Avto
110 ogledov

Tudi onesnažena Ljubljana na vozni sistem par-nepar?

Komentarjev 30
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Marko Rossi 06:41 09.januar 2017.

    in kaj ti to pomaga, če imajo nekateri oz večina Ljubljančanov po najmanj dva avtomobila in se vozijo v službo z njimi in ne za mestnim prometom. Poglej malo po hišah, še v trgovino se jim ne da več peš

  • popokatopetl 21:41 08.januar 2017.

    Kolkr mi je znano, je pozimi prispevek prometa tem emisijam enih 20%, kurišč pa enih 70%. Peleti naj bi izgorevali nekaj bolje kot klasična drva (zlasti vlažna in neprimeren odpad). Po drugi strani so peči na pelete zadnje čase celo ...prikaži več subvencionirali, ker gre za obnovljiv vir... Dizli (pa tudi neki novi pomanjšani turbobencinarji) so vseeno problem, bi bil že nekaj manjši če nas nam ne bi industrija tako grdo zablefirala kako čiste kao zdej delajo. Je treba upoštevat da je to delno stranski efekt slabo izpeljane agende zniževanja CO2. Kako boš namreč znižal emisije CO2, ne da bi prizadel industrijo ki prodaja velike in močne avte in ni sposobna narest čudeža: zamižiš na oboje oči pri nadzoru emisij.

  • Avatar Leon
    Leon 19:54 08.januar 2017.

    Zakaj pa ? Razen ,če se uvrščaš med drobnico in ti ustreza trava in nizko grmičevje . Potem pa daj svoj glas meeeeeeeeeeeeeeeeee

  • jakec1575 15:58 08.januar 2017.

    Bili smo zelena prestolnica, zupanu in ekipi je le do nabiranja nagrad in kitenja, da bi pa dejansko uredili kolesarkse poti, si dodatno izboljsli javni promet, vpeljali se nekatere ze preverjene koncepte iz tujine, to pa ne. avantgo se neki ...prikaži več matra, ampak ima prekompliciran nacin racunanja. mogli bi meti fiks ceno ostalo pa naj si sami poracunajo v ozadju. ampak se vedno. zupan je pac pravi srb. rad se kiti, fasada, vsebine pa je, kolikor je strokovnosti v ekipi. nekje solidno drugje porazno. Ampak kocke v centru so pa lepe, posebej une romboidne za 6xtno ceno. pa se to so delali nasi bratje iz bosne. in to verjetno za mizerno placilo. upam, da so bili placani. skratka. srbska posla. nije zvaka za seljaka.

  • jakec1575 14:46 08.januar 2017.

    *izda, pa sej ni Ljubljana samo hebeni center. Obstajajo ze narejene resitve, naj dajo vstopno vinjeto za Ljubljano za dizle brez filtra, predvsem pa 40% onesnazenosti pomenijo zadnja leta druzinska kurisca brez filtrov na pelete. Peleti pa poceni kupljeni iz ...prikaži več ostankov lesne industrije in iver plosc. Ni bistvene razlike ce kurite premog. Vsi nazaj na toplarno in plin, pa bo zrak spet cist. ali pa nabavte filtre za peci.

  • mirror 14:59 08.januar 2017.

    Do sedaj nisem pozoren na dizelske avtomobile. Vendar ko sedaj vidim na cesti, kako se pokadi za njim in ta smrad še potegne v avto, sem vedno bolj proti osebnim dizelskim avtom na cestah. V Parizu in še nekaj drugih ...prikaži večh velikih mest imajo baje veliko omejitev za avte na nafto. Pravi dizel je Mercedes, mogoče še BMW, VW pa je zelo slab.

  • wester62 20:15 08.januar 2017.

    urediti brezplačna parkirišča ob robu ljubljane in brezplačne prevoze v mesto.nato pa prepoved vstopa avtomobilom od katerih niso lastniki iz ljubljane(da imajo stalno bivališče v lj). to bo vse rešilo.pa čim več električnih avtomobilov za vožnjo po mestu.

  • tecumseh_1975 16:37 08.januar 2017.

    Problem ni v dizlu per sei. Problem je v načinu vožnje in vzdrževanju. Moj megan je star 10 let, redno letno servisiran in vozim po pameti in ne pokadi niti minimalno. Niti pri povsem hladnem štartu.

  • Avatar Leon
    Leon 14:12 08.januar 2017.

    Tipično za hegemone ! Namesto,da bi uredili zakonodajo glede ekologije (spomnimo se Trbovlja) in kaznovali kršitelje ,bodo sedaj odgovornost porazdelili na vse voznike ,ki plačujemo prispevek za ceste in okolje ! Predlagam ,da se odgovorni pomenijo s strokovnjaki na področju psihiatrije .

  • OneCent 07:12 09.januar 2017.

    Obarvanost prestolnice se ne meri po barvi polti njenih prebivalcev (rega kvak), pač pa po barvi njene gnojnice.Lublana je usrana, press

  • OneCent 06:56 09.januar 2017.

    Za žabarje pa dvojno ceno, to je 20 ojrov. Prepoznavni kriterij pa je plavalna kožica med prsti.

  • OneCent 06:48 09.januar 2017.

    Tako se govori! Provincialci bomo pa prepovedali vstop ljubljanskim tablicam v naša višavja in planjave. Tako bomo močvirnike omejili na njihov naravni mostiščarski habitat, da ne bodo srali drugje pa lepi naši domovini.

  • h3o 21:02 08.januar 2017.

    ja treba je avtomobile zamenjat, na tiste na elektriko...pa čimprej tem bolje! Kdo pa rad posluša hropenje tistih glasnih motorjev in voha nevarne delce?

  • Avatar križar
    križar 20:37 08.januar 2017.

    Ker normaln Slovenc pa hoče žvet u Lublan??

  • Zmago 18:31 08.januar 2017.

    A ti je dolgčas tam, pa bi rad družbo ?? ;-)))

  • Papaja Popi 16:55 08.januar 2017.

    Vi pa vaši komunisti. Le zakaj se vam zmerom prikazujejo bele miške. Bo treba v Begnje

  • Avatar AtaAufbiks
    AtaAufbiks 16:24 08.januar 2017.

    Razpišimo referendum, na katerem bomo demokratično prepovedali avte!

  • Avatar Alioness
    Alioness 16:15 08.januar 2017.

    Glede na to, da naj bi Slovenija plačevala letne dajatve zaradi onesnaženosti, bi v bistvu lahko s tem denarjem rajši nabavila vsem električne avtomobile. :D

  • mirror 16:04 08.januar 2017.

    Glede na to, ko pravijo, da smo edina komunistična oaza sredi Evrope, bi par- nepar kar pristajal v našo državo. To smo že imeli, pa bone tudi. Vse pokvarjene motorne žage smo prinesli na plan, samo da smo dobili bencinske ...prikaži veče bone. Vendar takrat o onesnaževanju nismo govorili.

  • jakec1575 16:03 08.januar 2017.

    Pri taki zupanski politiki nam bo res ostal samo se par-nepar ali pa kazni iz eu. To se ti zgodi ce si trmoglav srbin brez resne okoljske vizije s parcialnimi interesi v garaznih hisah sredi centra.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.