Po progi, ki je sicer potrebna prenove, je v zadnjih letih občasno zapeljal le kakšen tovorni vlak. Zato si je predvsem Občina Ajdovščina prizadevala za ponovno vzpostavitev javnega potniškega prometa.
Ena od težav, zaradi katerih so pred desetletjem ukinili potniški promet po železnici po Vipavski dolini, je tudi v oddaljenosti železniških postaj od središč obeh krajev. V Ajdovščini so to rešili že pred več kot desetletjem, ko so novo avtobusno postajo postavili v neposredni bližini obstoječe železniške. V Novi Gorici pa je bila oddaljenost železniške postaje od centra mesta vedno moteča, zato se je večina uporabnikov javnega potniškega prometa raje odločala za avtobusni prevoz.
Občina Ajdovščina je sicer pobudo o vnovični vzpostavitvi železniškega prometa med Ajdovščino in Novo Gorico na pristojno ministrstvo in na Slovenske železnice naslovila že pred časom. Vzpostavitev linije namreč ponuja alternativo motornemu prometu na območju somestja Ajdovščine in Nove Gorice ter v smeri Sežane.
Z novim voznim redom Slovenskih železnic, ki bo začel veljati 14. decembra in bo veljal do 30. junija, se zdaj uvajata jutranji in popoldanski odhod vlaka iz Ajdovščine in iz Nove Gorice, ki pa bo zaenkrat vozil le ob delavnikih.
Jutranji vlak bo z železniške postaje v Ajdovščini krenil ob 6.30 in v Novo Gorico prispel ob 7.09. Popoldanski vlak pa bo iz Ajdovščine odpeljal ob 15.25 in v Novo Gorico pripeljal ob 16.11. Iz Nove Gorice bo jutranji vlak odpeljal ob 5.35 in v Ajdovščino prispel ob 6.11, popoldanski pa bo iz Nove Gorice odpeljal ob 14.05 in v Ajdovščino pripeljal ob 14.41.
Vlak se bo ustavil tudi na železniških postajah na Cesti, v Dobravljah, Dornberku-vas, Prvačini, Volčji Dragi in Šempetru pri Gorici.