Lokalno prebivalstvo bi najraje imelo okolje brez avtov, župan kolesar, ta prav, naj se vozi po kolesarski stezi, naj jih začnejo urejati. Vse to je polnjenje proračuna, nič drugega.
ne 50, še manj 40km/h je neumna omejitev, vse v luči presenečenj, da na hitro pokasira Solatić veliko denarja. V Ljubljani bi itak morale glavne ceste kot Dunajska, Celovška, Tržaška, Dolenjska dovoljevati hitrosti vsaj 70 km/h, preštevilni semaforji pa omogočati… ...prikaži več nekdaj tako poznani in učinkoviti "zeleni val", kar je in povsod po svetu omogoča bistveno boljšo in varno pretočnost prometa. Tako pa smo dežela represije, neumnih omejitev in radarjev.
Ker je izvajanje meritev hitrosti prepuščeno tudi lokalnim oblastem bi moralo biti vsem jasno, da bodo te, odvisno od posameznih apetitov, naredile vse, da iz te ugodnosti potegnejo kar se da največ. Na žalost pa gre prevečkrat za zlorabo prometne… ...prikaži več varnosti na račun dodatnega financiranja občinskih blagajn! Bi se dalo te apetite hitro razrešiti tako, da bi se vse denarne kazni iz prometnih prekrškov stekale v državni proračun, toda državna politika zaradi svojih razlogov nima tega interesa...
Kot vemo ta Varnost je samo farsa za polnjenne zepov uradnickov, vsaka igra in barabija se enkrat konca, pred vrati so volitve pa zacnite malo razmisljati s svojo glavo
Bi šel kar stavit, da je na tem odseku v tem času velika večina prekoračitev hitrosti, kot navaja prispevek, v izmerjeni hitrosti okoli 50 km/h... Odločevalci se še kako dobro zavedajo, da velika večina voznikov v znanem okolju vozi po… ...prikaži več navadah in enostavno spregledajo obvestila o spremembi prometne signalizacije kadar se ta zgodi... Verjamem, da je ogromno, če ne večina preko 3000 prekrškarjev, rednih uporabnikov tega odseka in se bo marsikateri šele s položnic-o(ami) seznanil o novih pravilih!?
Pozdravljeni. Voznike vozil, kateri vsako leto plačujemo prispevek za cestnino in registracijo, je treba na cestah samo omejevat in pobirati denar, po domače se norca delati iz nas in nam krasti denar, s skiroji se pa po cestah vozijo med… ...prikaži več 50km/h in nekateri tudi 80km/h, med tem ko njih radar ne dobi in ne plačujejo cestnine, delaja kar jim paše po cestah, kot, da so sami, cestnine katera se plača vsako leto za uporabo cest in njihovo vzdrževanje, pa niti centa nihče ne plača.
Država ni fer.
Nesrečo povzročajo previsoke hitrosti in premajhna varnostna razdalja, potem še alkohol in še kaj. Če bi striktno kontrolirali, kdo vozi več kot 50 in to kaznovali, ne bi bilo potrebe po zmanjševanju hitrosti. Kaj bodo storili sedaj, ko bodo vozniki… ...prikaži več še vedno vozili več kot 40 km/h ? Bo naslednji ukrep znižanje na 30 ? Pa potem na 20 ??? Pa potem gremo peš ??? Kontrola, gospodje, pa kaznovanje, pa bo problem rešen.
Če se tračnice na železnici krivijo, se verjetno tudi asfalt na cestah- ulicah v LJ podaja, poglej nakupovalni center na Rudniku. Kakšna omejitev 40 , še 5 km/h ne moreš peljat.
Lokalno prebivalstvo bi najraje imelo okolje brez avtov, župan kolesar, ta prav, naj se vozi po kolesarski stezi, naj jih začnejo urejati. Vse to je polnjenje proračuna, nič drugega.
Saj zastopim da se vozi počasi,ampak 30 in 40 na uro,še kolesar te prehiti,samda nas jebejo in d a je malha polna,**zde
Kdo je vodja Mestne občine Ljubljana? Zoki. Zoki je to zrihtal, saj ima večino v mestnem svetu.
