Slovenija
83 ogledov

Lepote Slovenije so letos prepričale te filmarje

Snemalna ekipa Profimedias
Slovenija se s svojo lepoto in naravnimi znamenitostmi vse pogosteje uvršča tudi na zemljevid televizijskih in filmskih ekip, ki se odločajo za snemanje v Sloveniji. Izbrali smo le nekaj primerov, kjer je Slovenija s svojo lokacijo in posebnostmi očarala tuje filmarje.
  • Priljubljeno špansko skupino La Oreja de van Gogh, v prevodu Van Goghovo uho, je prepričala Ljubljana. Naše budno oko je zaznalo, da so del najnovejšega video spota posneli tudi v Ljubljani (3:35).

  • V začetku marca v Slovenijo prispela 66-članska ekipa korejskega televizijskega kanala TVN, ki je v Sloveniji na izbranih lokacijah, to je v Ljubljani, Piranu in na Bledu posnela filmski material, je bil prikazan v petih oz. šestih od skupno 16 delov nove nadaljevanke "Dear my friend".

  • Snemalna ekipa produkcijske hiše RTB Productions iz Libanona je pred kratkim za priljubljeno arabsko televizijo MBC TV Arabia na Primorskem posnela eno od epizod arabskega resničnostnega šova "Stars on board" ali v prevodu: "Zvezde na krovu".
    Gre za arabsko različico MTV televizije, ki dosega približno 100 milijonov gledalcev.
  • V pregled letošnje bere pogojno lahko uvrstimo tudi dokumentarec Where to invade next Michaela Moora, saj je ta svetovno preimero doživel šele letos. Dokumentarec, ki ga je snemal tudi v Sloveniji, so sicer prvič predvajali na kanadskem filmskem festivalu v Torontu.

    Film, ki ga je Moore snemal v več državah po svetu, ne govori o ameriških invazijah, ampak osvetljuje predvsem dobre prakse drugih držav, ki bi jih po njegovem potrebovali tudi v Združenih državah Amerike. Kot uspešnega je izpostavil tudi slovenski brezplačni visokošolski izobraževalni sistem, na Finskem naj bi imeli najboljše šole, v Italiji pa je pohvalil delavsko organiziranost in njihov tradicionalni avgustovski dopust.

Na Slovenski turistični organizaciji (STO), ki spet deluje od leta 2015, pravijo, da je Slovenija zagotovo odlična destinacija za filmske ustvarjalcev, ki posledično privabljajo tudi turiste. Sami zato z oglaševanjem skušajo pritegniti še več ustvarjalcev.

"STO bo Slovenijo kot odlično filmsko destinacijo predstavljala tudi v prihodnje, saj se zavedamo vplivnosti filmske industrije v globalnem merilu, ko pojavnost Slovenije kot filmske kulise pozitivno vpliva tudi na promocijo Slovenije kot turistične destinacije," nam je pojasnila Mateja Bauman, ki dodaja, da so s Filmsko komisijo Slovenije pripravili tudi brošuro, s katero na sejmih vabijo tuje filmarje.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.