Slovenija
6 ogledov

"Gospod, saj tamle je pa koš"

Telefonski imenik Bralka
Telefonski imenik v papirnati obliki je še vedno zelo zaželen, trdijo pri Telekomu Slovenija. Pri tem pa se sklicujejo med drugim na to, kako hitro ga uspe prodajalkam v živilskih trgovinah vsiliti najključnim kupcem.

Bralec nam je povedal: "K 'najboljšemu sosedu' sem skočil po kruh. Na blagajni mi je prodajalka poleg računa stisnila v roke še brezplačen izvod telefonskega imenika. Ko sem jo vprašal, kaj naj s tem počnem v današnjih časih, mi je malo za šalo, malo zares namignila: 'Gospod, saj tamle malce naprej imate pa koš.' Sprašujem se, koliko denarja je šlo za tisk te zbirke podatkov iz za zdaj še državnega podjetja, ko pa je uporabnost papirnatega imenika z zgolj omejenim naborom informacij v današnjem času zelo vprašljiva?"

Internetno iskanje močno prevladuje

V Telekomovi hčerinski družbi TSmedia, ki je odgovorna za pripravo zadnje različice telefonskega imenika, so za zurnal24.si pojasnili, da so natisnili 90.000 izvodov, medtem ko so na plačljivem DVD ploščku, na katerem je tudi interaktivni zemljevid Slovenije, izdali precej bolj skromnih 5.500 izvodov. 

Ob tem dodajajo, da njihovo spletno stran itis.si, na katerem so brezplačno dostopni nekateri podatki o telefonskih naročnikih, mesečno obišče prek 325.000 edinstvenih obiskovalcev. Po njihovih navedbah je lanski imenik TIS 2014 sicer očitno zelo priljubljen, saj je zastonjski izvod "prav v vseh večjih prodajalnah Mercator pošel v manj kot 14 dneh od izida, v Telekomovih centrih po Sloveniji pa kmalu zatem."

TSmedia pa noče izdati, koliko jih je stal tisk imenika. Kot pravijo, morajo spoštovati poslovne dogovore. Ovitek imenika, na katerem so opozorila napisana v nemščini, daje slutiti, da je bil stisnjen v tujini.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.