Avto
103 ogledov

Bo Magna zaradi nekaj slovenskih kmetov gradila na Madžarskem?

Komentarjev 37
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Hi5 07:40 16.december 2016.

    Slovenijo ni in ne more zafrkniti par kmetov. Lahko pa jo zafrkne nesposobna javna uprava in birokrati, ki ne znajo ali nočejo rešiti problema na način, kot to delajo njihovi kolegi v drugih državah. Samo to in vedno je samo ...prikaži več to težava. Ali v osnovi niso sposobni reševati probleme, ker so nesposobneži prišli po vezah na te pozicije ali pač uradniki in politika zahtevajo podkupnine in nekaj za v žep in se vse skupaj zaplete. Saj se najde kak "kmet", ki misli, da bo dobil ogromno denarja za njivo, vendar če imaš na drugi strani nekega uradnika, ki mu gre dejansko zato, da reši situacijo na način, da pomaga v tem primeru tako Magni, kmetu, da dobi primerno zamensko zemljišče in tudi državi, da pridobi takšen projekt, potem hudiča ne more spodleteti.

  • Miller 15:34 15.december 2016.

    Ljudje božji... Naj dajo na kmetijskem ministrstvu tem kmetom 3 kratnik zemlje, ki jo bodo dali v zameno... iste kvalitete... kar koli že... a se vi zavedate da tovarna te velikosti direktno zaposluje 3000 ljudi... indirektno pa še 3x toliko... ...prikaži več torej govorimo o cca 10-12 tisoč delovnih mestih.... to je 30-40 tisoč sitih ljudi! HALO!

  • atzz 14:02 15.december 2016.

    Samo na Balkanu je možno kaj takega, pa se bojim, da so v Bosni in na Kosovu že počasi pametnejši... Po Počivalškovo bi bilo treba v duhu Severne Koreje nemudoma razlastninit vse kmete, zabetonirat najboljše njive in z gradbenim dovoljenjem ...prikaži več oddrvet v Gradec in nastavit rit avstrijskim "delodajalcem", ki si bodo pa premislili.. Medtem so ugotovili, da so Madžari še večji idioti in preživijo še z manjšimi plačami. v Mariboru jih silno mika lega zaradi letališča, ampak jebiga.. so si premislili. Počivalšku bo ostala betonska "njiva" in dolg nos.

  • Pepe007 11:57 15.december 2016.

    V državni lasti ni skupaj nekaj 10 ha zemljišč? Močno dvomim, ker je sklad kmetijskih zemljišč lastnik ogromnega dela zemlje. Zakaj ne gradijo tam, kjer je to daleč najbolj preprosto tudi po slovenski zakonodaji? Torej nekje na območju kakega od ...prikaži več bivših kmetijskih kombinatov. Tista zemlja je v državni lasti. Ali pa tisto zemljo dajo v menjavo. Denimo površine pri Pragerskem so verjetno vse v državni lasti. Železnica je par metrov stran, avtocesta pa tri km stran. Za delavce pa so v radiju 25 km tri večja mesta: Ptuj, Maribor in Celje.

  • Avatar Leon
    Leon 09:29 15.december 2016.

    Maribor je samo ena izmed lokacij kjer izvaja Magna oglede ! Enako je na Češkem,Madžarskem in Slovaškem. Slovaška je z lastnimi naložbami in ugodno davčno politiko privabila že tri avtomobilske proizvajalceNa obrobju slovaške Žiline, dvesto kilometrov severovzhodno od Bratislave, ...prikaži več smo prispeli pred eno od najmodernejših tovarn korejske družbe Kia Motors. Na 165 hektarjih zemljišča so pred devetimi leti postavili industrijski objekt, ta s svojo razsežnostjo v ravninski pokrajini, kjer razpoložljiv prostor ni ovira, uspešno očara vse obiskovalce. Kakopak se v istem hipu nismo mogli izogniti grenkemu priokusu, da sadove desetletnega sodelovanja s Korejci uživajo Slovaki, ne pa na primer Slovenci. Neuradno naj bi bila pred dobrimi desetimi leti med mogočimi lokacijami za tovarno Kie tudi Slovenija, toda tovrstne velike avtomobilske naložbe so se nam do zdaj izmaknile. Na drugi strani imajo Slovaki že tri avtomobilske tovarne, saj blizu Bratislave svoje avtomobile izdelujet

  • Avatar Leon
    Leon 09:20 15.december 2016.

