Avtor mi je zapisane besede jemal iz mojih misli. Dober članek, kolumna. Dodal bi še vpogled v delniške knjige podjetij ki izdelujejo EV-začetnikov. Veliko politikov in dejansko so si s subvencijami zavarovali vlaganja, ki jih drugače trg ne bi sprejel.
Subvencije so za to, da bi se dobrine potrebne za življenje pridelovale ali imele nižjo ceno. EV pa niso dobrine, ki bi rabile ceno. Poglejte GSM aparate. Ali so rabili subvencijo?
atamama, tako je! Če ne bi bilo teh kretenov ki samo za svoje riti skrbijo, bi se danes še vedno lepo in mirno s konjskimi vpregami vozili ali pa bosi skakali naokoli. Smrt fašizmu, svoboda narodu! 😂😂😂
Napačen medij si si izbral za predlog. Če postaš predloge na Ž24, pa če so še tako neumni, ne bodo sprejeti. Kaj če bi za štos, samo za štos, poskusil vložiti amandma na kak zakon... pa nas tukaj potem obveščaš o napredku.
S tekstom se povsem strinjam. Zakaj so sploh subvencionirana električna kolesa? Ta nimajo nobene pozitivne veze z ekologijo, le tistim, ki si lahko privoščijo kolo za 3.000€+ nekoliko olajšajo nakup. Upoštevaje, kakopak, da to malho Sklada za podnebne spremembe (vsaj… ...prikaži večj posredno) polnimo vsi in da tudi električna kolesa ni tako zelo ekološka.
Do subvencije so upravičena kolesa do 2.500 EUR. Tudi za avtomobile bi lahko bila meja največ 25.000 EUR, še pravičneje pa kar ukinitev. Predlagam dodatno vprašanje na referendumu hkrati z RTV prispevkom.
Vdihuj pet minut auspuh dizla in potem vozi električarja, pa boš videl razliko v kakovosti zraka. Zakaj pa misliš, da je v Ljubljani zrak strupen? Pojdi potem v Kopenhagen, kjer je večina avtov električnih, pa boš videl razliko.
Ja biciklirat ob LJ vpadnicah res ni glih kul za zdravje dokler so polne starih dizlov. Čeprav je najbrž še večji problem zimsko kurjenje drv in ostalega, drva sicer eko bio ampak tisto iz dimnika od njih vseeno ni zdravo,… ...prikaži več relativno malo kurišč naredi veliko onesnaženja.
Drži, nisem bil povsem dosleden: 2.500€ je znesek. Pretekli teden sem bil pri enem od trgovcev in mi je ponujal enega od KTM (predlanski model): iz 3.000€ znižan na 2.490€. In mi v isti sapi omenil subvencijo.
expost, imajo imajo. S tem se spodbuja za vožnjo s kolesom tudi tiste, ki se sicer nikoli ne bi usedli na kolo in bi še naprej naokoli smradili le s svojim avtom. V malo bolj razvitih državah se to že… ...prikaži več kar dobro pozna... dosti penzionerjev se okoli vozi praktično samo še z e-kolesi in ne več z avti.
Kot prvo, do 2500 (kolikor dejansko danes košta spodobno e-kolo z lučmi blatniki in pakettregerjem). Spodbujajo, spodbujajo! Penzionerji se z navadnimi kolesi niso skoraj nič vozili, ker je za njih to že pretežko (razen tistih par rekreativnih zanesenjakov), poglej jih… ...prikaži več danes kako so veseli in razigrani na e-kolesih.
Vse več od 3 do 4 leta starih avtomobilov, vrnjenih z lizinga, a noče jih nihče. To je razlog
Glavna težava je hiter padec vrednosti po izteku lizinške pogodbe.
Verjetno je problem v tem, da je šlo za zgodnje modele, ki so danes - dajmo si priznat, zastareli. Predvsem je problem kratek doseg v primerjavi z električarji, ki se prodajajo danes.
Hmm Garancija, potem bi moralo biti na avto.net precej EV-jev na pol zastonj. Pa jih začuda ni. Po drugi strani je pa tako, EV bo redefiniral uporabo avtomobila. Najel ga boš za eno leto, naslednje leto pa drugega. Potem boš… ...prikaži več pa mogoče pol leta brez in si nato za pol leta omislil tretjega itd.
Strinjam se, da je problem subvencij električnih vozil, ki jih mora pokrivati na primer trgovka v Mercatorju, vsekakor pereč in vreden razmisleka. A hkrati se mi zdi, da je razdajanje državnega denarja precej širša tema, kot jo skuša predstaviti avtor… ...prikaži več zapisa. V resnici so te subvencije električnih vozil le majhen del celotnega proračuna, ki ga vsi skupaj financiramo.
Spomnimo se, recimo, na obsežno subvencioniranje različnih MSM medijev s strani države. Nekateri med njimi zaposlujejo na tisoče ljudi, od katerih nekateri med službenim časom opravljajo še cel kup zasebnih poslov.
