Blejskemu turizmu se v naslednjih letih obetajo boljši časi, saj bo podjetje Condor Real, ki je v
lasti Sportine, turistično ponudbo osvežilo s projekti, vrednimi 70 milijonov evrov.
V začetku decembra bodo postali novi gospodar Vile Bled in zamenjali sedanjega najemnika
družbo Sava Hoteli Bled, v dolgoročni, 50-letni najem pa so dobili tudi blejsko Pristavo. Kot je za
Žurnal24 povedala
Janja Jenšterle, direktorica družbe Condor Real, bo Vila Bled kljub menjavi
najemnikov nemoteno poslovala, najnujnejša obnovitvena dela pa bodo stala od 200 do 500 tisoč
evrov.
Blejskemu turizmu sedemdeset milijonov
|
Optimistično. Družba Condor Real, ki je v lasti Sportine, lastnik te pa je eden od najbogatejših Slovencev Bahtijar Bajrović z Bleda, je ta čas lastnica Hotela Ribno, Vile Prešeren in Vile Viktorije, v blejskem hotelu Krim ima 40-odstotni delež, v 50-letni najem pa je prevzela tudi Vilo Bled in Pristavo. V blejski turizem bo v naslednjih letih vložila 70 milijonov evrov in gostom ponudila okoli 150 sob. Sportina, ki ima 1.500 zaposlenih, pa je letos s svojo trgovsko dejavnostjo zaslužila 160 milijonov evrov. |
V Pristavi igralnica in hotel
Najzahtevnejši zalogaj bo prenova nekdanje Karadjordjevićeve konjušnice oziroma blejske Pristave, ki propada že več let. Condor Real ima zanjo pripravljena dva projekta: po prvem naj bi vanjo preselili blejsko igralnico ter uredili restavracijo in hotel s 40 sobami, drugi pa predvideva medicinski center za petične goste in hotel. Pristavo bodo začeli prenavljati leta 2011, zahtevna prenova pa bo stala od 11 do 15 milijonov evrov. Prihodnje leto se bodo lotili prenove Vile Viktorije, kjer bodo zgradili prestižni, štiri tisoč kvadratnih metrov velik podzemni hotel, ki bo po prvih ocenah stal kar 15 milijonov evrov. Gre za izjemno arhitekturno rešitev arhitekta Dejana Laha, ki je ta čas razstavljena na Harvardu.
Načrtujejo tudi prenovo Hotela Ribno, zaradi posedanja temeljev pa bodo morali porušiti sedanjo Vilo Prešeren, ki so jo novembra lani za 1,9 milijona evrov kupili od obrambnega ministrstva, za goste pa odprli aprila, in zgraditi novo. "Z naložbami želimo dvigniti kakovost blagovne znamke Bled in vanj privabiti petične in zahtevnejše goste, ki bodo na Bledu ostali dlje kot 2,7 dneva, kolikor gostje v povprečju ostajajo zdaj," je poudarila Jenšterletova.