    Za nepoznavalce lokacije v Mariboru ! Porušiti stare tovarne na lokaciji Tezno ,kjer raste trava in grmovje in zgraditi nove hale ! Kmetijska zemljišča pustiti kmetom naj pridelujejo ekološko pridelano hrano za kar se populistično zavzemajo taisti oblastniki .Pozabljajo kaj ...prikaži večj so govorili prejšnji teden . Na območju kjer naj bi gradili je podtalnica zato je kmetom omejena uporaba pesticidov in gnojil.

  • Janez_53 09:05 15.december 2016.

    Najbrž nisi človek iz proizvodnje, ker si očitno ne moreš predstavljati, da sodobne proizvodnje ne moreš kar tako natlačiti v sto let staro opuščeno tovarno! Torej bi investitor moral najprej odstraniti stare objekte in infrastrukturo, kar mu bistveno podraži in ...prikaži več časovno zavleče čas gradnje! Pomemben faktor pri določanju lokacije je zagotovo tudi bližina avtoceste in letališča.

  • ode 00:38 16.december 2016.

    Točno tako je. Gre za pohlep. Uradno po katastru so to "prvovrstne" njive, ki jih bodo kmetje drago prodali. V resnici pa so se te "njive" že davno spremenile v manj vredna zemljišča - travnike, gramoznice, odlagaliča, grmovje - ne ...prikaži več velja za vse, seveda. Enako so nekateri izsiljevali ob gradnji avtocest posod po državi, zato se je dokončanje nekaterih odsekov zavleklo za več let, ker je bila džava preveč popustljiva. Če bo tudi tukaj tako, tovarne v Mariboru zanesljivo ne bo.

  • primozzm 20:28 15.december 2016.

    evo kaj dela privat kapital z eno mejhno državico, cela vlada je pod pritiskom in skačejo in grozijo domačemu prebivalstvu.temu se že reče tiranija. če bodo sprejel to je to pogreb države, ker potem se bodo usuli iz tujine, ej ...prikaži več free zemlja. a za slovenske investitorje vlada noče niti slišat. in ja popolnoma enaka zgodba bo kot je z revozom, vsi ali pa 3/4 delavcev bo zaposlenih prek agencij. vlada bo dala milijone za novo zaposlene firmi, a delavci na minimalcih in šetna na rdeči križ. tako bo. shranite ta moj zapis za kasnej, pa boste vidl.

  • Davorin Soršak 18:14 15.december 2016.

    ve se za katere kmete gre!!!!! ala Rado Lobnik in ostali, smo videli pri poročilih, ti kmetje ker jamrajo ne morejo imeti dobička majo pa v lasti na hektarjev zemlje in naj si ljudje grejo pogledat kaj za ene poljščine ...prikaži več danes rastejo gor, Trava!!!! Klan Slovenske ljudske stranke!!

  • nurka 16:30 15.december 2016.

    Redno se s kolesom tam vozim, nikoli nisem opazil da bi tam rasle prvovrstne poljščine, , je veliko trave, zemljišča so med samim prometom - avtocesto, železnico, letališčem, gramoznico kjer non stop vozijo tovornjaki in na severu jih omejujue že ...prikaži več proizvodna cona, kjer so razne firme in to ne eko bio firme... Ne izgleda ravno kot prvovrstna zemlja tole ... Kmetje bi radi samo podeseterili svoje premoženje, bodo probali izstisniti koliko lahko, pohlep, sicer imajo pravico za to... se mi zdi kar realno od države kar jim je ponudila. Potem so še tukaj razni eko bio šarlatani ki bi radi živeli zdravo in eko in ne vem kaj, medtem pa sedijo v toplih domovih in službah ter uporabljajo tablice. računalnike, plastiko, avtomobile, za katere menijo da so proizvedeni nekje na Marsu, da so eko. Ljudje rabijo delo, denar, ... Če ne tukaj, pa kje drugje. Magna pač žal želi točno to lokacijo, ne želi ne Sl. Bistrice, ne TAM, ... pa bomo vidli, ... kaj je bolj pomembno za državno blagajno, par sto ev

  • popokatopetl 10:47 15.december 2016.