Potem so tu še nevladne organizacije. Seveda, gasilci so nujni in nepogrešljivi. A ali res potrebujemo financirati projekte kot so Danes je nov dan, Državljan D, Mirovni inštitut in podobni? Naj se ti posamezniki znajdejo na trgu in naj jih… ...prikaži več plačujejo tisti, ki jih cenijo, če so res tako dobri. Ne pa da jih financiramo mi, proti katerim ti zasebniki pogosto delujejo.
Velik del sredstev gre tudi za oskrbo ilegalnih migrantov. Naj stroške prevzamejo tisti, ki si jih želijo v naši državi. Naj jih povabijo v svoja stanovanja in skrbijo zanje, nas pa naj pustijo pri miru. In to je le del… ...prikaži več zgodbe. O trošenju državnega denarja za mnoge druge zadeve, ki državljanom ne prinašajo nobene koristi, bi lahko govorili še dolgo.
Moram priznati, da ne razumem veganov. Polna usta jih je skrbi za živali, celo holokavst vidijo v tem- a jim hkrati odžirajo hrano in sami najbolj škodijo živalim. Vsaka solata, vsak gomolj krompirja, vsako korenje, vsak... katerega poje vegan bi… ...prikaži veči lahko bila hrana za neko žival. In ta žival bi lahko živela polno življenje dokler ga ne bi darovala za hrano drugi živali ali ljudem. Ker pa jim hrano poje vegan, žival hira. In ker so levaki taki bedaki pa imamo svobodo in levaki- a še plešete?
Evidentno je, da nekaj drugega hira v človeški zavesti, a ker brezglava množica pleše v zanosu svojega ega imamo limitirano svobodo in plešemo po povampirjenih načelih.
Še nisi kdaj videl shirane živali in otroke, katerih je (za razliko Gaze) sama kost in koža v podsaharski Afriki? Ali v kakšni oddaji National Geographic množico kadavrov antilop v Serengetiju ali..Ni Bog zastonj ustvaril naravni krog CO2 in Sonce… ...prikaži veče za rastline, rastline za prežvekovalce, te za mesojedce in zadnji kot gnojilo za rastline. Levaki pa s CO2 gonjo uničujejo rastline z veganstvom pa prežvekovalce. In ker so levaki taki bedaki pa imamo svobodo in levaki- a še plešete?
Levaki nimajo neposredne zveze z veganstvom oziroma jo imajo toliko kot fašisti, nacionalisti oziroma toliko kot ti. Hrane je zadosti, ni pa enakomerno razporejena, tako kot še marsikaj drugega ni enakomerno razporejeno.
oneh, Bog ti je dal tudi razumevanje in moč razlikovanja, da lahko ločiš med dobrim in slabim. Več kot očitno so mnogi padli na izpitu humanosti in furajo svojo sebično tezo kot absolutno resnico. Mimo univerzalne zapovedi "ne ubijaj" pa… ...prikaži več tudi ne gre. Saj veš, nenasilje kot osnova vseh osnov.
Da žival pridobi 1 kg teže potrebuje ali 10 kg hrane živalskega izvora ali 100 kg hrane rastlinskega izvora. Enako velja za človeka. Če postanemo vsi vegani moramo povečati obdelovalne površine. Ker bo na teh mestih rastla hrana za ljudi… ...prikaži veči se ne bodo mogle tam prehranjevati živali, katere so se do sedaj. Brez hrane pa bodo poginile. Zapoved "ne ubijaj" ne pomeni zgolj, da nekomu vzameš življenje z mečem ampak na kakršni koli način. Tudi s stradanjem. Vegani ste še bolj genocidni do živali.
Preprosta enačba oz. znanost nam podaja naslednjo navedbo - na isti površini lahko prehranimo enega vsejeda, ali pa dvajset veganov. Trditev, da so vegani bolj genocidni kot ostali, lahko najde svojo potuho le v neeksistentnem idealu zavedenega uma. Sicer pa,… ...prikaži več, lahko zavajamo sebe, morda tudi ostale, ne moremo pa zmanipulirati resnice in preproste matematike.
Resnično, dokler bodo električni avtomobili na takem cenovnem nivoju, da jih lahko kupujejo samo bogati, nismo naredili nič, kvečjemu še nekaj slabega. Za piko na i pa potem razmišljamo, kako dodatno obremeniti porabo elektrike !
Subvencioniranje e-avtov, predvsem luksuznih, je le ena od zablod EU birokracije, ki deluje povsem konfuzno in brez pravih strategij. Takšem je bil tudi začetek uvajanja elektro mobilnosti z zajetnimi in dragimi e-SUV vozili, namesto vsaj na začetku majhnih uporabnih vozil… ...prikaži več za krajše razdalje, za kar so takšna vozila najprimernejša. No, to se počasi končuje tudi brez tovrstnih populističnih člankiv. Sicer bi sam prej spljuval oprostitev plačila bonitet, kar s pridom izkoriščajo vsi, ki lahko.
