Magazin > Film & Glasba & TV
22 ogledov

Po Cockerju – tišina

(Foto: Matjaž Tavčar) Žurnal24 main
Zadnjič. Tako pravijo organizatorji koncerta Joeja Cockerja, ki nočejo več sodelovati z upraviteljem Stožic.

Včerajšnji koncert Joeja Cockerja, ki je večtisočglavi množici s svojim legendarnim glasom ponudil dobro mero neminljivih hitov, bo za nedoločen čas tudi zadnji, ki naj bi ga v Stožicah organizirala agencija Simple Events.

Žal smo iz poslovnih razlogov sprejeli odločitev, da bo koncert Joeja Cockerja za nedoločeno dolgo časa zadnji koncert, ki ga bo agencija organizirala v Stožicah,” so konec tedna sporočili iz Simple Events, ki je v Stožice pripeljala tudi Leonarda Cohena, in dodali, da jim ni uspelo najti skupne besede z vodstvom Stožic.

"Stožice so predrage"

Nemogoče je delati pod pogoji in v pogojih, kot so.
Mladen Patajac, Simple Events
 

Po besedah Mladena Patajca iz Simple Events je dvorana v Stožicah “predraga, pravzaprav najdražja dvorana naokoli primerjalno z velikostjo trga, splošnim standardom in storitvami, ki jih omogoča”. Najem male dvorane, ki sprejme 8.500 ljudi, namreč stane 14 tisoč evrov, najem velike dvorane, ki ima deset tisoč sedežev in se je je v javnosti prijelo ime Arena, pa 25 tisoč evrov plus DDV.

Za koncert Cockerja, ki je bil dobro obiskan, a ni bil razprodan, so, kot pravi Patajac, imeli nekaj manj kot sto tisoč evrov stroškov, od česar jih je dobra polovica padla na dvorano, vendar pa cena najema ni edini problem Stožic, saj naj bi šlo še za vrsto drugih elementov in težav, ki so jih imeli že pri organizaciji koncerta Leonarda Cohena.

Dogodek je v Stožicah uspešen, ko je poln, kljub temu pa je potrebna temeljita kalkulacija cene vstopnic glede na stroške prireditve,” pa menijo v studiu AMC, ki je v Areni Stožice organiziral koncert Joséja Carrerasa. AMC v Stožicah načrtuje še nekaj dogodkov. Decembra bodo tako premierno predstavili ledene Stožice in spektakel Pepelka na ledu v režiji Sanktpeterburškega državnega baleta na ledu, več terminov za dogodke pa imajo rezerviranih tudi v prihodnjem letu. 

Za šport da, za glasbo ne

In če organizatorji koncertov za najem velike dvorane v Stožicah – potem ko dodamo DDV, pet tisoč evrov za umik parketa, dodatno plačilo za sobo za izvajalca, catering in še kaj – plačujejo tudi po več kot 40 tisoč evrov, je razumljivo, da naj bi, kot smo izvedeli neuradno, v primeru Simple Events sodu izbil dno intervju v tedniku Dobro jutro.

Če daš sto tisoč evrov za produkcijo in prodaš le dva tisoč vstopnic, je to riziko lokalnega promotorja.
Roman Jakič, Zavod Tivoli
 

V njem je Roman Jakič, direktor Zavoda Tivoli, ki je upravitelj Stožic, med drugim izjavil: “V osnovi je stožiški objekt nastal zaradi športa. Športni klubi imajo za zdaj sicer še enake pogoje, kot so jih imeli na drugih naših prizoriščih ... NK Olimpija tako plačuje 970 evrov za tekmo, čeprav vemo, da so stroški bistveno višji ...

"Gre za riziko promotorja"

Jakič je za Žurnal24 včeraj povedal, da ni bil ne pisno ne ustno seznanjen z odpovedjo sodelovanja agencije Simple Events. “Še v petek smo sedeli v pisarni zadovoljni, ker smo se vse dogovorili, in danes vse normalno poteka, izpolnjene pa so tudi pogodbene obveznosti.

Če bi res bilo tako slabo, ko smo organizirali koncert Cohena, predvidevam, da se ne bi lotil novega,” Jakič odgovarja na kritike Patajca in dodaja: “Če pride deset tisoč ljudi in je vstopnica v povprečju 40 evrov, pomeni, da je dobil 400 tisoč evrov. Če ne moreš prodati vstopnic in se zakalkuliraš ter si dal sto tisoč evrov za produkcijo, prodal pa si samo dva tisoč vstopnic, pa je to seveda riziko lokalnega promotorja.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.