Gradnjo 245 metrov dolge priključne cevi je SCT izvajal v več fazah. Z izkopavanjem prve faze so
začeli že lani. Takrat so iz notranjosti predora, natančneje iz kaverne proti Celovški cesti
izkopali 80 metrov cevi, kar je bilo nujno za končanje gradnje glavne predorske cevi. Preostalo
dolžino so v poletnih mesecih letošnjega leta kopali s strani Celovške ceste.
Prevozna do konca prihodnjega leta
SCT bo zdaj začel še z izkopom 350 metrov dolge leve priključne cevi, katere portal je deloma
že narejen. Vsa izkopna dela v levi cevi bodo po načrtih končana maja prihodnjega leta, konec 2009
pa bo urejeno tudi križišče na Celovški cesti, skozi katerega se bo promet prek izvozov vključeval
v šentviški predor.
Kot je znano, je bil predor Šentvid (brez priključnih cevi) odprt 1. julija letos. Že nekaj
ur po odprtju so predor zaradi odpadanja protipožarnega ometa zaprli. V noči na 2. julij je promet
po predoru znova stekel, v mesecu dni pa je bil nato zaradi sanacije še nekajkrat začasno zaprt. V
tem času so odstranili kritična mesta v predoru, a je protipožarna zaščita znova odpadla 6.
avgusta. Po vnovičnem odpadu ometa so v stari galeriji predora Šentvid odstranili vso protipožarno
zaščito.
7
ogledov
Predor Šentvid povezan s Celovško
Gradbeniki SCT so v teh dneh prebili prvo od obeh priključnih cevi ob predoru Šentvid. Gre za desno priključno cev, prek katere se bo promet s Celovške ceste vključeval v predor.