Slovenija
1 ogledov

Jankovića Ultra ne zanima

Da je Golobič skrival lastništvo, se Jankoviću zdi ''zelo naivno''. Kako naprej, Žurnal24 main
''Izbrali smo najboljšo ponudbo; popolnoma nepomembno je, kdo je lastnik. Tudi če bi bil Janez Janša,'' pravi o poslu z Ultro Zoran Janković.

Ko je oktobra podpisal 4,3 milijona evrov vredno pogodbo z Ultro za projekt enotne mestne kartice (urbana), ni vedel, da je Gregor Golobič, prvak Zaresa, solastnik Ultre – tako vsaj pravi ljubljanski župan. In če bi vedel za to, bi bila po njegovih besedah odločitev komisije enaka, saj pravi, da so izbirali najboljšo storitev. Ali lahko razkritje Golobičevega solastništva kakorkoli vpliva na izvedbo projekta urbane, smo vprašali Jankovića. ''Niti slučajno. Ne vem, kako bi lahko vplivalo,'' odgovarja in dodaja, da so se o poslu pogovarjali z direktorjem Ultre, ki je pogodbo tudi podpisal, ''dali so tudi bančno garancijo, tako da to nima pomena''.

 
 

To je že tretja stranka, za katero sem planiran ... Z veseljem pričakujem naslednjih 14 mesecev, ki jih imam do konca mandata. Ne zanima me nobena stranka.

Zoran Janković o ugibanjih, ali bo postal prvak Zaresa

 
Posel z manj prihodka
Kot smo v Žurnalu24 že pisali, na LPP po uvedbi urbane pričakujejo od pet do deset odstotkov manj prihodka, kot ga ustvarijo zdaj, kar se zdi nenavadno. Poleg tega je Gregor Golobič izjavil, da Ultra s projektom urbane lahko zasluži le na globalnem trgu, ne pa tu.
''Dejstvo je, da je oboje res,''
pravi Janković. ''Saj mi lahko dvignemo cene prevoza, pa bo prihodek večji. A smisel je v tem, da smo z urbano prevoz v Ljubljani pocenili, profitirali bodo Ljubljančani.'' Ob omembi, da Mestna občina Ljubljana (MOL) subvencionira LPP, ki posluje z izgubo, pa pravi: ''Hočete mi položiti v usta, da s tem, ko MOL subvencionira prevoz, plačuje Ultro. Se zelo motite, MOL subvencionira Ljubljančane.'' Janković skratka zanika, da bi bil posel z Ultro ali morda Golobičem dogovorjen. ''Ultra mene ne zanima,'' zatrjuje. Meni pa, da bo MOL njen projekt urbane predstavljala v Sloveniji in Evropi ter bo pri tem zaslužila, saj bo svojo udeležbo v projektu lahko tudi tržila. 

 

Testiranje urbane

Javnost. Testiranje že poteka, do zdaj se je iz širše javnosti za testne uporabnike prijavilo okoli tisoč ljudi. Na LPP so veseli tudi opozoril o tehničnih težavah, ki naj jih ne bi bilo veliko.
Stroški
. Testiranje v širši javnosti za LPP ne pomeni drugih stroškov razen brezplačne prazne kartice, ki bo potem stala dva evra.
Testne kartice. Uporabne bodo tudi po uradni uvedbi, ne bo jih treba menjati.

Dodatna milijona evrov?
Drago Kos, ki vodi protikorupcijsko komisijo, meni, da bi pri poslu z Ultro lahko šlo za konflikt interesov, če bi o njem sklepal mestni svet. Ne nazadnje je v njem pet članov Zaresa, brez katerih Lista Zorana Jankovića ne bi imela večine.
A mestni svet o tem ni sklepal, pravi Dimitrij Kovačič, mestni svetnik SDS, ki je prepričan, da je bil javni razpis ''pisan na kožo Ultri''. Opozoril pa je na zanimivo postavko v rebalansu proračuna, ki so ga sprejeli prejšnji ponedeljek. Sredstva za mestni javni promet so namreč povečana za 4,75 milijona evrov, od tega 2,35 milijona evrov zaradi uvedbe urbane, in sicer za nabavo infrastrukture ter izvajanje storitev centra za vodenje s strani Ultre. ''Očitno se jim finančna konstrukcija ni pokrila in je potreben dodaten denar,'' meni Kovačič, ki se mu urbana zdi nepotreben projekt.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.