Trenutno se pri nas subvencionira e-avte do 35k€, kar mislim da ni luksuzni razred temveč nižji srednji. Problem na začetku je bil da so bila tudi "majhna uporabna vozila" bizarno draga in se je nekako lažje izšlo v luksuznem segmentu.… ...prikaži več Majhni avti so v EU zaradi zahtevnih standardov itak bizarno dragi ampak to je druga tema ne direktno povezana z elektrifikacijo. V mestu se bi najbrž res bolj obnesli Twiziji in malo večje e-bolhe, ker so za razliko od e-koles uporabni tudi v dežju in pozimi...
Preden komu pišeš, da nima pojma, si najprej kaj preberi, da ga boš imel sam, blayo. Prvi avto na svetu je bil rariteta, kar najmanj od Forda dalje ni več. Najbrž tudi še nisi slišal za ekonomijo obsega, ki je… ...prikaži več tvoj princip povozila v celoti in je le še v tvoji glavi. Sicer je govora o nepotrebnem subvencioniranju bogatašev, ki tega itak ne rabijo. Subvencionirajo se namreč z davčnimi olajšavami. Še nekaj, o čemer nimaš pojma, blayo.
Saj je bil tudi prvi EV rariteta. Jaz te sprašujem kdo poganja svet naprej? Reveži ali bogataši? Ravno tako so si ekonomijo obsega izmislili bogataši (ne reveži), ki so zaposlili te reveže in ti so s časom zaradi tega tudi… ...prikaži več uspeli zlezli iz blatnih kolib, se preselili v enosobna stanovanja, danes pa imajo že vsi mobitele, avte in LCD televizije.
Čestitke avtorju! Končno se pojavi tudi članek, ki privilegiranje električnih vozil na našem avtomobilskem trgu obravnava še s stališča velike večine državljanov, ki ob trenutni infrastrukturi in cenah polnjenja električnih vozil na javnih polnilnicah, če se omejimo le na to,… ...prikaži več ne izpolnjujejo niti minimalnih pogojev, da bi jim zamenjava vozila na fosilno gorivo za električno vozilo splačala z najpomebnejšega vidika in ta je ne povečevati mesečne - letne stroške proračuna namenjenih avtomobilu.
Daj ne bluzi, se vidi da si že prestar. S to infrastrukturo bi lahko imeli 25% zastopanost EV, imamo pa pod 1%. Skoraj 60% Slovencev živi v lastnih hišah.
Ciljal sem porazdeljenost po državi, ne le v večjih urbanih središčih, kjer je za obstoječe število EV polnilnic več kot dovolj! Za večino prebivalstva, ki nima možnosti domačega polnjenja, pa večji problem predstavlja cena polnjenja na javnih polnilnicah, saj ta… ...prikaži več presega strošek fosilnih goriv na enako število prevoženih kilometrov. Zaradi manjšega povšpraševanja kot je bilo prevideno je to nekako razumljivo, nakazuje pa na neučinkovitost politike prepričevanja. Trenutni delež EV je okoli 10%!
Večina folka v SLO (60%) živi v bajtah izven večjih urbanih središč in lahko vsako noč polnijo doma na šuko vtičnici. Na hitrih polnilnicah polniš na vsake kvatre, oziroma če je nuja. Poleg tega je Slovenija dovolj majhna, da jo… ...prikaži večo z enim polnjenjem prevoziš po dolgem in počez, na morje k sosedom ali kam dlje greš pa 1x na leto.
Trenutni delež EV v Sloveniji je pod 1%! Pa še nekaj... ljudi so na prelomu v 20 stoletje za prehod s konjskih vpreg na ICE avtomobile "prepričevali" 30 let (kar niso in niso hoteli dol s konjev). Prva prava bencinska… ...prikaži več črpalka je bila zgrajena 1905, druga šele 1907. Prva v Evropi šele 1919.
Še več. Danes bolje situiran sloj prebivalstva, ki si je privoščil sončno elektrarno, elektriko oddaja v poletnih mesecih sredi dneva ko so cene elektrike celo negativne - neuporabna elektrik, črpa jo pa pozimi, ko je potrebno kuriti termo in plinske… ...prikaži veče elektrarne. V bistvu se vozi brezplačno, vendar to brezplačnost plačujemo vsi.
Ta sistem nima nič z ekologijo in zdravo pametjo (ne motivira varčevanja, ne pri elektriki, ne pri prevoženih km) ampak je namenjan zgolj ožemanju tistih, ki so spodaj.
To so samo tisti z netmeteringom in teh ni ravno veliko. Trenutno se nahajamo v prehodnem obdobju kjer se takšne anomalije pač dogajajo. Na koncu bomo vsi plačevali in kasirali elektriko po borznih cenah.
