Zaradi gospodarske krize cvetijo restavracije hitre prehrane, na svoj račun pa so prišli tudi razvijalci spletnih iger. Prodaja zdrave hrane upada.
Odzivi so različni
"Obstaja več odzivov na izgubo službe. Eden je brezbrižnost, brezčutnost. Človek se vda v usodo in se pripravi na pomanjkanje. Za spremembo ne bo storil ničesar," je povedal psiholog Vid Pečjak. "Drugi se odzovejo na bolj revolucionaren način, bojujejo se za to, da pridobijo nazaj to, kar so izgubili," dodaja Pečjak. Opozarja, da splošno negativno vzdušje človeka lahko pahne tudi v kriminal. "Pri določenih, bolj nesocialnih tipih ljudi lahko pride tudi do takega odziva," opozarja Pečjak, ki pa ne pričakuje, da bi bil tak odziv na krizo med Slovenci lahko množičen.
Kriza pa ima po Pečjakovem mnenju lahko tudi pozitivne učinke. "Možno je pričakovati, da se v času krize ljudje bolj povežejo. To velja za tiste, ki so si že tako najbližji, družine, sorodnike," meni Pečjak.
Alkohol se ne prodaja
Iz verige hitre hrane McDonald's so sporočili, da v ZDA zaznavajo veliko rast prodaje. Nedavno so najavili, da bodo odprli kar tisoč novih restavracij. Vse bolj pa trpi prodaja dražje, naravne in zdrave hrane. Padec prodaje po svetu doživlja tudi industrija alkoholnih pijač, ki so ji slabe gospodarske razmere praviloma pisane na kožo.