Slovenija
96 ogledov

Lesnina romala k Avstrijcem

Bojan Papič (Foto: BOBO) Žurnal24 main
Družba Siringa, v pretežni lasti Lesnininih vodilnih, je z avstrijskim trgovcem XXXLutz podpisala pogodbo o prodaji Lesnine.

Pogodbo o prodaji 99-odstotnega deleža je Siringa z XXXLutz, drugim največjim prodajalcem pohištva na svetu, podpisala v začetku julija, je danes na novinarski konferenci povedal prvi mož Lesnine Bojan Papič. Finančnih podrobnosti prodaje niso želeli razkriti.

XXXLutz je bil ustanovljen leta 1945 v Avstriji, skozi leta pa je postal drugi največji trgovec s pohištvom na svetu. Skupino danes sestavlja skupaj 160 prodajaln, od tega 74 pohištvenih prodajaln XXXLutz s celotnim prodajnim asortimentom, 30 prodajnih mest Mömax in 56 Möbelix diskontnih prodajaln.

Skupina XXXLutz trenutno deluje v Avstriji in Nemčiji ter na Češkem, Slovaškem in Madžarskem, jeseni pa bodo prodajalno XXXLutz odprli tudi v Malmöju na Švedskem.

Skupina zaposluje 16.600 ljudi, skupna prodaja pa je lani dosegla 2,6 milijarde evrov.

Kot je povedal Papič, ki je eden izmed večjih lastnikov družbe Glen, ta skupaj z družbo Publikum Trezor lastniško obvladuje Siringo, je kupoprodajna pogodba stopila v veljavo po dovoljenju slovenskih in tujih regulatorjev trga. Kupec bo sicer ohranil blagovno znamko Lesnina in sedež družbe v Ljubljani.

"Zanašamo se na lokalno znanje, know how in menedžment," je pojasnil član upravnega odbora skupine XXXLutz Ewald Repnik in dodal: "Bili bi nori, če bi prodali znamko." Ljubljana bo z nakupom lastniškega deleža Lesnine postala regionalni center XXXLutza za celotno jugovzhodno Evropo.

Razlog ni gospodarska kriza
Morebitne finančne težave in gospodarska kriza po besedah Papiča niso razlog za prodajo družbe.

"Mi nismo šli v ta aranžma iz neke prisile ali ekonomske nuje. Lesnina je še vedno zelo zdravo podjetje, ki se je dobro zoperstavilo krizi,"
je povedal Papič in dodal:

"Ne morem zanikati, da je prišlo do nekoliko nižjega obsega prodaje, vendar pa so rezultati še vedno zelo dobri oziroma za slovenske razmere lahko celo rečem, da odlični."

Lesnina, ki je bila ustanovljena leta 1949 in po ocenah Papiča obvladuje približno 20 do 25 odstotkov slovenskega trga, je postala v času svojega delovanja najprepoznavnejši trgovec s pohištvom in dekorativnimi izdelki za dom na slovenskem in hrvaškem trgu, v zadnjih letih pa se je intenzivno širila tudi v Srbiji.

Prihodki od prodaje Lesnine, ki ima skoraj 1100 zaposlenih, so lani znašali skoraj 200 milijonov evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.