Slovenija
30 ogledov

Danone pozvan k umiku oglasa

Žurnal24 main
Oglaševalsko razsodišče pozvalo podjetje Danone, naj preneha z oglaševanjem oglasa "Danacol. Ne gre samo zate!"

"Oglas je zasnovan na način, da vzbuja vsaj občutke nelagodja in strahu," so utemeljili v razsodbi. "To je še toliko bolj nesprejemljivo v povezavi z uporabo otroka v oglasu. Dejstvo, da oglas poleg promocije izdelka vključuje tudi ozaveščanje javnosti o nevarnostih povišanih vrednosti holesterola v krvi, takega pristopa ne upravičuje."

V oglasu je upodobljena deklica, ki gleda fotografijo očeta, spremljajoče besedilo pa se glasi: "Oči, ko sem se rodila, si obljubil, da ne boš nikoli pustil, da bi bila žalostna. Ampak veš, najbolj žalostna bi bila, če bi se kaj zgodilo tebi. Zato, prosim, pazi nase. Obljubil si."

V nadaljevanju je predstavljen izdelek s spremljajočim besedilom: "Dva od treh Slovencev imata povišan holesterol, ki je dejavnik tveganja za nastanek bolezni srca. Danacol vsebuje rastlinske sterole, ki znižujejo raven holesterola."

Tri pritožbe
Oglaševalsko razsodišče je v zvezi z oglasom prejelo tri pritožbe, vlagatelja dveh sta potrošnika, ene pa Zveza potrošnikov Slovenije. Pri slednji so opozorili, da je šele na koncu oglasa razvidno, da oče ne bo umrl, ampak ima povišan holesterol.

"Pri boju s holesterolom pa naj bi mu pomagalo uživanje oglaševanega izdelka Danacol," so zapisali pri ZPS. "Na ta način oglas neposredno sporoča, da otrok ne bo žalosten, posredno pa da oče ne bo umrl."

Po mnenju ZPS lahko oglasno sporočilo pri otrocih zbuja občutek odgovornosti oziroma dolžnosti za zdravje svojih staršev in jih s tem nagovarja k prepričevanju staršev v nakup izdelka. Pri tem izkorišča lahkovernost otrok in pomanjkanje njihovih življenjskih izkušenj.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.