Slovenija > Komentarji in kolumne
36994 ogledov

Peklenski dopust: Večkrat na dan 200 stopnic, v eni roki otrok, v drugi igrače

Brisače plaža Profimedia
Letošnjega dopusta ne bom pozabil nikoli.

Klic teden dni pred odhodom na dopust je naši družini povsem spremenil načrte, ki smo jih dorekli še, ko je bila Slovenija odeta v debelo snežno odejo.

Grega Prebil | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Naj začnem na začetku. Z dvema malima otrokoma ni malo dela, za povrh vsega so se naše službe zavlekle v popoldansko delo, mnogokrat je treba delo dokončati tudi ob koncih tedna. Dopust je še eden redkih dogodkov, ko lahko povsem izklopiš možgane od službe.

Prav zato smo v družini z dvema majhnima otrokoma dopust načrtovali že zelo zgodaj. Letos smo se odločili 14-dnevno dopustovanje preživeti v dveh delih, en teden na morju v hotelu z igranjem na plaži, zajtrk, kosilo, večerja je kuhana, soba vsak dan pospravljena, otroci imajo za nameček animacijo in to v slovenskem mini klubu. Drugi del dopusta je bil aktiven, v Bohinju, malo na jezeru, malo v hribih.

Glede na lanskoletni naval turistov na hrvaško obalo smo pohiteli z rezervacijo dopusta. Že januarja je bilo jasno, da se ljudje vsako leto prej zanimajo za rezervacijo in vplačilo dopusta. Našli smo idealno ponudbo. Hotel Park v Crikvenici s polnim penzionom. Ker je šlo za M Holidays (v lasti Kompasa) smo lahko vknjižili celo dvojne pike na kartici. V ponudbo je bil vključen tudi Kompasov mini klub za otroke, da si lahko starši za kakšno uro v tišini privoščijo počitek. In še hotel naj bi bil do začetka aprila povsem prenovljen. Super. Pa še v Crikvenici je, kar pomeni, da stopiš iz hotela in si v središču dogajanja, ne tako kot v raznih hotelskih resortih, kjer si povsem odrezan od mesta in si tam primoran, po seveda zasoljenih cenah, plačevati kavo, pijačo, sadje … Če ne želiš znova in znova sesti v avto in se odpeljati v trgovino. Crikvenico smo izbrali tudi zaradi prijateljev, ki so bili tam z otroki istočasno na dopustu.

Zaplet

Zgodba se je zapletla teden dni pred odhodom na dopust. Bil je četrtek, ura okoli 13.00. Klicali so me iz agencije in sporočili, da me v spletnem nabiralniku čaka njihovo elektronsko sporočilo. Bil sem ravno med pakiranjem stvari, saj sem za pet dni odhajal na poslovno pot z letalom. Vračal sem se dva dni pred odhodom na dopust. Po telefonu so mi sporočili, da hotel še ni prenovljen oziroma ne ustreza standardom in ceni (čeprav so ga v svojih reklamnih letakih vseskozi oglaševali), ki smo jo plačali ter predlagali, da si pogledamo novo ponudbo, ki so nam jo poslali. V nasprotnem primeru nam vrnejo vplačan denar.

V ponudbi ni bilo več hotela, ampak apartma, ki naj bi ustrezal štiri zvezdični nastanitvi, s hrano v bližnjem hotelu. Tako apartmaji kot tudi hotel so bili v hotelsko-apartmajskem naselju v Novem Vinodolskem, slabih 10 kilometrov oddaljenem od Crikvenice. Stisnili so nas v kot. Ravno tega si nismo želeli, biti v „resortu“, za nameček smo si zaradi udobja bivanja izbrali hotel in ne apartma. Jasno sem jim dal vedeti, da nam ponudba ni všeč in da so nas stisnili v kot, saj sem odhajal na letalo, zato bi imel le dva dni časa po moji vrnitvi domov, da si na novo organiziramo dopust, ki smo ga načrtovali pol leta vnaprej. Ponudil sem jim, da se oddolžijo z dodatno gratis nočitvijo ali pa da nas preselijo v hotel. Obe prošnji sem dobil zavrnjeni. Hotel naj bi bil razprodan.

