Tehnologija baterij, vsaj v današnji obliki, ne dopušča uporabo več kot 40% vozil, ker ostalo glede na zmogljivosti proizvodnje električne energije pomeni kaos. Načrtovalci niso sešteli EV, toplotne črpalke, klime, ki so variabilni del porabe, ki narašča. Proizvodnja pa je… ...prikaži več na ''načrtovanju'' ne pa na izgradnji. Drugi del pa je dejanska uporabnost. 2017 kupljen I3, malo vožen, po statistiki 79% baterijske zmogljivosti/v praksi 65% je danes za kam. Do trgovine in nazaj, ostalo je blef EU komisije.
Ni problem v tehnologiji ampak v stari navadi in železni srajci. Tudi, ko so uvajali prve tramvaje so v časopisih pisali, da se bodo ljudje na njih zadušili zaradi hitrosti, čeprav so vozili z max 25 km/h. Računalniki, pa mobilni… ...prikaži več telefoni , pa... še danes zbujajo odpor/strah pri nekaterih ljudeh... Tako žal ne bo trajal trenutek ampak generacijo ali dve.
To je v Evropi povsem politični problem, ne tehnološki. Ta se uveljavi če je res boljši. Če pa ni, ga morajo politiki porivati takole z ukazom. Posledica bo upad cele industrijske veje.
Ljudje morajo spoznati, kaj je boljše zanje. Trenutno pa se širi naokoli toliko informacij glede dosega, požarov, polnilne ifrastrukture... da so ljudje zbegani. Takšni ukrepi naperjeni proti organizacijam, katere so profesionalno ubadajo z avtomobili lahko to zbeganost pomagajo omiliti. Nikakor… ...prikaži več pa ne bi bilo dobro, da bi bencinske avte prepovedali tudi za običajne ljudi. Tisti, kateri želijo se naj vozijo z ICE, oni kateri bodo videli prednosti pa z EV.
Ljudje kar dobro vedo, kaj je boljše zanje. Ne rabijo podkupljenih politikov, da jim povedo kaj jim je bolje. Zbegan je samo tisti, ki jim verjame. V praksi pa so bolj podkovani, kot politiki mislijo. Tudi v podjetjih odločajo samo… ...prikaži večo ti isti ljudje, zato tudi njim zapoved škodi.
Je res da bi se mnogim prehod splačal, zlasti tistim ki veliko prevozijo. Sem pa absolutno proti prepovedim. Če bodo EV cenejši od ICE in jih ne bo problem polnit, se bo prehod zgodil sam od sebe.
V ICE izkoristiš max 35% goriva. V EV izkoristiš max 90% elektrike. Plinske elektrarne (imamo eno v Šoštanju in eno v Brestanici) dosegajo 60% izkoristek. Če lahko ogrevajo stanovabja pa celo 90%. Torej lahko z enako količino goriva, kot ga… ...prikaži veča pokuri EV napajamo 1,5 EV in poleg ogrevamo še kakšno stanovanje ali dve. Glede statistike pa-65% od 100 km je 65 km, 65% od 400 km pa je 260 km. Če pa vemo, da povprečni avto v Sloveniji naredi 35 km/dan pol je kljub starosti še vedno za povprečje.
Pa kateri umski invalidi sedijo v tej komisiji
Tehnologija baterij, vsaj v današnji obliki, ne dopušča uporabo več kot 40% vozil, ker ostalo glede na zmogljivosti proizvodnje električne energije pomeni kaos. Načrtovalci niso sešteli EV, toplotne črpalke, klime, ki so variabilni del porabe, ki narašča. Proizvodnja pa je… ...prikaži več na ''načrtovanju'' ne pa na izgradnji. Drugi del pa je dejanska uporabnost. 2017 kupljen I3, malo vožen, po statistiki 79% baterijske zmogljivosti/v praksi 65% je danes za kam. Do trgovine in nazaj, ostalo je blef EU komisije.
Ko bo tehnologija zrela, bo v trenutku povozila staro.
Ni problem v tehnologiji ampak v stari navadi in železni srajci. Tudi, ko so uvajali prve tramvaje so v časopisih pisali, da se bodo ljudje na njih zadušili zaradi hitrosti, čeprav so vozili z max 25 km/h. Računalniki, pa mobilni… ...prikaži več telefoni , pa... še danes zbujajo odpor/strah pri nekaterih ljudeh... Tako žal ne bo trajal trenutek ampak generacijo ali dve.
To je v Evropi povsem politični problem, ne tehnološki. Ta se uveljavi če je res boljši. Če pa ni, ga morajo politiki porivati takole z ukazom. Posledica bo upad cele industrijske veje.
Ljudje morajo spoznati, kaj je boljše zanje. Trenutno pa se širi naokoli toliko informacij glede dosega, požarov, polnilne ifrastrukture... da so ljudje zbegani. Takšni ukrepi naperjeni proti organizacijam, katere so profesionalno ubadajo z avtomobili lahko to zbeganost pomagajo omiliti. Nikakor… ...prikaži več pa ne bi bilo dobro, da bi bencinske avte prepovedali tudi za običajne ljudi. Tisti, kateri želijo se naj vozijo z ICE, oni kateri bodo videli prednosti pa z EV.
Ljudje kar dobro vedo, kaj je boljše zanje. Ne rabijo podkupljenih politikov, da jim povedo kaj jim je bolje. Zbegan je samo tisti, ki jim verjame. V praksi pa so bolj podkovani, kot politiki mislijo. Tudi v podjetjih odločajo samo… ...prikaži večo ti isti ljudje, zato tudi njim zapoved škodi.
Je res da bi se mnogim prehod splačal, zlasti tistim ki veliko prevozijo. Sem pa absolutno proti prepovedim. Če bodo EV cenejši od ICE in jih ne bo problem polnit, se bo prehod zgodil sam od sebe.
Toti si jih res prosijo.
V ICE izkoristiš max 35% goriva. V EV izkoristiš max 90% elektrike. Plinske elektrarne (imamo eno v Šoštanju in eno v Brestanici) dosegajo 60% izkoristek. Če lahko ogrevajo stanovabja pa celo 90%. Torej lahko z enako količino goriva, kot ga… ...prikaži veča pokuri EV napajamo 1,5 EV in poleg ogrevamo še kakšno stanovanje ali dve. Glede statistike pa-65% od 100 km je 65 km, 65% od 400 km pa je 260 km. Če pa vemo, da povprečni avto v Sloveniji naredi 35 km/dan pol je kljub starosti še vedno za povprečje.