Se strinjam z avtorjem tega članka , čeprav ne povsem v celoti. Drži , da je subvencija za e-avto , ki je vreden 50.000€žaljiva do trgovke v Mercatorju. Je pa danes na trgu že avomobil, ki stane s subvencijo okoli… ...prikaži več 10 000€ in to je Kitajski Leap T03 ki je za mestno vožnjo in za vožnjo po celi Sloveniji primeren in dosegljiv za tudi za trgovko iz Mercatorja. Stane seveda nekje brez subvencije okoli 18.000€ s subvencijo pa malo ćez 10.000€ Vsekakor bi morala biti neka meja za subvencije
Nasprotno mislim da so take subvencije včasih koristne, zlasti če gre za tehnologijo v javnem interesu da se prime. Za e-avte so kar opravile svojo nalogo, je pa čas da se ukinejo. Še malo ima smisel subvencionirat poceni modele, zanimive… ...prikaži veče tudi za trgovke v merkatorju. Pa s subvencijami razširjat možnosti poceni polnjenja (e-avti se zelo obnesejo ljudem ki se veliko vozijo in imajo sončno elektrarno, ne pa še SE nimaš kam dat).
Na daljši rok pa se bodo e-avti prijeli sami po sebi predvsem če bodo postali cenejši od ICE. Kar bi se predvidoma moralo kmalu zgodit, ker je tehnologija načeloma enostavnejša. Baterije in pogoni se morajo še malo pocenit pa bo.
Lej subvencije ne bodo v nedogled. Al se bodo EV pocenili v primerjavi z ICE al bodo pa izumrli, subvencije ne bodo v nedogled. Na parni stroj se vendarle ne vozimo več. Bistveno cenejši kot so ICE zdej seveda ne… ...prikaži več bodo, ker ICE niso dragi kot so le zaradi pogona. Možnost je še da bi ICE kar prepovedali, ampak mislim da to le ne bo šlo skozi če EV ne bodo konkurenčni.
Popo, poglejmo GSM tehnologijo, ali je rabila subvencijo? Pa TV, smo ga z zakonom uvajali? In še veliko stvari, veliko pa je tudi izdelkov, ki se niso ''prijeli'' in so propadli. V sončni agendi pa so velike vsote. Ko so… ...prikaži več Kitajci naredili poceni el.module, so se uvedle carine. Za zaščito. S tem so preprečili znižanje cen v EU, s tem propad firm, tudi Bisola. Pa potem baterije, kaj lahko EU konkurira? Ena fabrika je ''crknila'' druge v tretjem svetu pa delajo s polno paro. In eko,pride po zraku?
David Jug sprašuje: "Sprašujem se, zakaj bi morala trgovka v Mercatorju ali pa delavec za tekočim trakom v Revozu, pomagati pri nakupu sosedove tesle, ki jo avto trgovci prodajajo za 50 tisoč evrov..." Odgovor je preprost... zato da ji bo… ...prikaži več na cesti smrdel en avto manj. Gremo v drugo smer... zakaj nekdo z visoko plačo plačuje višje zdravstvene prispevke kot tisti z nižjo? Oba sta namreč upravičena do enake zdravstvene oskrbe.
Avtor mi je zapisane besede jemal iz mojih misli. Dober članek, kolumna. Dodal bi še vpogled v delniške knjige podjetij ki izdelujejo EV-začetnikov. Veliko politikov in dejansko so si s subvencijami zavarovali vlaganja, ki jih drugače trg ne bi sprejel.
Zato so subvencije, da spodbudijo nakup kateri sicer(ekonomsko) ni upravičen. Enako delajo Francozi pri pridelavi hrane itd.
Clanek je le ozkogledo populisticno nakladanje.
Subvencije so za to, da bi se dobrine potrebne za življenje pridelovale ali imele nižjo ceno. EV pa niso dobrine, ki bi rabile ceno. Poglejte GSM aparate. Ali so rabili subvencijo?
atamama, tako je! Če ne bi bilo teh kretenov ki samo za svoje riti skrbijo, bi se danes še vedno lepo in mirno s konjskimi vpregami vozili ali pa bosi skakali naokoli. Smrt fašizmu, svoboda narodu! 😂😂😂
Subvencije za nakup E-avtomobilov so namenjene trgovcem avtomobilov in električnim lobijem .
Oni samo izkoriščajo sistem. Ker ga lahko.
Kaj je to električni lobij?
Predlagam, da vlada uvede subvencije za E-skiroje za upokojence ! Veste koliko denarja bi privarčevali na račun penzij ?😄😄
Napačen medij si si izbral za predlog. Če postaš predloge na Ž24, pa če so še tako neumni, ne bodo sprejeti. Kaj če bi za štos, samo za štos, poskusil vložiti amandma na kak zakon... pa nas tukaj potem obveščaš o napredku.
S tekstom se povsem strinjam. Zakaj so sploh subvencionirana električna kolesa? Ta nimajo nobene pozitivne veze z ekologijo, le tistim, ki si lahko privoščijo kolo za 3.000€+ nekoliko olajšajo nakup. Upoštevaje, kakopak, da to malho Sklada za podnebne spremembe (vsaj… ...prikaži večj posredno) polnimo vsi in da tudi električna kolesa ni tako zelo ekološka.