Omenil sem jim, da smo zelo nezadovoljni, vendar pa ne moremo tvegati, da si na novo, v zadnjem hipu, rezerviramo dopust, saj izbire ni bilo veliko, cena za tisto, kar je še ostalo na trgu, pa neprimerno večja od tega, kar smo plačali v začetku februarja, ko so vsi ponujali dodatne popuste na zgodnjo rezervacijo. Po telefonu so mi zagotavljali, da je nastanitev enako dobra ali še boljša kot v hotelu, to, da bomo ločeni od prijateljev, jih kaj preveč ni zanimalo. Vprašal sem jih, zakaj me niso obvestili mesec dni prej, da bi imeli skupaj z njimi čas najti morebitno nadomestno rešitev. Dejali so, da so do konca upali, da bo hotel urejen. Tako naj bi jim zagotavljali v hotelu Park. Sam pa menim, da dobro vedo, da si bodo potrošniku teden dni pred odhodom na dopust težje premislili kot mesec dni prej. Tako smo bili tudi mi zelo slabe volje primorani sprejeti ponudbo. Za nameček sem moral pred odhodom na poslovno pot še na turistično agencijo urejati novo pogodbo.

Novo presenečenje

Ob prihodu na dopust v Novi Vinodolski je sledilo novo presenečenje. Apartmajsko naselje je zgrajeno na strmem hribu (kar sem vedel iz brošure) in čeprav so mi zagotavljali, da so apartmaji postavljeni v prvi vrsti, nas je do plaže, beri, ločilo več kot 200 strmih stopnic. Tisti, ki ima majhne otroke, si lahko predstavlja, kako je pri 35 stopinjah v eni roki držati ali nositi majhnega otroka, v drugi vse pripomočke za igro na plaži, ki je bila za nameček povsem neprimerna za male otroke. Veliko kamenje, za v vodo si zaradi drsečih in koničastih velikih kamnov potreboval čevlje z debelim podplatom, sence nikjer. Razen pod senčnikom, pa še tega si si ga moral izposoditi na oddaljenem bazenu. Za nameček je bil apartma, ki je bil po 13 letih uporabe več kot jasno izdajal potrebe po prenovi (strgane zavese, umazane stene, pod kavčem umazanije za izvoz, sušilnik za lase je razpadel … ),  v najvišjem, četrtem nadstropju stavbe. Stopnice, stopnice, stopnice. Po dveh dneh smo obupali in se preselili na bližnji bazen za otroke. Vse je bilo nasprotje tistega, kar smo, poudarjam še enkrat, podrobno planirali pol leta prej. Na zajtrk, kosilo, večerjo, smo morali hoditi v 300 metrov oddaljen hotel. Križ me je od nošenja otrok bolel, kot da bi se postaral za 10 let. Za namaček so po vsem resortu enotno navite cene, kava 2,5 evra, sladoled tri evre ...

Epilog?

Po dveh dneh dopusta sem na M Holidays po elektronski pošti naslovil pritožbo. Ko smo se vrnili domov, smo v nabiralniku prejeli pošto, da so prejeli našo pritožbo, ki jo bodo preučili. Prosili so me, naj bomo potrpežljivi. Od takrat je minilo že več kot mesec dni, odgovora pa še nisem prejel. Klical sem na turistično agencijo, kjer so mi dejali, da se bodo pozanimali v službi za kakovost. Od takrat me še niso poklicali nazaj. Kljub temu, da sem jih klical več kot petkrat, niso dvignili telefona, ali me poklicali nazaj.

Ne glede na to, kakšen bo njihov odgovor, si pravim, da še dobro, da nam niso odobrili dodaten dan bivanja brezplačno!

Komentarjev 18
  • badadubada 14:07 17.september 2018.

    300 stopnic... Wauuu. Najbrž zavarovalna polica pokriva odpoved nog in zamenjavo z novimi.

  • Andrej007 08:11 16.september 2018.

    Pozdravljeni Sem si rekel da se jaz napisem svoje mnenje ker je bilo moje boljse kot smo pricakovali.Rezervirali smo na isti način isti hotel in podobno par tednov pred odhodom so nas obvestili da v crikvenici ne bo možno letovati.Tudi ...prikaži več nas so premestili v Novi Vinodolski kjer smo bili blizu hotela in blizu morja kjer so ti sami prinesli dežnike odlicno za male otroke.Ob ogledu hotela in okolice v crikvenici je bilo bolje da so nas premestili v N.Vinodolski hvala KOMPAS-u

  • dd 10:02 15.september 2018.

    Drugo leto pa odmisli hrvaško morje. Počitnice rezerviraj drugje.