Svet
265 ogledov

Zadnje besede pilota: "Prosim, spusti me v kabino!"

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • mph 20:48 26.marec 2015.

    Ti imaš probleme s teorijami zarote tako tukaj kot, če sem prav sledlil pri referendumih, pa še kje.

  • Janez_53 18:18 26.marec 2015.

    Še ena od "teorij zarote"!!! Nekateri očitno gledajo preveč ZF filmov!

  • zdrej 17:14 26.marec 2015.

    Fail!!! In kako bo ta avtor razložil spuščanje iz višin 380, ko je prišel nad kopno? Le to spuščanje je bilo kontrolirano (enakomerno in v ravni liniji).

  • zdrej 16:55 26.marec 2015.

    To se strinjam, da bi pilot in kopilot morala imeti vstop brez odklepanja od znotraj.

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 13:45 26.marec 2015.

    Ja pa sej skor ni več novic ki bi prišle iz primarnega vira oziroma dela novinarjev da bi raziskoval. Večinoma se prepiše iz Reuters pa tujih člankov. Na TV se pač pošlje enga v tist kraj kjer se je kej ...prikaži več zgodil pa mogoče vpraša koga ampak po navad še to ne..po navad vse pride preko novinarske centrale. Avtorskih novic v Sloveniji v 90% ni. Kar je Slovenskih novic je večina od STA(Slovenske tiskovne agencije). Kok pa mislš da je raziskovalnih / primarnih novinarjev v Sloveniji? Od vseh novinarjev skupaj nevem če jih je 5%. Enostavno ni ekonomske računice..če se greš raziskovalno novinarstvo lahk traja 2 mesca za en kvaliteten člank...ne splača se. Ne morš bit na + če se greš raziskovalno novinarstvo v 100% pri nas. Je pa res da bi lahk poklical na ambasado čeprav jz dvomm da bi dobil več podatkov kot pa nemški časopis in bi blo metanje časa stran.

  • zdrej 13:44 26.marec 2015.

    Ni prvi varnostni ukrep, ki lahko deluje tudi kontra. Jih je bilo že kar nekaj.

  • Sandi Bagola 12:35 26.marec 2015.

    tele članke verjetno doma (pre)pišejo brezposelni falirani dijaki vrtnarske šole. Drugače si je nemogoče razlagati njihovo vsebino. Gre za povzetke povzetkov iz tretjih virov. Če Siol nima denarja za konkretnega novinarja, ki bi odšel na teren in poizvedel dejstva pri ...prikaži več izvoru, potem naj prihranijo čas za take članke, ker so brezvezni. Vsi pismeni bralci znamo sami odklikati na tuje strani in pogledati, kaj je kdo rekel. Pravi novinar bi vsaj poklical na francosko ali nemško ambasado in pridobil uradne podatke. Tole vse skupaj je najbolj podobno nakladanju branjevk.

  • Avatar čavez
    čavez 09:28 26.marec 2015.

    11 september je kriv za tragedijo, od takrat je pilotska kabina trezor, in je vseeno če zadaj sedi 200 pilotov gre letalo v maloro.

  • zdrej 09:14 26.marec 2015.

    Ameri, ameri. Sem iz radovednosti gledal včeraj poročanje o tej tragediji na CNN-u. Zmotilo me je, kako slabo poznajo svojo zgodovino oz. kako mogoče namerno zavajajo, ko so v enem izmed poročil omenili nizkocenovnika Southwest, da ni imel nobenih nesreč. ...prikaži več To seveda ni res. Tudi to : "Besede preiskovalca so še razvnele nekatera ugibanja, da naj bi eden od pilotov želel storiti samomor, po drugi strani, pa da naj bi v ozadju vendarle šlo za teroristično dejanje. " se mi ne sklada s sliko, ki jo kot vsak civil lahko dobi o tem poletu. Namreč letalo se je spuščalo s 3x normalnega spuščanja, kar nakazuje na problem. Vendar potem ni bilo nobene reakcije, ko so leteli proti goram, kar nakazuje na onesposobljenost pilotov. Nasprotno, če hočem kot pilot delati samomor, izkrositim odhod na WC ali kako drugo priložnost, da partner odide s kokpita, ga zaklenem in letelo lepo usmerim v tla. Terorizem je tudi zelo neverjeten, ker če hoše delati škodo, jo boš delal konkretno. Torej letalo

  • STF 12:13 26.marec 2015.

    Ali je pa drugega pilota infakrkt ruknu in ker so vrata tako butasta, da se jih niti za 30 mestno kodo ne da odpret to sli v gore... Butasti inzinirji.

  • STF 09:52 26.marec 2015.

    Ocitno spet samo-(oz mnozicno)-morilski piloti.Ce se mislte fentat se prosim doma z strikom, ne se mene zravn, hvala.

  • zdrej 16:53 26.marec 2015.

    Po drugi strani, če gledaš, nimajo novinarji kaj dosti tam iskati, ker ponavadi predstavljajo samo breme reševalcem in preiskovalcem. Kaj lahko tam naredijo je, da se udeležijo konferenc in mogoče se na določeno razdaljo približajo kraju dogodka. To pa lahko ...prikaži več naredi par ekip. Bolj je problematično, da ob marsikaterem članku pokažejo, da so hodli na FDV! Namreč v tem primeru niti iz teh podatkov, ki jih imajo niso sposobni narediti pravilnega člana in sfiltrirati blesarij. To pa zato, ker nimajo dovolj znanja (FDV pač). Potem napišejo napačne podatke, ker ne vejo, da se v letalstvu uporabljajo imperialne enote. itd, da ne naštevam.

  • Avatar stoychi
    stoychi 16:10 26.marec 2015.

    ja pa ja, resnica je pa taka;http://www.publishwall.si/stoychi./post/121390/airbus-germanwings-je-bil-sestreljen-z-laserskim-sistemom-hell-ads

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 12:34 26.marec 2015.

    Tale nedostopnost kabine zarad skrbi pred terorizmom je najverjetneje bila tista ki je ključno pripomogla k temu da se iz zagat ni dalo rešiti. Kako ironično in žalostno ko varnostni ukrep pripomore k nesreči. Lahko si samo predstavljam kako nemočnega ...prikaži veča se je počutil pilot ki je želel vstopiti v kabino.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.