Jankovičev efekt. Ko boljše rezultate dobivaš z slabšanjem zaznave problemov. Jankovič je lagodno preselil merilnike zraka tam kjer je onesnaženja manj. No teli kekci pa to rešujejo z večjimi presledki preverjanja cest. Torej jim ni treba reagirati vsak dan ampak… ...prikaži več samo vsakih nekaj dni..vmes so lahko po več kot 1 težava, kar pomeni da na račun varnosti "prihranijo" enkratno interviranje. Seveda računica varnosti je računica hazarderstva. Namreč ne glede na to kaj narediš igralnica dobi. In ne glede na to kaj narediš bo nesreč posledično več, kar pomeni povečane stroške v zdravstvu tako z psihičnega vidika ker bodo vozniki bolj psihično obremenjeni z težavam na cesti, kot fizično v primeru nesreč. Na koncu bo prihranek če upoštevaš zdravstvo negativno, da o daljnoročnih efektih na cesto samo ne govorimo.Jankovičev efekt je nekaj najbolj podlega kar lahko politik uporabi samo zato da zgleda na papirju lepše kot v resnici je.
kaj če bi vzeli tule :Tabela prikazuje le prihodke iz naslova dotacij proračunskih in drugih javnih sredstev, fundacij, skladov in ustanov; izključene so donacije pravnih in fizičnih oseb.Organizacija Javna sredstva % vseh sredstevAmnesty International Slovenija… ...prikaži več 137.356 25,40Društvo Ključ 103.081 72,99Društvo za nenasilno komunikacijo 740.291 97,04Društvo SOS 434.199 82,21Humanitas 77.161 24,96SEZAM – Združenje mladih staršev in otrok 56.525 56,56Slovenska filantropija 616.522 65,91Zveza prijateljev mladine 180.859 35,57Vir: AJPES, izkaz poslovnega izida za 2014
Vsem pripravljalcem Pravilnika, bi vsilil kolo, pa naj z njim prihajajo vsak dan, en mesec v službo in iz nje! In če jim ne bi bilo še jasno, bi podaljšal vožnjo z kolesom.Ljudje Slovenski, poglejte si ceste od blizu,… ...prikaži več če jih že z vožnjo po njih, ne vidite, jame namreč, ki zevajo in kličejo po krpanju, da o razno raznih "nebodijihtreba" tujkih, ki pristanejo po nesreči (ali nalašč!) na cestišču ne govorimo. In ne nazadnje: Kam gre naš denar namenjen za ceste?
Največja neumnost je ravno to, da ne bodo plužili klancev. Zakaj je potrebno, da je splužena ravnina? Pa tam se lahko brez večjih težav voziš tudi po 10 cm in več snega. Po klancih pa ti to lahko povzroči večje težave.
to je najbolje, ko si za stanje nečesa odgovorna stran piše sama svoje zakone in pravilnike. Se pravi karkoli boš nabasal na cesti, bo odgovor še vedno: mi nismo krivi, cesta je bila pregledana v skladu s pravilnikom. Najbolje… ...prikaži več da se že sedaj napiše da sploh ni treba da se pregleduje in čisti, pa da zaključimo zadevo. Samo obljubim da bom potem našparal za en rabljen T-55 in taprvo kar bom "zadel" bo upravna stavba DARS-a
Javno skrivnost je da imajo SŽ dobiček ponavadi samo in izključno zaradi finančnega inženiringa ob koncu leta. Realno tega denarja ni nikjer tako da tudi iti nima kam.
Zadnjič sem nekje bral o tem, kam gre sploh denar od pobranih cestnih pri registraciji vozil. Baje gre še vedno večji del za vzdrževanje železniške infrastrukture. No pred kratkim je pa prišel ven podatek o tem koliko so letos železnice… ...prikaži več ustvarile prometa in koliko dobička. Kam gre ta dobiček, še ciganka ne ve. Se pravi pobirat uporabnikom cest, ki se vozijo po razcapanih cestah in dati, železnici, ki ustvarja dobiček. To je logika samo te države.
