Popotnik
3146 ogledov

Slovenija v luksuzni reviji ZDA

Vipava Zemono Jan Skočaj
V članku novinar Frank Vizard opiše Slovenijo kot eno najbolj trajnostno usmerjenih destinacij.

V lanskem letu je Slovenska turistična organizacija (STO) v sklopu skupinskega študijskega potovanja medijev iz ZDA po Sloveniji gostila novinarja Franka Vizarda. "Rezultat je članek v reviji Luxury Magazine, kjer Slovenijo opiše kot eno najbolj trajnostno usmerjenih destinacij, katere naravne danosti in krajina nudijo številne možnosti za raziskovanje," pojasnjujejo na STO. 

V članku novinar opiše Slovenijo kot eno najbolj trajnostno usmerjenih destinacij, katere naravne danosti in krajina nudijo številne možnosti za raziskovanje. 

Zmajski most | Avtor: Profimedia Profimedia

V članku pokaže navdušenje nad našo prestolnico, nad njenim starim delom mesta, številnimi čudovitimi mostovi, posebej pohvali tudi razgled iz gradu.

Kolpa | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Svojo pozornost nameni tudi Piranu in čudoviti Vipavski dolini, reki Kolpi in njenim možnostim za aktivnosti. Očarali so ga tudi slovenski lipicanci in čebele, natančneje apiterapija. Članek si lahko preberete TUKAJ, na straneh 110 in 111.

Lipicanci | Avtor: Gabriele Boiselle Gabriele Boiselle

Za zahtevnejše goste

Luxury Magazine je po navedbah STO revija, ki jo izdaja podjetje Luxury Card in je namenjena imetnikom kreditnih kartic Mastercard.

Izhaja na vsake štiri mesece in nagovarja zahtevnejše kupce, ljudi, ki iščejo butičnost, dotik ekskluzivnosti in nenazadnje razkošnega življenjskega stila: od potovanj, doživetij, mode, notranjega oblikovanja, nepremičnin in tehnologije. Spletna stran beleži več kot 105,000 edinstvenih obiskovalcev mesečno. "Skladno s tem predstavlja odličen medij za komunikacijo naše ponudbe za zahtevnejše goste na trgu Združenih držav Amerike," dodajajo. 

Koče Opozorila Popotnik Planinci: jeseni s seboj nujno ta dva pripomočka

anja.scuka@zurnal24.si

Komentarjev 2
  • jakec1575 12:02 26.oktober 2019.

    Vedno bolje nam gre, a celovite dodelane strategije še vedno nimamo, čeprav mastno plačujemo kader. Je pa veliko bolje kot je bilo. Seveda pa mora biti ta strategija tudi usklajena z OPN občin in ostalo ponudbo. V Ljubljano recimo so ...prikaži več dolgo časa hodili turisti, ki po enem dnevu niso vedeli kaj še početi. 3 kroge so naredili cez center in to je to. Kulinaricni turizem je dober odgovor vendarso rezerve še.

  • sam50 10:10 26.oktober 2019.

    Edinstvenih obiskovalcev-nakladanje na polno....