Vse skupaj pa birokrati vedno opirajo na statistiko. Koliko je bilo na tem odseku nesreč? Oziroma kdo je dal ta predlog? Veliko gnilega je tu....
ne 50, še manj 40km/h je neumna omejitev, vse v luči presenečenj, da na hitro pokasira Solatić veliko denarja. V Ljubljani bi itak morale glavne ceste kot Dunajska, Celovška, Tržaška, Dolenjska dovoljevati hitrosti vsaj 70 km/h, preštevilni semaforji pa omogočati… ...prikaži več nekdaj tako poznani in učinkoviti "zeleni val", kar je in povsod po svetu omogoča bistveno boljšo in varno pretočnost prometa. Tako pa smo dežela represije, neumnih omejitev in radarjev.
Ker je izvajanje meritev hitrosti prepuščeno tudi lokalnim oblastem bi moralo biti vsem jasno, da bodo te, odvisno od posameznih apetitov, naredile vse, da iz te ugodnosti potegnejo kar se da največ. Na žalost pa gre prevečkrat za zlorabo prometne… ...prikaži več varnosti na račun dodatnega financiranja občinskih blagajn! Bi se dalo te apetite hitro razrešiti tako, da bi se vse denarne kazni iz prometnih prekrškov stekale v državni proračun, toda državna politika zaradi svojih razlogov nima tega interesa...
Nečesa pa pri zniževanju hitrosti ne upoštevajo: jez recimo, pri dolgočasnem cijazenju bolj zijam naokoli kot pa, če vozim hitreje.
Kot vemo ta Varnost je samo farsa za polnjenne zepov uradnickov, vsaka igra in barabija se enkrat konca, pred vrati so volitve pa zacnite malo razmisljati s svojo glavo
Volitve nebodo spremenile ničesar v tem pogledu.
Največ nesreč povročajo vozniko bmw in 4krogcev
Bi šel kar stavit, da je na tem odseku v tem času velika večina prekoračitev hitrosti, kot navaja prispevek, v izmerjeni hitrosti okoli 50 km/h... Odločevalci se še kako dobro zavedajo, da velika večina voznikov v znanem okolju vozi po… ...prikaži več navadah in enostavno spregledajo obvestila o spremembi prometne signalizacije kadar se ta zgodi... Verjamem, da je ogromno, če ne večina preko 3000 prekrškarjev, rednih uporabnikov tega odseka in se bo marsikateri šele s položnic-o(ami) seznanil o novih pravilih!?
Pozdravljeni. Voznike vozil, kateri vsako leto plačujemo prispevek za cestnino in registracijo, je treba na cestah samo omejevat in pobirati denar, po domače se norca delati iz nas in nam krasti denar, s skiroji se pa po cestah vozijo med… ...prikaži več 50km/h in nekateri tudi 80km/h, med tem ko njih radar ne dobi in ne plačujejo cestnine, delaja kar jim paše po cestah, kot, da so sami, cestnine katera se plača vsako leto za uporabo cest in njihovo vzdrževanje, pa niti centa nihče ne plača. Država ni fer.
Kako je pa z tistimi "spreji" in folijami na tablicah pri vas ? Smo očitno štajerci pred vami.. :D :D :D
Nesrečo povzročajo previsoke hitrosti in premajhna varnostna razdalja, potem še alkohol in še kaj. Če bi striktno kontrolirali, kdo vozi več kot 50 in to kaznovali, ne bi bilo potrebe po zmanjševanju hitrosti. Kaj bodo storili sedaj, ko bodo vozniki… ...prikaži več še vedno vozili več kot 40 km/h ? Bo naslednji ukrep znižanje na 30 ? Pa potem na 20 ??? Pa potem gremo peš ??? Kontrola, gospodje, pa kaznovanje, pa bo problem rešen.
Jankovič in njegov tošl. Ljubljančani še naprej ga volte, pa bo še kakšen radar več
Če se tračnice na železnici krivijo, se verjetno tudi asfalt na cestah- ulicah v LJ podaja, poglej nakupovalni center na Rudniku. Kakšna omejitev 40 , še 5 km/h ne moreš peljat.