haha kr ena, res je to kr nekaj...in eni se res skrivajo za humanitarnimi organizacijami...samo se opazu, da ga žgeš samo na eno stran...zame so vsi isti levi in desni...ni pa to nič v primerjavi s tem...pa še takih stvari… ...prikaži več je mali miljon:http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/drago-kos-znova-molze-nlb-zadnji-mesec-novih-109-tisocakovhttp://www.finance.si/8837301/Sava-je-vredna-%C5%BEe-manj-kot-Naratova-pla%C4%8Da
plačali smo nadražje ceste v Evropi, tudi na najbolj simpl terenu...enostavno smo bili okradeni...raja je bila okradena...raja pod katero se štejem tudi sam...najraje bi znorel pa še kaj napisal...pol bi pa rekli, da sem razgrajač, tak in tak oh in… ...prikaži več sploh, neprišteven čist...tisti, ki so odgovorni zato, kakor je, pa hodijo denar štet v Švico...
Žalostna resnica je, da nam država krade na vsakem koraku. Že samo cestninski prispevek bi zadostoval za popravilo cestnega omrežja, kje pa je še bencinski "dinar", cestnine in denar, ki ga občine same iz svojega dohodka in krajani namenjajo za… ...prikaži več vzdrževanje cest!Izgleda, da je integralni proračun prvenstveno namenjen povračilu neizterljivih tajkunskih dolgov in plačevanju nesposobnih državnih voluharjev, kot so npr. tvorci teh sprememb pravilnika.
Upam, da to pomeni tudi to, da na vaških cestah po novem ne bodo več razsipavali na tone soli in nam uničevali žive meje. Za 10 hiš v slepi ulici, kjer živijo penzionisti ostali pa vozijo SUV-e se ne splača… ...prikaži več plužit. Naj pustijo otrokom sneg, da se lahko sankajo tako kot nekoč. Po povoženem snegu gre najboljše.
Jankovičev efekt. Ko boljše rezultate dobivaš z slabšanjem zaznave problemov. Jankovič je lagodno preselil merilnike zraka tam kjer je onesnaženja manj. No teli kekci pa to rešujejo z večjimi presledki preverjanja cest. Torej jim ni treba reagirati vsak dan ampak… ...prikaži več samo vsakih nekaj dni..vmes so lahko po več kot 1 težava, kar pomeni da na račun varnosti "prihranijo" enkratno interviranje. Seveda računica varnosti je računica hazarderstva. Namreč ne glede na to kaj narediš igralnica dobi. In ne glede na to kaj narediš bo nesreč posledično več, kar pomeni povečane stroške v zdravstvu tako z psihičnega vidika ker bodo vozniki bolj psihično obremenjeni z težavam na cesti, kot fizično v primeru nesreč. Na koncu bo prihranek če upoštevaš zdravstvo negativno, da o daljnoročnih efektih na cesto samo ne govorimo.Jankovičev efekt je nekaj najbolj podlega kar lahko politik uporabi samo zato da zgleda na papirju lepše kot v resnici je.
kaj če bi vzeli tule :Tabela prikazuje le prihodke iz naslova dotacij proračunskih in drugih javnih sredstev, fundacij, skladov in ustanov; izključene so donacije pravnih in fizičnih oseb.Organizacija Javna sredstva % vseh sredstevAmnesty International Slovenija… ...prikaži več 137.356 25,40Društvo Ključ 103.081 72,99Društvo za nenasilno komunikacijo 740.291 97,04Društvo SOS 434.199 82,21Humanitas 77.161 24,96SEZAM – Združenje mladih staršev in otrok 56.525 56,56Slovenska filantropija 616.522 65,91Zveza prijateljev mladine 180.859 35,57Vir: AJPES, izkaz poslovnega izida za 2014
Vsem pripravljalcem Pravilnika, bi vsilil kolo, pa naj z njim prihajajo vsak dan, en mesec v službo in iz nje! In če jim ne bi bilo še jasno, bi podaljšal vožnjo z kolesom.Ljudje Slovenski, poglejte si ceste od blizu,… ...prikaži več če jih že z vožnjo po njih, ne vidite, jame namreč, ki zevajo in kličejo po krpanju, da o razno raznih "nebodijihtreba" tujkih, ki pristanejo po nesreči (ali nalašč!) na cestišču ne govorimo. In ne nazadnje: Kam gre naš denar namenjen za ceste?
Na železnico, če pa kaj ostane gre pa v nič.
