Mercedes je res zadnji, kii bi lahko konkurenci namenjal kritike za oblikovanje. Vsi avti danes so si že tako podobni, da ne ločiš več med posameznimi modeli znamke, niti med razločnimi proizvajalci. Izgovarjajo se na zahteve aerodinamike in tehnike, a… ...prikaži več je v resnici to samo izkazovanje pomanjkanja poguma v strahu, da bi kdaj potem nastala polomija. A polomija nastaja kljub temu. Preprosto se kupec ne more identificirati ne z modelom, ne z znamko. Ker zadeve usmerja kapital, ne inženirji.
Pri mercedesu bi lahko bili malo bolj tiho. Vsi električni mercedesi so bili do sedaj polomija. Večji je bil zaslon, večja je bila polomija. EQE je najboljši primer. Že naslednje leto gre v pokoj, po zgolj treh letih.
Mercedes je res zadnji, kii bi lahko konkurenci namenjal kritike za oblikovanje. Vsi avti danes so si že tako podobni, da ne ločiš več med posameznimi modeli znamke, niti med razločnimi proizvajalci. Izgovarjajo se na zahteve aerodinamike in tehnike, a… ...prikaži več je v resnici to samo izkazovanje pomanjkanja poguma v strahu, da bi kdaj potem nastala polomija. A polomija nastaja kljub temu. Preprosto se kupec ne more identificirati ne z modelom, ne z znamko. Ker zadeve usmerja kapital, ne inženirji.
Pri mercedesu bi lahko bili malo bolj tiho. Vsi električni mercedesi so bili do sedaj polomija. Večji je bil zaslon, večja je bila polomija. EQE je najboljši primer. Že naslednje leto gre v pokoj, po zgolj treh letih.
Audi - plehko, prazno, bmw - preveč zmedeno, neurejeno in agresivno !
A lahko prosim dobimo nazaj okrogle volane?
Cigovoz je pa kaj boljši ;-)