Tu pozabljate na subvencije, ki jih vsi na debelo plačujemo...Če ne bi bilo subvencij, bi se z električnimi avtomobili vozili zgolj bogataši, ki radi pokažejo kaj novega brezveznega in pa idioti..
Jaz nimam občutka da tu kdo kaj pozablja. Lepo so omenjene. Drugače pa, če čebula ne bi če imela... ja, plačujemo jih pa vsi, tako kot marsikaj drugega (umetne oploditve, metadonske terapije, zdravljenje kadilcev, menjavo kolkov tik pred smrtjo, sanacijo… ...prikaži večo bank, prenovo bajt, regulacijo cen energentov...) in kaj potem? Smo se pač odločili da bomo živeli v takšni družbi, ane.
Ne nisem se odločil, da bom živel v družbi kjer sleherniki ne odločamo o ničemer več ...Še v Jugoslaviji smo lahko kaj rekli, tu v "dejmokrastiji" pa niti teoretično ne moreš o čem odločati, kar se EU tiče
Če odšteješ subvencije in davčne olajšave so mnogo, mnogo dražji. Da ne naštejemo problema s polnenjem, omrežjem, dostopnosti samo za nekatere (neblokarje), izgube vrednosti ob prodaji, če sploh. To še zdaleč ni to.
Zakaj bi odšteval, če ti pa ni treba? Kakšne probleme s polnjenjem imaš? Kaj je z omrežjem? Več kot bo EV, več bo polnilnic. Ne pričakovat, da bodo najprej zgrajene vse polnilnice, potem bodo pa na ceste zapeljali prvi EV.… ...prikaži več V SLO 70% ljudi živi v (lastnih) hišah, tako da blokarji sploh niso težava.
Električni avtomobili prestižnih znamk v višjem cenovnem razredu so že primerljivi z klasičnimi avtomobili. Nekateri so že cenejši in to brez subvencij. Za malčke to še ne velja saj so od 20 do 30% dražji od klasičnih. Glede na to,… ...prikaži več da imajo zelo male, cenejše železo fosfatne baterije, katerih proizvodni strošek je nekje od 4 do 6 tisočakov, je tu še kar nekaj rezerve. So še občutno predragi.
Tu pozabljate na subvencije, ki jih vsi na debelo plačujemo...Če ne bi bilo subvencij, bi se z električnimi avtomobili vozili zgolj bogataši, ki radi pokažejo kaj novega brezveznega in pa idioti..
Jaz nimam občutka da tu kdo kaj pozablja. Lepo so omenjene. Drugače pa, če čebula ne bi če imela... ja, plačujemo jih pa vsi, tako kot marsikaj drugega (umetne oploditve, metadonske terapije, zdravljenje kadilcev, menjavo kolkov tik pred smrtjo, sanacijo… ...prikaži večo bank, prenovo bajt, regulacijo cen energentov...) in kaj potem? Smo se pač odločili da bomo živeli v takšni družbi, ane.
Ne nisem se odločil, da bom živel v družbi kjer sleherniki ne odločamo o ničemer več ...Še v Jugoslaviji smo lahko kaj rekli, tu v "dejmokrastiji" pa niti teoretično ne moreš o čem odločati, kar se EU tiče
Preseli se v Švico.
Če odšteješ subvencije in davčne olajšave so mnogo, mnogo dražji. Da ne naštejemo problema s polnenjem, omrežjem, dostopnosti samo za nekatere (neblokarje), izgube vrednosti ob prodaji, če sploh. To še zdaleč ni to.
Zakaj bi odšteval, če ti pa ni treba? Kakšne probleme s polnjenjem imaš? Kaj je z omrežjem? Več kot bo EV, več bo polnilnic. Ne pričakovat, da bodo najprej zgrajene vse polnilnice, potem bodo pa na ceste zapeljali prvi EV.… ...prikaži več V SLO 70% ljudi živi v (lastnih) hišah, tako da blokarji sploh niso težava.
niso cenejši. Morda tisti brezvezni s 100 km dosega
Kolk pa rabiš ti dosega za do prve oštarije in nazaj?
Zaradi mene so lahko tudi zastonj in še na recept po vrhu, pa me ne gane!
So dražji za najmanj 7 200 € od vseh ostalih
TCO je v parih letih poglihan. Ni več daleč cajt, ko bo TCO za dizla višji.
🍓 Vroča dekleta čakajo na vas na 👉 𝗦𝗲𝘅𝘁𝗼.𝗹𝗶𝗳𝗲
Električni avtomobili prestižnih znamk v višjem cenovnem razredu so že primerljivi z klasičnimi avtomobili. Nekateri so že cenejši in to brez subvencij. Za malčke to še ne velja saj so od 20 do 30% dražji od klasičnih. Glede na to,… ...prikaži več da imajo zelo male, cenejše železo fosfatne baterije, katerih proizvodni strošek je nekje od 4 do 6 tisočakov, je tu še kar nekaj rezerve. So še občutno predragi.