Imam žlahtnika kontrolorja,verjemite preseravajo se prek vseh mej, imajo večjo plačo kot direktor, MAX. penzijo, plus dodatno penzijsko zavarovanje zato se kompanije izogibajo preletetov preko našega zračnega koridorja.
Na žalost več ne pije vode, prihaja čas, ko bomo morali navadni ljudje potegniti črto pod tem, kaj je še normalno in kaj ne. Gradnja novih in novih cest in stanovanj nam bo vsem spodkopala tla pod nogami. Tako intenzivnega… ...prikaži veča uničevanja planeta še ni bilo, plačali pa bomo vsi, tudi tisti, ki še vedno tiščite glavo v pesek in se delate, kot da se nič ne dogaja...
Pri nas ne bo nič manj turistov. Kontrolorji se v glavnem ukvarjajo z letali, ki nas le preletijo in tu ne vzletajo ali pristajajo. Z lokalnimi poleti se več ukvarja letališka kontrole, ki ni del zračne kontrole.
Na račun nas, ki nas bodo prisilili da kupimo električne avtomobile povečali letalski promet,samo zaradi pogoltnosti tajkunov.Že tako je zdaj v vsakem trenutku in to non stop 24 ur v zraku 200 000 letal ,ki neprestano svinjajo naš zrak,in vsak… ...prikaži večk avion za en let porabi 22 TON kerozina,pa se pol sprašujete zakaj se ledeniki talijo,ja saj glih mimo njih letijo,dejte že odpret oči
Moderna letala porabijo 2-3 litre goriva/100km po potniku. Poleg tega so letalski kilometri dokaj ravni, letijo po bližnjici. Marsikateri avtomobil svinja znatno več.
Se pravi je stalo manj, kot so politiki zapravili samo za hrano na pogostitvah. S tem, da od kontrolorjev je odvisna varnost v zraku, od politikov pa ni nobene koristi...
Bodo verjetno letalske družbe za tukajšnje prelete takrat izbrale pilote s tresočimi rokami. Mali tresljaj na krmilu, pa bodo zgrešili (obleteli) naš mega zračni prostor. :-)
Ko bi vsaj stavkali eno leto,da se pri nas preneha svinjanje po našem nebu,drugače mi pa dol visi za njih,če jim ne paše pa naj grejo delat za tekoči trak v mlekarne
Nora odgovornost in najbolj pomembni za varnost vseh nas potnikov.
Imam žlahtnika kontrolorja,verjemite preseravajo se prek vseh mej, imajo večjo plačo kot direktor, MAX. penzijo, plus dodatno penzijsko zavarovanje zato se kompanije izogibajo preletetov preko našega zračnega koridorja.
Si mu fouš?
Nič zato, bomo imeli vsaj za malenkost bolj čist zrak, pa manj turistov, prebivalci bližnjih krajev pa malo manj ropota. Vse je za nekaj dobro.
Nažalost bo prometa vedno več, vsi prevozniki bi leteli še več saj s tem delajo profit.
Na žalost več ne pije vode, prihaja čas, ko bomo morali navadni ljudje potegniti črto pod tem, kaj je še normalno in kaj ne. Gradnja novih in novih cest in stanovanj nam bo vsem spodkopala tla pod nogami. Tako intenzivnega… ...prikaži veča uničevanja planeta še ni bilo, plačali pa bomo vsi, tudi tisti, ki še vedno tiščite glavo v pesek in se delate, kot da se nič ne dogaja...
Imaš čisto prav, vendar žal kapitalizem ne deluje tako, vsi prevozniki bi leteli še več, če bi lahko, ker vidijo samo zaslužek.
Kapitalizem je samo družbena ureditev, ki se jo da spremeniti, zdaj smo na tej točki, ko bo to treba, če želimo preživeti...
Smrt kapitalizmu, plačajte kontrolorjem.
Pri nas ne bo nič manj turistov. Kontrolorji se v glavnem ukvarjajo z letali, ki nas le preletijo in tu ne vzletajo ali pristajajo. Z lokalnimi poleti se več ukvarja letališka kontrole, ki ni del zračne kontrole.
Na račun nas, ki nas bodo prisilili da kupimo električne avtomobile povečali letalski promet,samo zaradi pogoltnosti tajkunov.Že tako je zdaj v vsakem trenutku in to non stop 24 ur v zraku 200 000 letal ,ki neprestano svinjajo naš zrak,in vsak… ...prikaži večk avion za en let porabi 22 TON kerozina,pa se pol sprašujete zakaj se ledeniki talijo,ja saj glih mimo njih letijo,dejte že odpret oči
Moderna letala porabijo 2-3 litre goriva/100km po potniku. Poleg tega so letalski kilometri dokaj ravni, letijo po bližnjici. Marsikateri avtomobil svinja znatno več.
Se pravi je stalo manj, kot so politiki zapravili samo za hrano na pogostitvah. S tem, da od kontrolorjev je odvisna varnost v zraku, od politikov pa ni nobene koristi...
Bodo verjetno letalske družbe za tukajšnje prelete takrat izbrale pilote s tresočimi rokami. Mali tresljaj na krmilu, pa bodo zgrešili (obleteli) naš mega zračni prostor. :-)
Na običajen dan nad Slovenijo preleti med 1.000 in 1.500 letal. Zato se strinjam z njihovo stavko.
Imajo boljše pogoje dela kot Plohlovi sindikalisti, ki stavkajo brez prekinitve..
Ko bi vsaj stavkali eno leto,da se pri nas preneha svinjanje po našem nebu,drugače mi pa dol visi za njih,če jim ne paše pa naj grejo delat za tekoči trak v mlekarne
Me pa zanima kolikšna je njihova plača,če kdo ve