Ideja Žurnalu, če želite vložiti veliko truda za malo učinka. Lokacija kopališča je ob nekoč predvideni trasi železniškega kraka, ki bi povezal primorsko in jeseniško progo. Projekt je v javnosti potihnil, predvidevam da zaradi Heinekenovih interesov. Če imate voljo, lahko… ...prikaži več preverite aktualno stanje. Čas teče, stvari se spreminjajo. Unionu se čas izteka, čeprav bodo lastniki to zanikali. Pivovarne se v svetu umikajo iz središč mest zaradi smradu, transporta itd. Četudi so mesta zrasla okrog njih.
Varilnico so že preselili. Polnjenje piva v Ljubljani ne bo trajalo dolgo in najbrž niti v začetku ni bilo predvideno drugače. Nek menedžer bo v 2022 ali 2023 izračunal, da so stroški prevoza piva iz Laškega previsoki. Če bi imeli… ...prikaži več dolgoročne načrte, ne bi prodali lokacije Slovenijavina in bi kupili parcelo današnje džamije. Ločeno imata Laško in Union dovolj kapacitet za pokritje cca. 150% slovenskih potreb po pivu. Heineken je z nakupom podjetja zakupil tržni delež (blagovni znamki),
proizvodna lokacija je za njih nepomembna. Pakirana voda in sladke brezalkoholne pijače so Heinekenu bolj v napoto, saj se s tem načeloma ne ukvarjajo. Program lahko preselijo kamorkoli in po želji ohranijo blagovne znamke. Vsaj na Kosovu že proizvajajo in… ...prikaži več polnijo Unionove brezalkoholne pijače. Kar je na ljubljanski lokaciji zanimivega so vodne vrtine. Ravno tako ima podjetje do cca. leta 2030 sklenjeno pogodbo za zagotavljanje blagovnih rezerv pakirane vode.
V Sloveniji je več polnilnic vode in ni ovir, da se dejavnost ne bi izvajala drugje. Zakaj vse to pišem? Heineken bi verjetno bil pripravljen na pogovore o prodaji lokacije. Kar ne pomeni, da bodo prodali poceni, saj je lokacija… ...prikaži več elitna. So pametni, iztržili bodo veliko. Mirno pa lahko samo povprašate Heineken o prihodnosti Uniona :)
So v ceno vštete provizije?
Ideja Žurnalu, če želite vložiti veliko truda za malo učinka. Lokacija kopališča je ob nekoč predvideni trasi železniškega kraka, ki bi povezal primorsko in jeseniško progo. Projekt je v javnosti potihnil, predvidevam da zaradi Heinekenovih interesov. Če imate voljo, lahko… ...prikaži več preverite aktualno stanje. Čas teče, stvari se spreminjajo. Unionu se čas izteka, čeprav bodo lastniki to zanikali. Pivovarne se v svetu umikajo iz središč mest zaradi smradu, transporta itd. Četudi so mesta zrasla okrog njih.
Varilnico so že preselili. Polnjenje piva v Ljubljani ne bo trajalo dolgo in najbrž niti v začetku ni bilo predvideno drugače. Nek menedžer bo v 2022 ali 2023 izračunal, da so stroški prevoza piva iz Laškega previsoki. Če bi imeli… ...prikaži več dolgoročne načrte, ne bi prodali lokacije Slovenijavina in bi kupili parcelo današnje džamije. Ločeno imata Laško in Union dovolj kapacitet za pokritje cca. 150% slovenskih potreb po pivu. Heineken je z nakupom podjetja zakupil tržni delež (blagovni znamki),
proizvodna lokacija je za njih nepomembna. Pakirana voda in sladke brezalkoholne pijače so Heinekenu bolj v napoto, saj se s tem načeloma ne ukvarjajo. Program lahko preselijo kamorkoli in po želji ohranijo blagovne znamke. Vsaj na Kosovu že proizvajajo in… ...prikaži več polnijo Unionove brezalkoholne pijače. Kar je na ljubljanski lokaciji zanimivega so vodne vrtine. Ravno tako ima podjetje do cca. leta 2030 sklenjeno pogodbo za zagotavljanje blagovnih rezerv pakirane vode.
V Sloveniji je več polnilnic vode in ni ovir, da se dejavnost ne bi izvajala drugje. Zakaj vse to pišem? Heineken bi verjetno bil pripravljen na pogovore o prodaji lokacije. Kar ne pomeni, da bodo prodali poceni, saj je lokacija… ...prikaži več elitna. So pametni, iztržili bodo veliko. Mirno pa lahko samo povprašate Heineken o prihodnosti Uniona :)