Časopisno-založniška družba Delo je kupila še 59,25-odstotni lastniški delež v družbi ČZP Večer. Tako je postala 79,25-odstotna lastnica Večera.
Delo ima po zakonu 30 dni časa od sklenjene pogodbe, da prijavi koncentracijo uradu za varstvo konkurence, v nasprotnem primeru je v prekršku Jani Soršak, Urad za varstvo konkurence
|
|
"Ta poslovna poteza uprave Dela temelji na jasnih poslovnih sinergijah, predvsem pa na velikem zaupanju v Večerovo blagovno znamko, ki ostaja še naprej samostojna in uredniško avtonomna. Upravi obeh družb sta ob tem ocenili, da bosta na podlagi te poslovne odločitve lažje realizirali poslovne sinergije, ki jih vidita pretežno v skupni distribuciji, tiskarstvu in informacijskem sistemu," je ob tem pojasnil predsednik uprave Dela Peter Puhan.
Direktor družbe ČZP Večer in odgovorni urednik Uroš Skuhala pa je možnost, da Delo, ki je doslej imelo 20-odstotni delež v Večeru, prevzame večinski delež družbe, komentiral, da lahko Večer s tem pridobi predvsem na skupnih poslovnih področjih, kot sta že omenjena distribucija in tisk edicij. Poleg tega verjame, " da bo novi večinski lastnik krepil blagovno znamko Večer in sodeloval pri razvoju podjetja tudi v prihodnje."
Vprašljiva koncentracija
Delo in Večer naj bi po nekaterih ocenah imela več kot 70-odstotni tržni delež na področju oglaševanja dnevnih časopisov, na področju bralstva pa nekaj odstotnih točk manj. Prav zato naj bi bila koncentracija med obema družbama z vidika konkurence vprašljiva, ocenjujejo poznavalci medijskih razmer. Soršak ni želel komentirati omenjenih navedb, dejal pa je, da urad pri ugotavljanju omejevanja konkurence na trgu upošteva prevlado " igralca" na trgu.