Tiste tri skale niso osamelci , ki so se slučajno privalili iz hriba ampak so jih tja namerno postavili , da bi preprečili parkiranje izletnikov in turistov . Te skale bi morale biti pospravljene in oba kanala, betonski in zemljani… ...prikaži več , zavarovana s slamnatim balami
Tabla za nevaren odsek oz. redar, ki bi opozarjal na zmanjšanje hitrosti. Sedaj ko se je zgorilo kar se je lahko vsi pametujemo pa ne bo pomagalo. Verjetno res ne bi smeli spregledati take ceste sploh na ovinku.
Ne me basat ! Kolesarja ki sta prva padla 3. se je zaletel v do tedaj 2. in to sta bila na LEVI STRANI CESTE , kjer TE VZBOKLINE ni . Prepozno zaviranje do tedaj 3.na levem pasu ceste ,… ...prikaži več , je edini razlog za nesrečo .
Generalni vzrok nesreče je pa nedirkanje ekip, ki so prišle na dirko trenirat strategijo postavljanja in ne dirkati. Poleg tega so bile na dirki še polprofi ekipe, ki so prišle pa dirkat in tako se je zgodilo, da se s… ...prikaži več 4. klanca spusti 200 kolesarjev naenkrat! Cesta pa niti slučajno niti po razno, tega ni dovoljevala. Za final , je bil pa 500 m pred ciljem pravokotni ovinek zožan za max. 3 kolesarje naenkrat!Če se ne bi tam razbili, bi se pa tu, z malo manj težkimi poškodbami ob srečanj z železom
Neglede na same poškodbe cestišča, je glavni krivec za najhujše poškodbe kolesarjev neustrezna varnostna zaščita na tem delu! Še toliko bolj, ker bi se organizator moral zavedati nevarnosti, ki jih tam skriva cestišče, če v ovinek z veliko hitrostjo zapelje… ...prikaži več glavnina, pregled pa imajo le tisti v ospredju. Največji težava, ki gre izključno na rovaš organizatorja je, da je pustil nekaj metrski betonski jašek in velike skale tik za njim povsem nezavarovane in ravno to je bil vzrok najhujših poškodb.
Kot sem rekel: hitrost vožnje je potrebno prilagajati razmeram na cestišču! Ceste niso dirkališče! Na dirkališčih se predhodno lahko seznaniš z vsemi pastmi proge. Na cesti pa so presenečenja garantirana! Sicer pa šuploglavih biciklistov sploh ni škoda ;-)
tak jarek bi moral biti zavarovan. izhod iz ovinka z napacnim nagibom
Tiste tri skale niso osamelci , ki so se slučajno privalili iz hriba ampak so jih tja namerno postavili , da bi preprečili parkiranje izletnikov in turistov . Te skale bi morale biti pospravljene in oba kanala, betonski in zemljani… ...prikaži več , zavarovana s slamnatim balami
Tabla za nevaren odsek oz. redar, ki bi opozarjal na zmanjšanje hitrosti. Sedaj ko se je zgorilo kar se je lahko vsi pametujemo pa ne bo pomagalo. Verjetno res ne bi smeli spregledati take ceste sploh na ovinku.
Tekme po takih cestah bi morali v bodoče prepovedat, ravno tako tudi v tistih krajih, kjer navijači zasedejo pol cestišča in ogrožajo kolesarje !
Ne me basat ! Kolesarja ki sta prva padla 3. se je zaletel v do tedaj 2. in to sta bila na LEVI STRANI CESTE , kjer TE VZBOKLINE ni . Prepozno zaviranje do tedaj 3.na levem pasu ceste ,… ...prikaži več , je edini razlog za nesrečo .
Generalni vzrok nesreče je pa nedirkanje ekip, ki so prišle na dirko trenirat strategijo postavljanja in ne dirkati. Poleg tega so bile na dirki še polprofi ekipe, ki so prišle pa dirkat in tako se je zgodilo, da se s… ...prikaži več 4. klanca spusti 200 kolesarjev naenkrat! Cesta pa niti slučajno niti po razno, tega ni dovoljevala. Za final , je bil pa 500 m pred ciljem pravokotni ovinek zožan za max. 3 kolesarje naenkrat!Če se ne bi tam razbili, bi se pa tu, z malo manj težkimi poškodbami ob srečanj z železom
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Neglede na same poškodbe cestišča, je glavni krivec za najhujše poškodbe kolesarjev neustrezna varnostna zaščita na tem delu! Še toliko bolj, ker bi se organizator moral zavedati nevarnosti, ki jih tam skriva cestišče, če v ovinek z veliko hitrostjo zapelje… ...prikaži več glavnina, pregled pa imajo le tisti v ospredju. Največji težava, ki gre izključno na rovaš organizatorja je, da je pustil nekaj metrski betonski jašek in velike skale tik za njim povsem nezavarovane in ravno to je bil vzrok najhujših poškodb.
Kot sem rekel: hitrost vožnje je potrebno prilagajati razmeram na cestišču! Ceste niso dirkališče! Na dirkališčih se predhodno lahko seznaniš z vsemi pastmi proge. Na cesti pa so presenečenja garantirana! Sicer pa šuploglavih biciklistov sploh ni škoda ;-)
Tale komentar je pa hudo pod normalnim nivojem !
Mislim , da je en dohtar v Polju pozabil svoj tablič v dnevni sobi pacientov . !