    "Gradnji na predvidenem območju v občini Hoče Slivnica namreč oporeka nekaj kmetov, ki imajo tam zemljišča. "Mislim, ta je pa čisto partijska. Centralni komite se odloči da bo tam tovarna in kmetje morajo pri priči spokat. Kolikor vem bi ...prikaži več se v kapitalizmu spodobilo da kmetom ponudijo odkup, ampak se morajo ti strinjat s poslom. In ja, absolutno je nujno da se za nove tovarne najprej porabi pogorišča starih. Sicer bo kmalu cela SI pokrita z ostanki nasedlih gospodarskih projektov, ki jih nihče ne bo dolžan sanirat.

  • Papaja Popi 08:41 15.december 2016.

    V okolici Maribora, na Štajerskem in tudi drugod po Sloveniji je ogromno praznega, neuporabnega prostora !Zakaj ne bi gradili v opuščenih halah ?Zakaj ne bi gradili na kamniti, peščeni in neuporabni površini ?Zakaj je treba graditi na ...prikaži več najboljši kmetijski zemlji ?

  • Boris Odreitz 13:06 16.december 2016.

    naj uporabijo prostore TAMa tam je še železnica in tajkune vržejo ven. Itak ne plačujejo ne delavcev ne davkov . Prostora pa je več kot preveč Narava se pa le naj ohrani čim več koliko je mogoče.

  • Boris Odreitz 13:03 16.december 2016.

    taki kmetje lahko državljane in državo samo rešijo !

  • ode 00:41 16.december 2016.

    Običajno so ti izsiljevalski kmetje tudi najbolj premožni in najbolj pobožni - vsako nedeljo k maši in obhajilu, k spovedi nikoli.

  • valerijakregar 17:20 15.december 2016.

    naši še vedno slepo sledijo tistim znanim vrsticam druga moše pijadeja:http://www.hkv.hr/izdvojeno/vai-prilozi/ostalo/prilozi-graana/16735-recept-druga-mose-pijade-moramo-nesrecu-stvoriti-mase-u-ocajanje-baciti.html

  • izRODEk 15:48 15.december 2016.

    Stayer v Slovenijo prihaja, ker mu bodo prilagodili zakonodajo, dali rodovitno zemljo mimo veljavne zakonodaje, dali delavce, ki so pridni in nekaj znajo na minimalcu in še državno subvencijo v višini več deset milijonov evrov.In vi se imate ...prikaži več za pametne? Zakaj potem sami ne odprete tovarne za 3000 delovnih mest?Veste zakaj? Zato, ker STE HLAPCI!Slovenec je hlapec! Biča vajen in biča željan!

  • ojla 15:42 15.december 2016.

    Ko se je mimo Maribora gradila avtocesta so tudi vzeli rodovitno zemljo "njive" in so "kmetje"preživeli.Sedaj se pa vidi v tem veliki problem,pa saj bodo vredu plačali.Koliko je še v okoliciMaribora kmetov, ki jim je zemlja glavni vir ...prikaži večr preživljanja? Imeti tovarno, da nudi toliko delavnih mest ,ni mačji kašelj.

  • Jožef Koprivnikar 13:33 15.december 2016.

    Nekateri bi radi obogateli, drugi pa morda najdejo zaposlitev.Zelo malo ali nič se ne govori kako bo delo oziroma zaposlitev vplivala na zdravje zaposlenih, kaj bo s podtalnico.Upam in želim, da ne gre za izvoz umazane tehnologije na "jugo"

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.