Slovenija
31 ogledov

Odsek Vrba–Peračica odprt

(Foto: Renata Škrjanc) Žurnal24 main
Prometni minister Radovan Žerjav in predsednik uprave Darsa Tomislav Nemec sta včeraj odprla desetkilometrski odsek avtoceste med Vrbo in Peračico, ki bo odpravil zastoje v Podvinu.

Do njih pa bo še vedno prihajalo v Podtaboru in pred Peračico, saj za promet še ni odprt poltretji kilometer avtoceste med tema krajema.

 

Začetek gradnje blejske južne obvoznice negotov

Na občini Bled so včeraj prejeli pogodbo prometnega ministrstva o medsebojnih razmerjih za gradnjo južne razbremenilne ceste Bleda, ki določa deleže financiranja in omogoča začetek odkupa zemljišč. Gradnja blejske južne obvoznice bo stala 15,3 milijona evrov, od tega bo dobrih 91 odstotkov zagotovila država, preostalo občina. Graditi naj bi jo začeli prihodnje leto, zgrajena pa naj bi bila v dveh letih, vendar je začetek gradnje še negotov, saj je 14 blejskih občinskih svetnikov županu poslalo pismo, v katerem predlagajo gradnjo bolj poglobljene razbremenilne ceste. ˝To je nesmisel, saj vsakdo ve, da bi poglobitev ceste podražila gradnjo in njen začetek odmaknila še vsaj za dve leti. Stanje na cesti skozi Bled pa je nemogoče. Kdor se obvoznici upira, pa naj prevzame odgovornost! Ne vem, ali bom dal njihov predlog na sejo občinskega sveta, o tem se bomo danes (včeraj, op. a.) dogovorili v koaliciji,˝ je pojasnil blejski župan Janez Fajfar.

Viadukt prihodnje leto
Žerjav in Nemec nista znala pojasniti, zakaj bodo stari viadukt Peračica začeli obnavljati šele prihodnje leto, čeprav je že skoraj eno leto zaprt za promet in bi že lahko začeli delati. Nemec je dejal le, da so projektno dokumentacijo za viadukt pred kratkim že končali in da naj bi v prihodnjih dneh objavili razpis. Na Darsu pa so v sporočilu za javnost zapisali, da je bila stara magistralna cesta med predsedovanjem Slovenije Evropski uniji namenjena za morebitni obvoz, če bi morali slučajno zaradi nesreče zapreti novozgrajeno polovico avtoceste. Obnova viadukta Peračica bo stala 25 milijonov evrov. Sedanji predor bodo razširili, viadukt pa delno porušili in zgradili novega. ˝Gradnja bo končana do začetka turistične sezone 2010, prihodnje leto bo promet zaradi del potekal dvostransko po novem delu avtoceste, starega pa bomo obnavljali,˝ je pojasnil Nemec. To pomeni, da se ne bodo uresničile prvotne napovedi, po katerih naj bi bila celotna gorenjska avtocesta končana prihodnje leto, saj se bo to zgodilo šele leta 2010.

Viadukt Tržiška Bistrica čaka
Gradnja novega odseka Vrba–Peračica je stala dobrih 114 milijonov evrov, od tega je bilo 12,2 milijona evrov nepovratnih evropskih sredstev, zgraditi pa so morali tudi dva viadukta: Zgošo in Dobrušo. Uporabno dovoljenje za novi odsek so dobili prejšnji četrtek, toda, kot je dejal minister Žerjav, ga niso želeli odpreti pred volitvami. ˝Če bi ga odprli v petek, mislim, da poznate odgovor, kaj bi bilo,˝ je minister kratko komentiral odločitev. Brez jasnega odgovora pa je Žerjav ostal tudi ob vprašanju, kdaj bodo popravili viadukt Tržiška Bistrica, kjer so poskrbeli le za začasno sanacijo in zožitev voznih pasov. Dejal je le, da čakajo na nove dilatacije, stroške pa bo moral kriti izvajalec. Oktobra letos naj bi odprli tudi avtocestno povezavo med Lendavo in Koprom. ˝Tako se počasi sklepa slovenski avtocestni križ, v prihodnje pa bo treba pozornost preusmeriti k železnicam in zgraditi še železniški križ,˝ je včeraj dodal Žerjav.
Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.