Kolesa za 3000+ sploh niso subvencionirana, zgorja meja je 2500. Ni res, e-kolo mnogi vsaj občasno uporabljajo namesto avta.
Do subvencije so upravičena kolesa do 2.500 EUR. Tudi za avtomobile bi lahko bila meja največ 25.000 EUR, še pravičneje pa kar ukinitev. Predlagam dodatno vprašanje na referendumu hkrati z RTV prispevkom.
Vdihuj pet minut auspuh dizla in potem vozi električarja, pa boš videl razliko v kakovosti zraka. Zakaj pa misliš, da je v Ljubljani zrak strupen? Pojdi potem v Kopenhagen, kjer je večina avtov električnih, pa boš videl razliko.
Ja biciklirat ob LJ vpadnicah res ni glih kul za zdravje dokler so polne starih dizlov. Čeprav je najbrž še večji problem zimsko kurjenje drv in ostalega, drva sicer eko bio ampak tisto iz dimnika od njih vseeno ni zdravo,… ...prikaži več relativno malo kurišč naredi veliko onesnaženja.
Drži, nisem bil povsem dosleden: 2.500€ je znesek. Pretekli teden sem bil pri enem od trgovcev in mi je ponujal enega od KTM (predlanski model): iz 3.000€ znižan na 2.490€. In mi v isti sapi omenil subvencijo.
expost, imajo imajo. S tem se spodbuja za vožnjo s kolesom tudi tiste, ki se sicer nikoli ne bi usedli na kolo in bi še naprej naokoli smradili le s svojim avtom. V malo bolj razvitih državah se to že… ...prikaži več kar dobro pozna... dosti penzionerjev se okoli vozi praktično samo še z e-kolesi in ne več z avti.
Ne laži, kolesa za 3000 evrov ne spadajo v to kategorijo
Kot prvo, do 2500 (kolikor dejansko danes košta spodobno e-kolo z lučmi blatniki in pakettregerjem). Spodbujajo, spodbujajo! Penzionerji se z navadnimi kolesi niso skoraj nič vozili, ker je za njih to že pretežko (razen tistih par rekreativnih zanesenjakov), poglej jih… ...prikaži več danes kako so veseli in razigrani na e-kolesih.
Vse več od 3 do 4 leta starih avtomobilov, vrnjenih z lizinga, a noče jih nihče. To je razlog Glavna težava je hiter padec vrednosti po izteku lizinške pogodbe.
Verjetno je problem v tem, da je šlo za zgodnje modele, ki so danes - dajmo si priznat, zastareli. Predvsem je problem kratek doseg v primerjavi z električarji, ki se prodajajo danes.
Hmm Garancija, potem bi moralo biti na avto.net precej EV-jev na pol zastonj. Pa jih začuda ni. Po drugi strani je pa tako, EV bo redefiniral uporabo avtomobila. Najel ga boš za eno leto, naslednje leto pa drugega. Potem boš… ...prikaži več pa mogoče pol leta brez in si nato za pol leta omislil tretjega itd.
Končno enkrat spodoben članek. Zakaj morajo reveži vedno podpirati bogataše ? Da so vedno bogatejši.
Če misliš, da trgovka podpira nekoga bogatejšega od sebe, res nimaš blage veze o dohodnini in davkih.
Saj ne vedno. En primer... bogati recimo za iste zdravstvene storitve plačujejo višje prispevke kot revni.
Vedno revež podpira bogataša. Naj bo cena kruha v trgovini glede na letni zaslužek... pa da te zdaj vidimo, kako ti bo FEJST DOGAJALO...
Strinjam se, da je problem subvencij električnih vozil, ki jih mora pokrivati na primer trgovka v Mercatorju, vsekakor pereč in vreden razmisleka. A hkrati se mi zdi, da je razdajanje državnega denarja precej širša tema, kot jo skuša predstaviti avtor… ...prikaži več zapisa. V resnici so te subvencije električnih vozil le majhen del celotnega proračuna, ki ga vsi skupaj financiramo.
Spomnimo se, recimo, na obsežno subvencioniranje različnih MSM medijev s strani države. Nekateri med njimi zaposlujejo na tisoče ljudi, od katerih nekateri med službenim časom opravljajo še cel kup zasebnih poslov.
Potem so tu še nevladne organizacije. Seveda, gasilci so nujni in nepogrešljivi. A ali res potrebujemo financirati projekte kot so Danes je nov dan, Državljan D, Mirovni inštitut in podobni? Naj se ti posamezniki znajdejo na trgu in naj jih… ...prikaži več plačujejo tisti, ki jih cenijo, če so res tako dobri. Ne pa da jih financiramo mi, proti katerim ti zasebniki pogosto delujejo.
