Slovenska policija je prva v Evropi, ki je v proces usposabljanja policistov uvedla simulacijsko vožnjo. O podobnih ukrepih pa razmišljajo tudi v Veliki Britaniji, Franciji in Nemčiji.
Policijski inštruktor Branko Legan je pokazal, kako simulator deluje in kako lahko inštruktor po končani simulaciji vožnje kandidatu razloži, kaj je naredil narobe. Priprave policista za delo na motorju so po novem sestavljene iz 40 ur teoretičnega dela, od 6 do 8 ur vožnje po poligonu in 2 ur nadzorovanega učenja na simulatorju.
Število motorjev narašča, nesreč pa tudi
Jože Šmid, predstavnik sektorja prometne policije, je predstavil podatke o rastočem številu
registriranih motorjev v Sloveniji. Leta 2006 je bilo registriranih 25.772 motorjev, leta 2007 pa
31.692. Število nesreč z motorji se je s 1707 leta 2006 dvignilo na 1790 v letu 2007, pri čemer je
leta 2006 umrlo 43 ljudi, leta 2007 pa 47.