Slovenija
1 ogledov

Delo Revije naprodaj še tretjič

Znamke Dela Revij. Saša Despot
Družba KBM Leasing bo jutri objavila še tretji razpis za prodajo znamk družbe Delo Revije. Čeprav sta se na prejšnji razpis prijavila dva kupca, ponudb niso sprejeli.

"KBM Leasing v likvidaciji bo jutri ponovno objavil javno povabilo k oddaji ponudb za nakup pravic iz blagovnih znamk družbe Delo Revije. Rok za oddajo ponudb je 15. februar 2016, ponudniki pa morajo ustrezno jamčiti za resnost ponudbe," so sporočili iz KBM Leasing , ki ima v lasti 44 blagovnih znamk Delo revij, med drugim tudi Jano, Lady, Stop, Našo Ženo ...

Kot smo že poročali, se je na prejšnjem, drugem, razpisu za znamke potegovalo tudi podjetje Salomon, hčerinsko podjetje Media24, ki je znamke že imelo v najemu. Omenjene revije je družba leta 2011 dobila v desetletni najem, a so pogodbo prekinili. Kot kaže, se na KBM za sklenitev posla z njimi niso odločili.

KBM Leasingu so znamke sicer prvič skušal lani poleti prodati izbrana družbi Princip Media, ki sta jo ustanovila Bojan Požar in Joc Pečečnik , a je posel zaradi razprtij med njima propadel. Ker nista izpolnila obveznosti iz pogodbe, je KBM Leasing od pogodbe oktobra lani odstopil.

Media24, v lasti Martina Odlazka , je po tem, ko je postalo znano, da naj bi jih odkupila Požar in Pečečnik, začela izdajati trinajst vzporednih revij. Oboje je delala ista uredniška ekipa in ustvarjalci, le da so bile nove znamke cenejše, natisnjene na boljšem papirju in vsebinsko bogatejše.

Komentarjev 2
  • Plavi-mil 10:47 05.februar 2016.

    Izrodek, res si en izrodek, če komentiraš nekaj o čemur nimaš pojma, Požar bi jih kupil, zajebali so jih pa levaki, ker pri njih velja rek, če ni moje, naj pa raje crkne, tako kot država pod novimi obrazi, kako ...prikaži več je že šlo: Samo, da ne bo JJ, ni važno, samo, da je naš, danes pa crkujemo, vse kar se kaviarkomunisti dotaknejo, crkne.

  • izRODEk 21:02 04.februar 2016.

    Jao Požar....česar se dotakne esdeesovec, se spremeni v drek. SD+SDS verniki (#ISTI) - rak rana te države.Jaz bi dal te blagovne znamke skupinam mladih nezaposlenih na fakulteti za družbene vede. Če bo že kdo zahebal te revije, naj jih ...prikaži več tisti, ki so za to izučeni in poklicani. Dovolj je požarov in podbnih neumnosti ljudje, spametujte se vendar, reporterji in požari niso novinarstvo - so bebci te družbe, ki so s pomočjo politike prišli na plano. Brez politike so ti idioti godni za kramp in lopato.