Sistem za pristajanje v pogojih zmanjšane vidljivosti pilotu zagotavlja vodenje letala ob pomoči radijskih signalov. Pri tem lahko ob morebitni megli pride do zamud ali preusmeritve letal na sosednja letališča, zato pri Aerodromu Ljubljana potnike že vnaprej prosijo za razumevanje.
Razlog za delni izklop omenjenega sistema je podaljšanje vozne steze za letala. Gradbena dela obsegajo dograditev vzporedne vozne steze ob vzletno-pristajalni stezi v dolžini 1,3 kilometra in izgradnjo dveh 170 metrov dolgih spojnic med novozgrajeno vozno stezo in vzletno-pristajalno stezo. Nove vozne površine bodo po izgradnji merile približno 45.000 kvadratnih metrov. S podaljškom vozne steze pa se bosta povečali varnost in zmogljivost vzletno-pristajalne steze s 15 na 20 vzletov ali pristankov na uro.
Omenjeni projekt je sicer del načrtov, s katerimi želijo Letališče Jožeta Pučnika Ljubljana v prihodnjih 15 letih razviti v vodilno regijsko letališče. Na območju ob letališču naj bi tako nastalo tudi poslovno-logistično središče, kjer se bodo razvijale turistične, trgovske, skladiščne in logistične dejavnosti.