Velik del sredstev gre tudi za oskrbo ilegalnih migrantov. Naj stroške prevzamejo tisti, ki si jih želijo v naši državi. Naj jih povabijo v svoja stanovanja in skrbijo zanje, nas pa naj pustijo pri miru. In to je le del… ...prikaži več zgodbe. O trošenju državnega denarja za mnoge druge zadeve, ki državljanom ne prinašajo nobene koristi, bi lahko govorili še dolgo.
Velik del subvencij je namenjen tudi živinoreji pa ne razumem, zakaj moram kot vegan spodbujat holokavst živali.
Moram priznati, da ne razumem veganov. Polna usta jih je skrbi za živali, celo holokavst vidijo v tem- a jim hkrati odžirajo hrano in sami najbolj škodijo živalim. Vsaka solata, vsak gomolj krompirja, vsako korenje, vsak... katerega poje vegan bi… ...prikaži veči lahko bila hrana za neko žival. In ta žival bi lahko živela polno življenje dokler ga ne bi darovala za hrano drugi živali ali ljudem. Ker pa jim hrano poje vegan, žival hira. In ker so levaki taki bedaki pa imamo svobodo in levaki- a še plešete?
Evidentno je, da nekaj drugega hira v človeški zavesti, a ker brezglava množica pleše v zanosu svojega ega imamo limitirano svobodo in plešemo po povampirjenih načelih.
oneh, na svetu je dosti hrane za katerokoli žival, edino za človeka je vedno premalo.
Še nisi kdaj videl shirane živali in otroke, katerih je (za razliko Gaze) sama kost in koža v podsaharski Afriki? Ali v kakšni oddaji National Geographic množico kadavrov antilop v Serengetiju ali..Ni Bog zastonj ustvaril naravni krog CO2 in Sonce… ...prikaži veče za rastline, rastline za prežvekovalce, te za mesojedce in zadnji kot gnojilo za rastline. Levaki pa s CO2 gonjo uničujejo rastline z veganstvom pa prežvekovalce. In ker so levaki taki bedaki pa imamo svobodo in levaki- a še plešete?
Levaki nimajo neposredne zveze z veganstvom oziroma jo imajo toliko kot fašisti, nacionalisti oziroma toliko kot ti. Hrane je zadosti, ni pa enakomerno razporejena, tako kot še marsikaj drugega ni enakomerno razporejeno.
oneh, Bog ti je dal tudi razumevanje in moč razlikovanja, da lahko ločiš med dobrim in slabim. Več kot očitno so mnogi padli na izpitu humanosti in furajo svojo sebično tezo kot absolutno resnico. Mimo univerzalne zapovedi "ne ubijaj" pa… ...prikaži več tudi ne gre. Saj veš, nenasilje kot osnova vseh osnov.
Da žival pridobi 1 kg teže potrebuje ali 10 kg hrane živalskega izvora ali 100 kg hrane rastlinskega izvora. Enako velja za človeka. Če postanemo vsi vegani moramo povečati obdelovalne površine. Ker bo na teh mestih rastla hrana za ljudi… ...prikaži veči se ne bodo mogle tam prehranjevati živali, katere so se do sedaj. Brez hrane pa bodo poginile. Zapoved "ne ubijaj" ne pomeni zgolj, da nekomu vzameš življenje z mečem ampak na kakršni koli način. Tudi s stradanjem. Vegani ste še bolj genocidni do živali.
Preprosta enačba oz. znanost nam podaja naslednjo navedbo - na isti površini lahko prehranimo enega vsejeda, ali pa dvajset veganov. Trditev, da so vegani bolj genocidni kot ostali, lahko najde svojo potuho le v neeksistentnem idealu zavedenega uma. Sicer pa,… ...prikaži več, lahko zavajamo sebe, morda tudi ostale, ne moremo pa zmanipulirati resnice in preproste matematike.
Resnično, dokler bodo električni avtomobili na takem cenovnem nivoju, da jih lahko kupujejo samo bogati, nismo naredili nič, kvečjemu še nekaj slabega. Za piko na i pa potem razmišljamo, kako dodatno obremeniti porabo elektrike !
Že dolgo niso na tem nivoju. Danes električarja dobiš za 15.000 +.
Fejst: ja, starega ali pa takega, ki te pelje 100km potem pa občepi !
Aja, ker novega dizla dobiš pa za 10k al kako? Daj ne bluzi no.
Subvencioniranje e-avtov, predvsem luksuznih, je le ena od zablod EU birokracije, ki deluje povsem konfuzno in brez pravih strategij. Takšem je bil tudi začetek uvajanja elektro mobilnosti z zajetnimi in dragimi e-SUV vozili, namesto vsaj na začetku majhnih uporabnih vozil… ...prikaži več za krajše razdalje, za kar so takšna vozila najprimernejša. No, to se počasi končuje tudi brez tovrstnih populističnih člankiv. Sicer bi sam prej spljuval oprostitev plačila bonitet, kar s pridom izkoriščajo vsi, ki lahko.
