Avto
10 ogledov

Konkurenca v lastni hiši

Bravo je klasična kombilimuzina, linea klasična štirivratna. Na koncu odloča upo
1/27
Žurnal24 main
Fiat mlajše kupce nagovarja z najmanjšo pando in malo večjim grande puntom. Še vedno mlade, a malce starejše želi na svojo stran pridobiti bravo, za tiste ki snujejo družino je tu linea.

Slednja sta predmet razprave tega testa. Da bi bilo še bolj zanimivo, smo na test vzeli podobno opremljena in popolnoma enako motorizirana, kar pomeni, da je končna cena zelo sorodna, glede na enak 1,4-litrski prisilno polnjeni bencinski motor v nosu pa je zelo zanimivo, da avtomobila pokažeta dokaj različno naravo. Oba imata prednosti, enako velja tudi za pomankljivosti, ki jim vseeno nista uspela uiti. Zanimivo, da na različnih področjih.

Bravo je klasična kombilimuzina modernih oblikovnih potez, v ospredje sili dinamičnost in športnost, vse skupaj pa krasi novi tovarniški logotip, ki je ob predstavitvi oznanjal boljše prodajne čase za velikana iz Torina. Linea je po drugi strani štirivratna limuzina, ki v ospredje potiska druge lastnosti. Za osnovo njeni obliki in tudi bistvu  služi grande punto. Oblikovalci so delo opravili zelo dobro, linea je skladna in dinamična.

 

Bravo

Plusi: dinamična podoba, delovanje blue & me, volanski mehanizem, podvozje, vsakodnevna uporabnost, motor, poraba, več prostora za kolena in v širini ramen, kvaliteta materialov in končna izdelava.

Minusi: premalo šminke na zunanjosti, nima sredinskega naslona za roko, ni ESP sistema, nima parkirnih pomagal.

Več kroma pri linei
Že na zunanjosti pa opazimo določene razlike, na primer v količini kroma, ki ga ima bravo le za ščepec, pri linei pa krasi celoten bok vozila, kljuke,  veliko pa ga je tudi na motorni maski in pod njo. Pogled na zadek pokaže še eno razliko, linea ima dodana parkirna pomagala, pri Fiatu so mnenja da jih bravo z relativno visokim in nepreglednim zadkom ne potrebuje. Platišča pri linei so tudi za palec večja (17-palčna), kar tehtnico ponovno nagiba linei v prid.


Kvalitetnejši bravo
Odpiranje vrat odpre notranji prostor, ki je v primeru linee bolj svetel, kar se tiče zapiranja bočnih vrat in vrat prtljažnika pa hipoma v prednost stopi bravo, saj je tu kvaliteta boljša. Pri linei je vidno varčevanje z materialom, ki je pač nekje moralo preiti v ospredje, saj je linea v prvi vrsti namenjena manj zahtevnim kupcem in trgom. Občutek za volanom je podoben, z izjemo, da je v bravu konkretno več prostora za voznikova kolena in v širino. Linea si zasluži minus, kar se tiče servo volana, ki je premalo ojačan, nerazumljivo pa tudi nima programa city, ki ga bravo ima.

Sedenje v obeh je več kot solidno, sedeži v linei so mehkejši, oblazinjenje lepše na dotik, bolj nagnjeno k umazaniji, v bravu pa bolj moderno. Bočne opore dajeta oba dovolj, voznikov sedež je pri obeh nastavljiv tudi po višini. Se pa znotraj ponovi zgodba iz zunanjosti, saj so lineina kozmetična ogledalca osvetljena, linea ima sredinski naslon za roke tako spredaj kot zadaj ter ambientalno osvetlitev sredinske konzole.

Zakaj je temu tako, ne vemo, se pa bravo poskuša odkupiti z dvoobmočno klimo, ki je najbogateje opremljena linea ne premore. Kar se tiče prostora na zadnji klopi premore linea veliko talenta, bravo je tukaj glede na konkurenco samo povprečen. Tudi kar se tiče prostornosti prtljažnika je s 500 litri v ospredju linea, bravov pospravi "le" 400 litrov. Je pa slednji lepše obdelan, zapiranje prtljažnih vrat pri linei si zasluži grajo, saj so zelo težka.

 

Linea

Plusi: skladna podoba, športnost in dinamičnost, ESP in hill holder, oprema, motor, zmogljivosti.

Minusi: (pre)visoko težišče, volan nima programa City, izdelava na določenih mestih, zapiranje vrat, težka vrata prtljažnika.

Zelo dober pogon
Motor, ki je poganjal oba testnika, je naš absolutni favorit pri izbiri obeh, saj nudi zadostno mero moči, se rad vrti, obenem pa ne porabi preveč goriva. Gre za 88-kilovatni agregat
T-jet , kar pomeni, da motorju do polne sape pomaga turbopolnilnik. Motor za delo poprime že zelo hitro in se vrti vse do 6.000 vrtljajev, ko elektronika prekine veselje. Zanimivo je, da ob podobno hitri vožnji bravo porabi tudi liter goriva manj kot linea. Obenem je vzmetenje prvega bolj moderno in bolje požira neravnine, kar se tiče lege na cesti pa jo pa bolje odnese linea, ki ima v opremi tudi ESP sistem in hill holder. Bravo je brez teh pomagal, kar mu težko odpustimo.

Težka izbira
Cenovno sta si zelo blizu, zato je odločitev, katerega izbrati, toliko težja. O izgledu se v redakciji nismo uspeli zediniti, enako velja za notranjost, opremo, prostornost, udobje in porabo. Odločitev tako prepuščamo kupcem in dodajamo, da upoštevajoč vsakdanjo uporabnost zaradi city volana in manjše porabe vseeno za las zmaga bravo. Ima pa linea zato druge prednosti, kot so ESP in parkirna pomagala.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.