Slovenija
20 ogledov

Mars izgubil bitko za Bounty

Mars je izgubil ekskluzivno pravico, da na območju EU trži čokolado takšne oblik Žurnal24 main
Ali si oblika znamenite čokolade Bounty s prepoznavnima zaokroženima koncema zasluži tržno zaščito? Ne, so odločili sodniki Sodišča Evropskih skupnosti.

Čokoladica Bounty z značilnima zaobljenima koncema in dvema puščicama na vrhu je ena izmed najudarnejših blagovnih znamk ameriškega živilskega koncerna Mars, zato ne preseneča, da je ta prepoznavno obliko slaščice že leta 2003 zaščitil kot blagovno znamko, s čimer je nadležno konkurenco odrinil od dobičkonosnega posla.

V četrtek pa so sodniki Sodišča Evropskih skupnosti z devetimi glasovi za in šestimi proti sprejeli sklep, da oblika čokolade Bounty izgubi status zaščitene blagovne znamke. Zahtevo za takšen sklep je vložilo nemško podjetje Ludwig Schokolade, poročajo nemški mediji.

"Značilnosti oblike proizvoda se ne razlikujejo dovolj od ostalih oblik, ki se na splošno uporabljajo v proizvodnji čokolad," je sodišče zapisalo v utemeljitvi odločbe. Oblika čokolade Bounty bi si še naprej zaslužila zaščito, če bi se njen videz "očitno razlikoval" od ostalih produktov v branži, so še zapisali sodniki.

Med sodnim procesom je Marsu sicer uspelo dokazati, da v šestih državah članicah EU kar dve tretjini odraslih porabnikov prepoznata čokolado Bounty zaradi njene značilne oblike tudi brez ovoja, kar pa sodnikov ni prepričalo.

Zadnji izhod za Mars, ki mu grozi, da bo forma njegovega Bountyja na območju EU brez blagovne zaščite, je le še vložitev pritožbe na odločbo sodnikov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.