Trenutno se pri nas subvencionira e-avte do 35k€, kar mislim da ni luksuzni razred temveč nižji srednji. Problem na začetku je bil da so bila tudi "majhna uporabna vozila" bizarno draga in se je nekako lažje izšlo v luksuznem segmentu.… ...prikaži več Majhni avti so v EU zaradi zahtevnih standardov itak bizarno dragi ampak to je druga tema ne direktno povezana z elektrifikacijo. V mestu se bi najbrž res bolj obnesli Twiziji in malo večje e-bolhe, ker so za razliko od e-koles uporabni tudi v dežju in pozimi...
In kdo neki je določal prezahtevne standarde za majhna e-vozila. Kaj misliš?
Ne Grunf, nimaš pojma. Vedno so gonilna sila napredka bogataši. Prvi avto na bencin ni imel revež ampak bogataš. Ti bi pa zdaj obrnil princip al kaj?
Preden komu pišeš, da nima pojma, si najprej kaj preberi, da ga boš imel sam, blayo. Prvi avto na svetu je bil rariteta, kar najmanj od Forda dalje ni več. Najbrž tudi še nisi slišal za ekonomijo obsega, ki je… ...prikaži več tvoj princip povozila v celoti in je le še v tvoji glavi. Sicer je govora o nepotrebnem subvencioniranju bogatašev, ki tega itak ne rabijo. Subvencionirajo se namreč z davčnimi olajšavami. Še nekaj, o čemer nimaš pojma, blayo.
No, dodam pa, da vsaj zame ni bogataš nekdo z avtom za 60 jurjev, zato sem napisal, da je članek populističen. Če pa je, potem smo res na psu.
Saj je bil tudi prvi EV rariteta. Jaz te sprašujem kdo poganja svet naprej? Reveži ali bogataši? Ravno tako so si ekonomijo obsega izmislili bogataši (ne reveži), ki so zaposlili te reveže in ti so s časom zaradi tega tudi… ...prikaži več uspeli zlezli iz blatnih kolib, se preselili v enosobna stanovanja, danes pa imajo že vsi mobitele, avte in LCD televizije.
Folk živi v iluziji da bi morali biti EV cenejši. Zakaj že?
Čestitke avtorju! Končno se pojavi tudi članek, ki privilegiranje električnih vozil na našem avtomobilskem trgu obravnava še s stališča velike večine državljanov, ki ob trenutni infrastrukturi in cenah polnjenja električnih vozil na javnih polnilnicah, če se omejimo le na to,… ...prikaži več ne izpolnjujejo niti minimalnih pogojev, da bi jim zamenjava vozila na fosilno gorivo za električno vozilo splačala z najpomebnejšega vidika in ta je ne povečevati mesečne - letne stroške proračuna namenjenih avtomobilu.
Daj ne bluzi, se vidi da si že prestar. S to infrastrukturo bi lahko imeli 25% zastopanost EV, imamo pa pod 1%. Skoraj 60% Slovencev živi v lastnih hišah.
Ciljal sem porazdeljenost po državi, ne le v večjih urbanih središčih, kjer je za obstoječe število EV polnilnic več kot dovolj! Za večino prebivalstva, ki nima možnosti domačega polnjenja, pa večji problem predstavlja cena polnjenja na javnih polnilnicah, saj ta… ...prikaži več presega strošek fosilnih goriv na enako število prevoženih kilometrov. Zaradi manjšega povšpraševanja kot je bilo prevideno je to nekako razumljivo, nakazuje pa na neučinkovitost politike prepričevanja. Trenutni delež EV je okoli 10%!
Večina folka v SLO (60%) živi v bajtah izven večjih urbanih središč in lahko vsako noč polnijo doma na šuko vtičnici. Na hitrih polnilnicah polniš na vsake kvatre, oziroma če je nuja. Poleg tega je Slovenija dovolj majhna, da jo… ...prikaži večo z enim polnjenjem prevoziš po dolgem in počez, na morje k sosedom ali kam dlje greš pa 1x na leto.
Trenutni delež EV v Sloveniji je pod 1%! Pa še nekaj... ljudi so na prelomu v 20 stoletje za prehod s konjskih vpreg na ICE avtomobile "prepričevali" 30 let (kar niso in niso hoteli dol s konjev). Prva prava bencinska… ...prikaži več črpalka je bila zgrajena 1905, druga šele 1907. Prva v Evropi šele 1919.
Še več. Danes bolje situiran sloj prebivalstva, ki si je privoščil sončno elektrarno, elektriko oddaja v poletnih mesecih sredi dneva ko so cene elektrike celo negativne - neuporabna elektrik, črpa jo pa pozimi, ko je potrebno kuriti termo in plinske… ...prikaži veče elektrarne. V bistvu se vozi brezplačno, vendar to brezplačnost plačujemo vsi. Ta sistem nima nič z ekologijo in zdravo pametjo (ne motivira varčevanja, ne pri elektriki, ne pri prevoženih km) ampak je namenjan zgolj ožemanju tistih, ki so spodaj.
