Slovenija
38 ogledov

Predolgo do zobarja

Marjan Petrič pravi, da zaradi obsega obiskov in telefonskih svetovanj vsega del Žurnal24 main
Pacientove pravice. Veliko pritožb, ker so zdravniki preslabo pojasnjevali in imeli neustrezen odnos.

“Več težav sem opazil na področju zobozdravstva v Novi Gorici, kjer so zlasti problematične predolge čakalne vrste,” je v poročilu izpostavil Marjan Petrič, zastopnik pacientovih pravic v Novi Gorici.

Težave ob nedeljah
Opozoril je tudi na neurejena dežurstva za nujne primere, ki so ob nedeljah in praznikih samo v Ljubljani. V Zdravstvenem domu Zobozdravstveno varstvo Nova Gorica pojasnjujejo, da so razlog omejena sredstva zdravstvene zavarovalnice. Tudi za dežurstva Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), kot pravijo, ne krije 24-urnega dežurstva, zato je to organizirano le v okviru rednega delovnega časa ter ob nedeljah in praznikih med 8. in 12. uro v dežurni ambulanti v Novi Gorici.

Petrič je v zadnjem letu opazil nekoliko manjši obisk, kar povezuje z dejstvom, da so izvajalci razumeli pomen in delo zastopnika, to pa je preventivno vplivalo na zmanjšanje kršitev. Jožica Trošt Krušec, zastopnica pacientovih pravic v Kopru, pa pravi, da je trend obiskov in telefonskih svetovanj – pomoč je za paciente brezplačna – prek leta naraščal; opravila je več kot 400 svetovanj.

Največ strank se je, kot pojasnjuje, pritoževalo in iskalo pomoč, ker so od zdravnikov prejele premalo pojasnil glede svojega zdravstvenega stanja in nameravane oziroma opravljene zdravstvene oskrbe, pa tudi zaradi domnevno nestrokovne oziroma nekakovostne zdravstvene oskrbe, prepoznega prejema izvidov in neprimernega odnosa zdravstvenega osebja.

Oba zastopnika opažata, da se nanju vse več pacientov obrača po pomoč pri vlaganju pritožb zoper ZZZS.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.