Slovenija
2 ogledov

'Nesmiselnega čvekanja' za 40 odstotkov

Žurnal24 main
Štirideset odstotkov sporočil, objavljenih na spletnem socialnem omrežju Twitter, je "nesmiselno čvekanje", je pokazala znanstvena študija.

"Trenutno jem sendvič." To je le eno izmed banalnih sporočil, ki jih na spletnem omrežju Twitter kar mrgoli. Študija ameriškega podjetja za tržne raziskave Pear Analytics je namreč pokazala, da je kar 40 odstotkov objavljenih sporočil "nesmiselno čvekanje". 36,7 odstotka vsebin se je uvrstilo v kategorijo dialogi, 8,7 odstotka sporočil pa je bilo takšnih, ki so imela informativno vrednost (s povezavami na druge spletne strani) ali pa so bila zabavna. V kategorijo novice (aktualno dogajanje) se je uvrstilo 3,6 odstotka sporočil, preostala pa so romala med smeti, poroča BBC.

Analitiki omenjenega podjetja so med raziskavo analizirali dva tisoč naključno izbranih sporočil, ki so jih izbirali vsakih 30 minut med 11. in 17. uro vsakega delovnega dne v dvotedenskem obdobju.

Rezultati so jih nekoliko presenetili, saj so pred začetkom raziskave predvidevali, da bo največ vsebin bodisi smeti bodisi samopromocijskih sporočil, saj čedalje več podjetij prek Twiterja oglašuje svoje proizvode ali storitve.

Ugotovili so tudi, da se pogostost pojavljanja določenih vsebin s časom spreminja. Informativne vsebine so pogosteje objavljene pred opoldanskim počitkom in v ponedeljek, novice pa so bolj prisotne pred 14. uro in v torek. Nasprotno se tisti, ki objavljajo "smeti", na čas ne ozirajo.

Strokovnjaki v navedenem podjetju uporabnikom Twitterja priporočajo uporabo filtra (na primer Philtroja ), ki izloči tako imenovano nesmiselno čvekanje.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.