To so samo tisti z netmeteringom in teh ni ravno veliko. Trenutno se nahajamo v prehodnem obdobju kjer se takšne anomalije pač dogajajo. Na koncu bomo vsi plačevali in kasirali elektriko po borznih cenah.
Res je bizarno, da delavci z mizernimi prihodki plačujejo posredno preko omrežnine za lastnike prestižnih električarjev!
Se strinjam z avtorjem tega članka , čeprav ne povsem v celoti. Drži , da je subvencija za e-avto , ki je vreden 50.000€žaljiva do trgovke v Mercatorju. Je pa danes na trgu že avomobil, ki stane s subvencijo okoli… ...prikaži več 10 000€ in to je Kitajski Leap T03 ki je za mestno vožnjo in za vožnjo po celi Sloveniji primeren in dosegljiv za tudi za trgovko iz Mercatorja. Stane seveda nekje brez subvencije okoli 18.000€ s subvencijo pa malo ćez 10.000€ Vsekakor bi morala biti neka meja za subvencije
Blesava država se bo lotila zgleda tudi subvencije za normalne Mercedese , da se vidi raskoš !!!
Bolj idiotski komentar pa že težko skup spraviš. Predvsem pa so bistveni trije klicaji na koncu 😂😂😂
kolega - to je božičnica za Golobnjak. In ne pritožuj se. Tudi ti si bil del kradeža. Se spomnim tvoje fakultete ozirma pranja mozga o skromnosti.
En podatek za ne-nevoščjivega pisca. Trgovka v Mercatorju nobenemu ne plačuje Tesle, ker praktično ne plačuje dohodnine.
Nasprotno mislim da so take subvencije včasih koristne, zlasti če gre za tehnologijo v javnem interesu da se prime. Za e-avte so kar opravile svojo nalogo, je pa čas da se ukinejo. Še malo ima smisel subvencionirat poceni modele, zanimive… ...prikaži veče tudi za trgovke v merkatorju. Pa s subvencijami razširjat možnosti poceni polnjenja (e-avti se zelo obnesejo ljudem ki se veliko vozijo in imajo sončno elektrarno, ne pa še SE nimaš kam dat).
Na daljši rok pa se bodo e-avti prijeli sami po sebi predvsem če bodo postali cenejši od ICE. Kar bi se predvidoma moralo kmalu zgodit, ker je tehnologija načeloma enostavnejša. Baterije in pogoni se morajo še malo pocenit pa bo.
Sanja prase kukuruz. EV se ne bodo pocenila ob tej donosnosti. To da je izdelava cenejša je samo dobro za žepe delničarjev.
Lej subvencije ne bodo v nedogled. Al se bodo EV pocenili v primerjavi z ICE al bodo pa izumrli, subvencije ne bodo v nedogled. Na parni stroj se vendarle ne vozimo več. Bistveno cenejši kot so ICE zdej seveda ne… ...prikaži več bodo, ker ICE niso dragi kot so le zaradi pogona. Možnost je še da bi ICE kar prepovedali, ampak mislim da to le ne bo šlo skozi če EV ne bodo konkurenčni.
Popo, poglejmo GSM tehnologijo, ali je rabila subvencijo? Pa TV, smo ga z zakonom uvajali? In še veliko stvari, veliko pa je tudi izdelkov, ki se niso ''prijeli'' in so propadli. V sončni agendi pa so velike vsote. Ko so… ...prikaži več Kitajci naredili poceni el.module, so se uvedle carine. Za zaščito. S tem so preprečili znižanje cen v EU, s tem propad firm, tudi Bisola. Pa potem baterije, kaj lahko EU konkurira? Ena fabrika je ''crknila'' druge v tretjem svetu pa delajo s polno paro. In eko,pride po zraku?
atamamma, skrajni cajt je da nehaš proti vetru scat. Kupi delnice.
David Jug sprašuje: "Sprašujem se, zakaj bi morala trgovka v Mercatorju ali pa delavec za tekočim trakom v Revozu, pomagati pri nakupu sosedove tesle, ki jo avto trgovci prodajajo za 50 tisoč evrov..." Odgovor je preprost... zato da ji bo… ...prikaži več na cesti smrdel en avto manj. Gremo v drugo smer... zakaj nekdo z visoko plačo plačuje višje zdravstvene prispevke kot tisti z nižjo? Oba sta namreč upravičena do enake zdravstvene oskrbe.
Zato, ker se tesla tako lepo lovijo na lepe besede in obljube brez pokritja. Ker tesla volijo lažnivce. Leve ali t.i. desne, ki seveda to sploh niso.
Tako razmišljajo levičarji. Uravnilovka, vsem enako. Če jaz nimam za avto, tudi tebi ne pripada. Komunist, fašist.
Ti si eno teslo.