Peljal sem se v smeri priti Novemu mestu po sredinskem pasu. Znam voziti, nisem podrsal, a ne spomnim se, kdaj bi nazadnje tako stiskal volan in popravljal lego svojega avta. Morda sem imel podobne občutke na prelazu Stelvio, ko so… ...prikaži več v "hoch" sezoni name pikirali bedaki v najetih avtodomih in samomorilski biciklisti. Pas je (pre)ozek. Itak pa, DRAS, kere nesposobne pizde...
Itak, spet je DARS kriv, ker imamo v sloveniji 70% tupastih vozinikov, ki ne znajo voziti, ne poznajo širine lastnega avtomobila, in vedno vozijo 20km/h pod omejitvijo
Da ampak na koncu imamo konstante zastoje/zaustavitve prometa na teh odsekih. Saj v Konjicah ni kaj boljše. Saj se da peljati, ampak zahteva dosti več koncentracije. Se zapelješ na ta "levi " pas, pa samo gledaš, kdaj bo kaj zaškripalo.… ...prikaži več Bi bilo boljše, da se naredi en širši pas za vsako stran pa bo frekvenc incidentov manjša ter bolj pretočen odsek.
Problem so vozniki,ki niti v normalnih okoliščinah ne znajo vozit,ali bolje povedano vozijo kot da so presrani od straha,seveda promet ne steče,ker se vedno prilagodiš šibkemu členu,včasih imam orng pomisleke ,kaj neki uči avto šola,potem pa ovira na cesti je… ...prikaži več pa znanstvena fantastika za le te.Naletiš na prave šoferje ,skoraj nič ne rabiš zmanjšati hitrost,vse gre kot po maslu.
Zakaj bi v članku delali reklamo za nekoga, ki se po tem pasu pelje s kombijem? A se mu je bilo izpod časti peljati po desnem pasu? Tudi pri Konjicah je sedaj pač tabla, da je sredinski pas 2,1 metra.… ...prikaži več Menda ja poznaš svoje vozilo in če se ti ljubi 9 km voziti na mm. Videl pa sem včeraj mojstra, ki je po tem pasu lepo prišel skozi z avtodomom. Pač mojster, ki svoje vozilo obvlada v 0. Če ga ne, imaš izbiro. A bi raje samo en pas, da ni treba razumeti znakov in se odločati? Sporočilo članka?
Pa saj od Kozine do Črnega Kala sta tudi 2 ožja pasova v eno smer pa večina vozi po desnem, ker je levi skoraj preozek, razen za motoriste. Cirka 5 km, zamuda mogoče 2 minuti ob normalnih voznikih.
Pa kaj DARSU še sedaj ni kapnilo da potrbujemo na vseh AC v obe smeri še dodaten pas z viadukti in tuneli vred. Potem se bo lažje in hitreje obnavljalo dele AC brez pretiranih zastojev. Aja že v štartu so… ...prikaži več vse zaj. Spostavitvami protihrupnih ograj tik ob trasi. kER PA ŠE TEGA NEBO VSAJ 50 LET, priporočpovsod samo en normalen pas in omejitev hitrosti vsaj na 90km/h pa bo teklo bolj tekoče.
Ceste niso nevarne, nevarni so vozniki.
En pas gor, en pas dol pa zamude 5 minut in gre.
Peljal sem se v smeri priti Novemu mestu po sredinskem pasu. Znam voziti, nisem podrsal, a ne spomnim se, kdaj bi nazadnje tako stiskal volan in popravljal lego svojega avta. Morda sem imel podobne občutke na prelazu Stelvio, ko so… ...prikaži več v "hoch" sezoni name pikirali bedaki v najetih avtodomih in samomorilski biciklisti. Pas je (pre)ozek. Itak pa, DRAS, kere nesposobne pizde...
Sicer so pa te zapore načrtno narejene, da ne boste divjali,in da bo okolje bolj zeleno,če verjameš
In to glih pred sezono.Cela zima je bila ugodna za delo,ampak ne,dejmo je*** narod
V Darsu so prepričani, da je trenutna signalizacija dovolj ustrezna.Oni so mi pa ne
Agresivci v SUV ih in kombijih, ki ne poznajo voznega pasu, kaj šele znake brati. Predlagam da dajo radar tja da se jim še dodatno računa.
Itak, spet je DARS kriv, ker imamo v sloveniji 70% tupastih vozinikov, ki ne znajo voziti, ne poznajo širine lastnega avtomobila, in vedno vozijo 20km/h pod omejitvijo
Da ampak na koncu imamo konstante zastoje/zaustavitve prometa na teh odsekih. Saj v Konjicah ni kaj boljše. Saj se da peljati, ampak zahteva dosti več koncentracije. Se zapelješ na ta "levi " pas, pa samo gledaš, kdaj bo kaj zaškripalo.… ...prikaži več Bi bilo boljše, da se naredi en širši pas za vsako stran pa bo frekvenc incidentov manjša ter bolj pretočen odsek.
Problem so vozniki,ki niti v normalnih okoliščinah ne znajo vozit,ali bolje povedano vozijo kot da so presrani od straha,seveda promet ne steče,ker se vedno prilagodiš šibkemu členu,včasih imam orng pomisleke ,kaj neki uči avto šola,potem pa ovira na cesti je… ...prikaži več pa znanstvena fantastika za le te.Naletiš na prave šoferje ,skoraj nič ne rabiš zmanjšati hitrost,vse gre kot po maslu.
Taki so na voznem pasu.
Ne seri, Mason. Ti se tam ne voziš, imaš pojma! Pas je DEJANSKO preozek! Poleg tega nimaš možnosti da zaviješ na širši, desni pas!
Sem vozil po dalmaciji nekaj let,probaj tam dostavljat po ulicah😀,ti bo to mačji kašelj
Zakaj bi v članku delali reklamo za nekoga, ki se po tem pasu pelje s kombijem? A se mu je bilo izpod časti peljati po desnem pasu? Tudi pri Konjicah je sedaj pač tabla, da je sredinski pas 2,1 metra.… ...prikaži več Menda ja poznaš svoje vozilo in če se ti ljubi 9 km voziti na mm. Videl pa sem včeraj mojstra, ki je po tem pasu lepo prišel skozi z avtodomom. Pač mojster, ki svoje vozilo obvlada v 0. Če ga ne, imaš izbiro. A bi raje samo en pas, da ni treba razumeti znakov in se odločati? Sporočilo članka?
Pa saj od Kozine do Črnega Kala sta tudi 2 ožja pasova v eno smer pa večina vozi po desnem, ker je levi skoraj preozek, razen za motoriste. Cirka 5 km, zamuda mogoče 2 minuti ob normalnih voznikih.
Če smo tako ureditev preživeli Gorenjci, jo bote Cvičkarji tut, samo gas pa gremo!!
Če smo tako ureditev preživeli Gorenjci, jo bote Cvičkarji tut!
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Pa kaj DARSU še sedaj ni kapnilo da potrbujemo na vseh AC v obe smeri še dodaten pas z viadukti in tuneli vred. Potem se bo lažje in hitreje obnavljalo dele AC brez pretiranih zastojev. Aja že v štartu so… ...prikaži več vse zaj. Spostavitvami protihrupnih ograj tik ob trasi. kER PA ŠE TEGA NEBO VSAJ 50 LET, priporočpovsod samo en normalen pas in omejitev hitrosti vsaj na 90km/h pa bo teklo bolj tekoče.