Slovenija
72 ogledov

Ekspresna davčna utaja

(Foto: Anže Petkovšek) Žurnal24 main
Za objavljene oglase, tudi kompenzirane, je treba prikazati prihodke.

Izdajatelj Ekspresa Robert Teršek ni prepričljivo pojasnil, zakaj ni imelo njegovo podjetje Zame-tek v letu 2008 po evidencah Ajpesa nič prihodkov. Oglasi so namreč v časopisu bili.

Dva oglaševalca pravita, da so bili oglasi brezplačni. KMAG, uvoznik avtomobilov Kia, ki je imel v Ekspresu celostranske oglase, podatkov o oglaševanju ne želi razkriti. Oglas je objavilo tudi Vedeževanje z Dolly. Jolanda Korošec nam je pojasnila, da je v zameno za oglas pripravljala horoskop in da je šlo za kompenzacijo. Na vprašanje, ali je izstavila račun, odgovarja: "Seveda, vse je bilo tako, kot je moralo biti!" Tudi Matevž Tomšič s fakultete za uporabne družboslovne študije je že pred časom pojasnil, da je fakulteta oglas plačala.

Na Dursu pravijo, da oni podatke dobijo od Ajpesa, kar pomeni, da Teršek Dursu ni mogel poslati drugačnih evidenc. Če davčni zavezanec v poslovnih knjigah ne izkaže poslovnih dogodkov, se utaja davkov ugotavlja v inšpekcijskem nadzoru, še pravijo na Dursu. Lahko pa se v inšpekcijskem nadzoru izkaže celo, da gre za kaznivo dejanje ponareditve ali uničenja poslovnih listin, za kar je zagrožena zaporna kazen do dveh let.

Podjetje Zame-tek je sicer že izbrisano, Teršek pa je prevzel v hrambo vso dokumentacijo in odgovornost za plačilo obveznosti podjetja, ki jih je za več kot 340 tisoč evrov. Na vprašanje, kako jih bo poplačal, odgovarja, naj nas nič ne skrbi. Dejal je še, da pričakuje še nekatera plačila. Na vprašanje, kako bodo izvedena, saj podjetje ne obstaja več, pa pravi, da se bodo že dogovorili.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.