Največja neumnost je ravno to, da ne bodo plužili klancev. Zakaj je potrebno, da je splužena ravnina? Pa tam se lahko brez večjih težav voziš tudi po 10 cm in več snega. Po klancih pa ti to lahko povzroči večje težave.
to je najbolje, ko si za stanje nečesa odgovorna stran piše sama svoje zakone in pravilnike. Se pravi karkoli boš nabasal na cesti, bo odgovor še vedno: mi nismo krivi, cesta je bila pregledana v skladu s pravilnikom. Najbolje… ...prikaži več da se že sedaj napiše da sploh ni treba da se pregleduje in čisti, pa da zaključimo zadevo. Samo obljubim da bom potem našparal za en rabljen T-55 in taprvo kar bom "zadel" bo upravna stavba DARS-a
Bodo pa zato Murgle v vsakem primeru, četudi tam živi samo en upokojenec splužene v nulo.
Javno skrivnost je da imajo SŽ dobiček ponavadi samo in izključno zaradi finančnega inženiringa ob koncu leta. Realno tega denarja ni nikjer tako da tudi iti nima kam.
Zadnjič sem nekje bral o tem, kam gre sploh denar od pobranih cestnih pri registraciji vozil. Baje gre še vedno večji del za vzdrževanje železniške infrastrukture. No pred kratkim je pa prišel ven podatek o tem koliko so letos železnice… ...prikaži več ustvarile prometa in koliko dobička. Kam gre ta dobiček, še ciganka ne ve. Se pravi pobirat uporabnikom cest, ki se vozijo po razcapanih cestah in dati, železnici, ki ustvarja dobiček. To je logika samo te države.
haha kr ena, res je to kr nekaj...in eni se res skrivajo za humanitarnimi organizacijami...samo se opazu, da ga žgeš samo na eno stran...zame so vsi isti levi in desni...ni pa to nič v primerjavi s tem...pa še takih stvari… ...prikaži več je mali miljon:http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/drago-kos-znova-molze-nlb-zadnji-mesec-novih-109-tisocakovhttp://www.finance.si/8837301/Sava-je-vredna-%C5%BEe-manj-kot-Naratova-pla%C4%8Da
Predvidevam, da se bo posledično zmanjšalo tudi plačilo cestnine pri registraciji?
plačali smo nadražje ceste v Evropi, tudi na najbolj simpl terenu...enostavno smo bili okradeni...raja je bila okradena...raja pod katero se štejem tudi sam...najraje bi znorel pa še kaj napisal...pol bi pa rekli, da sem razgrajač, tak in tak oh in… ...prikaži več sploh, neprišteven čist...tisti, ki so odgovorni zato, kakor je, pa hodijo denar štet v Švico...
Pa saj vemo kdo je na oblasti.Ko spet pridejo tisti časi ,lahko le pobegnejo iz Slovenije,če ne jih bomo vse dobil.
še v butalah so bili bol dosledni pri pluženju, v tejle ricinus republiki je pa nekaj hudo narobe, tolk se krade, da je slepcu hudo........
A ne znaš sešteti, saj ni to višja matematika ... ?
Žalostna resnica je, da nam država krade na vsakem koraku. Že samo cestninski prispevek bi zadostoval za popravilo cestnega omrežja, kje pa je še bencinski "dinar", cestnine in denar, ki ga občine same iz svojega dohodka in krajani namenjajo za… ...prikaži več vzdrževanje cest!Izgleda, da je integralni proračun prvenstveno namenjen povračilu neizterljivih tajkunskih dolgov in plačevanju nesposobnih državnih voluharjev, kot so npr. tvorci teh sprememb pravilnika.
usi bo bemfe pa gasa hahahahah to še bo fajn
Saj, če bi neprometne uličice pustili pri miru bi jim ostalo več sredstev za glavne ceste.
Upam, da to pomeni tudi to, da na vaških cestah po novem ne bodo več razsipavali na tone soli in nam uničevali žive meje. Za 10 hiš v slepi ulici, kjer živijo penzionisti ostali pa vozijo SUV-e se ne splača… ...prikaži več plužit. Naj pustijo otrokom sneg, da se lahko sankajo tako kot nekoč. Po povoženem snegu gre najboljše.
Haaa, vic iz drugega vagona ...