Evropska komisija pripravlja drastičen poseg na avtomobilski trg: od leta 2030 bodo podjetja za najem avtomobilov, kot sta Sixs ali Europcar, ter druga velika podjetja, lahko kupovali le električne avtomobile, je iz virov EU izvedel nemški časnik "Bild". To bi imelo vpliv na 60 odstotkov trga novih avtomobilov, izpostavljajo nemški mediji. Preostali delež prodaje vozil predstavljajo fizični kupci. V celotni EU je bilo lani sicer prodanih 10,6 milijona vozil.
Evropska komisija namerava po navedbah nemških medijev novo uredbo predstaviti že pozno poleti in jo nato predložiti v parlamentarno odobritev. Nato jo morata odobriti Svet EU in Evropski parlament. EU je potrdila, da delo na novi uredbi poteka. Tiskovni predstavnik ni želel komentirati podrobnosti.
Najem avtomobilov bo verjetno dražji
Poslanec Evropskega parlamenta Markus Ferber (CSU) je zato pozval predsednico komisije Ursulo von der Leyen, naj načrt umakne. Kot je Ferber zapisal von der Leyen v pismu, ki ga je pridobil "Bild", bi se za izpolnitev kvot kupovali le električni avtomobili.
Izvršni direktor podjetja Sixt, Nico Gabriel, je načrtovano prepoved motorjev z notranjim zgorevanjem označil za nepraktično. "Dopustniki skoraj ne bodo več uporabljali najetih avtomobilov, potrošniki pa praktično ne bodo mogli več najeti vozil." V celotni EU preprosto primanjkuje polnilnih postaj. Posledica: Najem avtomobilov bo verjetno postal dražji, poročajo tudi drugi ponudniki.
V ICE izkoristiš max 35% goriva. V EV izkoristiš max 90% elektrike. Plinske elektrarne (imamo eno v Šoštanju in eno v Brestanici) dosegajo 60% izkoristek. Če lahko ogrevajo stanovabja pa celo 90%. Torej lahko z enako količino goriva, kot ga… ...prikaži veča pokuri EV napajamo 1,5 EV in poleg ogrevamo še kakšno stanovanje ali dve. Glede statistike pa-65% od 100 km je 65 km, 65% od 400 km pa je 260 km. Če pa vemo, da povprečni avto v Sloveniji naredi 35 km/dan pol je kljub starosti še vedno za povprečje.
Toti si jih res prosijo.
Tehnologija baterij, vsaj v današnji obliki, ne dopušča uporabo več kot 40% vozil, ker ostalo glede na zmogljivosti proizvodnje električne energije pomeni kaos. Načrtovalci niso sešteli EV, toplotne črpalke, klime, ki so variabilni del porabe, ki narašča. Proizvodnja pa je… ...prikaži več na ''načrtovanju'' ne pa na izgradnji. Drugi del pa je dejanska uporabnost. 2017 kupljen I3, malo vožen, po statistiki 79% baterijske zmogljivosti/v praksi 65% je danes za kam. Do trgovine in nazaj, ostalo je blef EU komisije.