Slovenija
20 ogledov

Na delu redar in inšpektor

Redar se bo moral v Šentrupertu lotiti urejanja nepravilnega parkiranja na trgu. Žurnal24 main
Organ skupne občinske uprave. Polovico stroškov bo financirala država.

Občine Škocjan, Šentrupert in Mokronog - Trebelno bosta v prvi polovici prihodnjega leta začela nadzorovati občinski inšpektor in občinski redar. Župani so se namreč dogovorili, da bodo ustanovili skupni medobčinski inšpektorat in redarstvo s sedežem v Škocjanu. Ustanovitveni akt s podrobnejšimi opredelitvami naj bi sprejeli še letos, v začetku leta 2010 pa bodo objavili razpisa za omenjeni delovni mesti.

Zaposlitev
Nujno soglasje. Akt o sistemizaciji delovnih mest bo v soglasju z ostalima županoma sprejel župan Občine Škocjan. Škocjanski župan bo tudi izvrševal pravice in dolžnosti delodajalca.

 

Dela bo dovolj
"Gre za zaokroženo območje, ki bi ga lahko en inšpektor in en redar lepo obvladovala," je prepričana Mateja Jazbec, direktorica šentrupertske občinske uprave. Dela jima ne bo zmanjkalo, saj imajo že samo v šentrupertski občini vrsto problemov; s prometno ureditvijo in črnimi odlagališči ter po vsakih volitvah z neodstranjenimi ali zavrženimi plakati.

Koordinacija dela
Polovico stroškov skupnega organa bo financirala služba vlade za lokalno samoupravo in regionalno politiko, drugo si bodo občine delile po ključu števila prebivalcev. Administrativna, tehnična in finančna opravila bodo padla na škocjansko občinsko upravo, kdaj in v kateri občini bosta inšpektor in redar na terenu, pa se bodo dogovarjale vse tri občine. "Na začetku bo treba zagotoviti vso tehnično opremo in drugo potrebno, da bosta lahko začela uspešno izvajati svoje naloge," je še povedala Jazbečeva.

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.