunajte pametnjakoviči koliko je to na leto,in že zdaj trgovci nabavljajo kitajsko robo,prodajajo jo pa za 10x ceno in se s tem prživljajo,a koliko časa še
Hitre, pravočasne odločitve kitajske vlade so tisto, ki jih dela učinkovite in konkurenčne. Pred leti so, kar čez noč prepovedali uporabo dvotaktnih motorjev. Ta zalogaj so izvedli s tem, da so imeli že pripravljeno alternativo v električnem pogonu. In nikogar… ...prikaži več ne čudi, da so omejili uporabo diselskih motorjev. Vsako vozilo ima na reg.tablicah oznako ali gre za brncinski ali električni pogon. In, ko se v EU samo deklerativno govori o zelenem prehodu to Kitajci izvajajo že v praksi....
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Sam opažam še eno evropsko pomanjkljivost proti konkurenci. To je vzvišenost in predsodek. Dolgo časa je Evropejc živel v prepričanju, da je večvreden in da mu npr. Aziati niso kos, zaspal je na lovorikah, podcenjeval in zdaj smo tu, kjer… ...prikaži več smo. Sam sem se z nekim trgovcem z motorji meenil za menjavo staro za novo, ker sem imel motor narejen v Indiji, je trgovec rekel, da je "eksotika" in da ga ne vzame. Revež slovenski ni vedel, da so znamke iz Indije št. 3 in 4 na svetu v proizvodnji motorjev,
Indija proizvaja KTM (morda ga bo prav Indija rešila pred letošnjim bankrotom), Indija proizvaja Harley Davidson itd...seveda ne vseh modelov, predvsem manjše kubiture, a vseeno, podcenjevati tako nekoga,...rezultat je, da nas je Kitajska prehitela, Indija pa prav sedaj gre mimo… ...prikaži več nas, mi zastajamo in se v Evropi jebamo z vojnami in medsebojnim sovraštvom.
el. avto je se vedno guzva na cesti. odgovor je v dobrem Jpp in carsharingu